'Anderlecht bereikt akkoord met Everton, Onyekuru twijfelt over toekomst'

    'Anderlecht bereikt akkoord met Everton, Onyekuru twijfelt over toekomst'

    donderdag 3 mei 2018 om 07:48

    Henry Onyekuru zal mogelijk nog in het shirt van RSC Anderlecht te zien zijn. Niet alleen omdat hij kan dromen van zijn comeback dit seizoen. Ook een langer verblijf bij paars-wit lonkt.

    Volgens Het Laatste Nieuws heeft Anderlecht een akkoord bereikt met Everton over Henry Onyekuru. De Brusselaars kunnen de Nigeriaanse aanvaller een jaartje langer huren. De enige partij die nog spelbreker kan spelen is... Onyekuru zelf.

    De Nigeriaan twijfelt namelijk nog over zijn toekomst bij paars-wit. Hij wil naar verluidt enkel blijven als RSC Anderlecht ook volgend seizoen opnieuw in de Champions League speelt. Kortom, als Anderlecht kampioen wordt, dan sluit hij een langer verblijf niet uit.

    De aanvaller hoopt ook nog steeds op een selectie voor Nigeria op het WK. Daarom zal hij dit seizoen nog zijn comeback maken. Als hij toch mee mag naar het WK in Rusland kan hij zich ook in de kijker spelen van Everton, maar ook andere clubs. Het wordt dus nog bang afwachten voor paars-wit.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +13538
    donderdag 3 mei 2018 om 07:55
    Uitstekende transfer voor paars-wit!
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5807
    donderdag 3 mei 2018 om 08:04
    Pfft, ik weet het ni. Kenny doet het heel goed imo, Henry had niet echt een vaste stek alvorens geblesseerd te zijn...
    En als hij dan toch de "moeilijke" gaat uithangen hoeft het voor mij ook ni (metaal 100% bij RSCA of niet!)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 3 mei 2018 om 08:04]
    Vind ik leuk
    Toca +30627
    donderdag 3 mei 2018 om 08:06
    Akkoord maar Henry is volgens mij wel beter dan Saief.
    Vind ik leuk
    Johnmor +359
    donderdag 3 mei 2018 om 08:11
    Mits goed werk op zijn zwakke punten is hij altijd beter dan Saief.
    Vind ik leuk
    freeman +10223
    donderdag 3 mei 2018 om 08:09
    Op voorwaarde dat Anderlecht ...... de CL speelt ?
    Vind ik leuk
    Toca +30627
    donderdag 3 mei 2018 om 08:16
    Ook al geloof ik niet dat een 2e plaats champions league oplevert. denk maar aan Brugge dit jaar??
    Maar het kan toch nog .
    Vind ik leuk
    freeman +10223
    donderdag 3 mei 2018 om 08:35
    Je weet maar nooit ! Hoop doet leven !
    Vind ik leuk
    Toca +30627
    donderdag 3 mei 2018 om 08:36
    Ik weet dat jullie hopen op standard nu, maar ze moeten nog altijd wel komen winnen in Brussel dan.
    En als het er op aankomt tegen onze favoriete concurrenten kunnen ze altijd meer.
    Vind ik leuk
    freeman +10223
    donderdag 3 mei 2018 om 08:38
    Geen voorkeur ! Dat de twee beste CL mogen spelen !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Anderlecht bereikt akkoord met Everton, Onyekuru twijfelt over toekomst'