'Anderlecht bereikt akkoord met Everton, Onyekuru twijfelt over toekomst'

    'Anderlecht bereikt akkoord met Everton, Onyekuru twijfelt over toekomst'

    donderdag 3 mei 2018 om 07:48

    Henry Onyekuru zal mogelijk nog in het shirt van RSC Anderlecht te zien zijn. Niet alleen omdat hij kan dromen van zijn comeback dit seizoen. Ook een langer verblijf bij paars-wit lonkt.

    Volgens Het Laatste Nieuws heeft Anderlecht een akkoord bereikt met Everton over Henry Onyekuru. De Brusselaars kunnen de Nigeriaanse aanvaller een jaartje langer huren. De enige partij die nog spelbreker kan spelen is... Onyekuru zelf.

    De Nigeriaan twijfelt namelijk nog over zijn toekomst bij paars-wit. Hij wil naar verluidt enkel blijven als RSC Anderlecht ook volgend seizoen opnieuw in de Champions League speelt. Kortom, als Anderlecht kampioen wordt, dan sluit hij een langer verblijf niet uit.

    De aanvaller hoopt ook nog steeds op een selectie voor Nigeria op het WK. Daarom zal hij dit seizoen nog zijn comeback maken. Als hij toch mee mag naar het WK in Rusland kan hij zich ook in de kijker spelen van Everton, maar ook andere clubs. Het wordt dus nog bang afwachten voor paars-wit.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +12241
    donderdag 3 mei 2018 om 07:55
    Uitstekende transfer voor paars-wit!
    Vind ik leuk
    pateken +2776
    donderdag 3 mei 2018 om 08:01
    En wij eisen dat Henry een constant hoog niveau haalt,
    alvorens hij eisen mag stellen ( champions league spelen)
    Vind ik leuk
    donderdag 3 mei 2018 om 09:12
    Inderdaad, was ik ook aan het denken. Een half seizoen geblesseerd zijn en dan nog eisen stellen. Saif is ook goed bezig nu. Met de match tegen Charleroi buiten beschouwing gelaten.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5262
    donderdag 3 mei 2018 om 08:04
    Pfft, ik weet het ni. Kenny doet het heel goed imo, Henry had niet echt een vaste stek alvorens geblesseerd te zijn...
    En als hij dan toch de "moeilijke" gaat uithangen hoeft het voor mij ook ni (metaal 100% bij RSCA of niet!)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 3 mei 2018 om 08:04]
    Vind ik leuk
    Toca +28076
    donderdag 3 mei 2018 om 08:06
    Akkoord maar Henry is volgens mij wel beter dan Saief.
    Vind ik leuk
    Johnmor +298
    donderdag 3 mei 2018 om 08:11
    Mits goed werk op zijn zwakke punten is hij altijd beter dan Saief.
    Vind ik leuk
    freeman +8355
    donderdag 3 mei 2018 om 08:09
    Op voorwaarde dat Anderlecht ...... de CL speelt ?
    Vind ik leuk
    Toca +28076
    donderdag 3 mei 2018 om 08:16
    Ook al geloof ik niet dat een 2e plaats champions league oplevert. denk maar aan Brugge dit jaar??
    Maar het kan toch nog .
    Vind ik leuk
    freeman +8355
    donderdag 3 mei 2018 om 08:35
    Je weet maar nooit ! Hoop doet leven !
    Vind ik leuk
    Toca +28076
    donderdag 3 mei 2018 om 08:36
    Ik weet dat jullie hopen op standard nu, maar ze moeten nog altijd wel komen winnen in Brussel dan.
    En als het er op aankomt tegen onze favoriete concurrenten kunnen ze altijd meer.
    Vind ik leuk
    freeman +8355
    donderdag 3 mei 2018 om 08:38
    Geen voorkeur ! Dat de twee beste CL mogen spelen !
    Vind ik leuk
    WBs +857
    donderdag 3 mei 2018 om 10:07
    Komt juist uit een zware blessure ! moet alles nog bewijzen maar toch al eisen stellen ! ni rap verlegen zou ik zo denken !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Anderlecht bereikt akkoord met Everton, Onyekuru twijfelt over toekomst'