OPSTELLING: Jonge Rode Duivels op zoek naar finaleplaats

OPSTELLING: Jonge Rode Duivels op zoek naar finaleplaats

Gepubliceerd: donderdag 17 mei 2018 om 13:07do 17-05-2018 om 13:07

Op EK U17 spelen de jonge Rode Duivels donderdag hun halve finale. Ondertussen is de opstelling van de Belgische ploeg bekend.

In de vorige ronde schakelde België Spanje uit. De Spanjaarden verdedigden in Engeland hun titel. De troepen van Thierry Siquet haalden het met 2-1. In vergelijking met dat duel noteren we twee nieuwe namen in de basis. Op het middenveld verdwijnt Suray van Anderlecht uit de ploeg. In zijn plaats komt Raskin van Gent. Op rechtsbuiten vervangt Vertessen Ramazani.

Suray en Ramazani zitten samen met Vandevoordt, Persyn, Sardella, Timassi, Verschaeren, Doku, Ramazani en Sidibe op de bank.  

Live
Wie de match LIVE wil volgen kan afstemmen op het YouTube-kanaal van de UEFA

Lees ook: Bondscoach blikt vooruit op halve finale: "Kansen zijn 50/50"

Plaats een reactie

donderdag 17 mei 2018 om 13:21
Ook live op canvas !
Vind ik leuk
Garland +5371
donderdag 17 mei 2018 om 13:26
Knap dat er opnieuw talent klaar staat. Het zal nodig zijn voor binnen vier jaar.
Vind ik leuk
Crusader +1563
donderdag 17 mei 2018 om 13:28
Als er daar twee van binnen 4 jaar mee gaan naar de wereldbeke als rode duivel dan zal dit een mirakel zijn... 'tis de U17 hé...
Vind ik leuk
Garland +5371
donderdag 17 mei 2018 om 13:35
Natuurlijk twee spelers zou al mooi zijn. Als je dat in elke generatie hebt, heb je voldoende.

Nu hebben we voor de toekomst nog onder meer Praet, Dendoncker, TIelemans achter de hand.
Vind ik leuk
ickx22 +423
donderdag 17 mei 2018 om 13:36
De match is ook op de televisie te volgen op Canvas via de VRT, vanaf 13u55. Interessant om de 2 talentvolle Anderlechtverdedigers Lucas Lissens en Loïc Masscho live bezig te zien !!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 14:53]
Vind ik leuk
Crusader +1563
donderdag 17 mei 2018 om 13:39
'k Zou dan eigenlijk toch liever die twee talentvolle aanvallers zien enen van PSV en enen van Sampdoria was het zeker?
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:58
En Lemoine en Shinton van Club in de spits en in het doel. Lars Dendoncker er ook bij,broer van. Jaar jongere Persyn zit op de bank. Gabriel Lemoine is de jongere broer van Laurent die naar KVM trekt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 14:02]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws