Transferdeal Stanciu nog niet rond, Roemeen brengt bezoekje aan sponsor

    Transferdeal Stanciu nog niet rond, Roemeen brengt bezoekje aan sponsor

    woensdag 17 januari 2018 om 16:00

    De laatste dagen is er heel wat te doen rond het dossier Nicolae Stanciu. De Roemeense spelmaker van Anderlecht zou op weg zijn naar Sparta Praag. Het is echter zeker nog geen done deal.

    Stanciu is duidelijk nog altijd een speler van Anderlecht: hij vergezelde zijn ploegmaats zelfs naar het autosalon in Brussel. De kern van Anderlecht gaat daar ieder jaar naartoe om sponsor Audi te steunen en handtekeningen uit te delen. De onderhandelingen kunnen zo nog niet in een beslissende fase zitten, want dan zou Stanciu inmiddels in Tsjechië zijn.

    De transfersom van Stanciu blijft een groot probleem. Anderlecht hoopt nog op vijf miljoen euro voor Stanciu, die indertijd 8,2 miljoen euro heeft gekost. Sparta Praag zou echter 3,75 miljoen euro bieden, een bod waar Anderlecht niet over wil spreken. Het dossier van Stanciu zit zo muurvast.

    Plaats een reactie

    Toca +33841
    woensdag 17 januari 2018 om 16:11
    Stanciu hier, Stanciu daar, Stanciu overal
    Vind ik leuk
    Boerken +6842
    woensdag 17 januari 2018 om 17:34
    Behalve op het voetbalveld!
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3715
    woensdag 17 januari 2018 om 17:47
    Ik verlang zó naar één februari. Stanciu soap zó beu.
    Vind ik leuk
    Toca +33841
    woensdag 17 januari 2018 om 18:08
    #metoo :-)
    Vind ik leuk
    Patfey +5103
    woensdag 17 januari 2018 om 18:48
    Dat wisten we toch dat er nog een paar episodes op komst waren :)?
    Vind ik leuk
    Dirk H +3080
    woensdag 17 januari 2018 om 16:14
    Er zat toch 1uur en 52 minuten ts dit en het laatste bericht
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9378
    woensdag 17 januari 2018 om 18:13
    Het begint af te zwakken...VP, kom op, uitmelken die handel!
    Ik zou ook nog even melden dat Ntep niet wil komen, dat met Tosca de concurrentie met Brugge zal moeten worden aangegaan en dat Vranjes, de beul van Brugge graag wil komen!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 18:21]
    Vind ik leuk
    Johnmor +393
    woensdag 17 januari 2018 om 19:44
    Moge al uw wensen uitkomen, het eerste is al een feit...
    Vind ik leuk
    Patfey +5103
    woensdag 17 januari 2018 om 18:48
    Eigenlijk lang :).
    Vind ik leuk
    freeman +11029
    woensdag 17 januari 2018 om 16:25
    En de soap blijft maar duren ..... ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 16:32
    "de soap must go ooon" zou Freddy Mercury zeggen
    Vind ik leuk
    freeman +11029
    woensdag 17 januari 2018 om 16:40
    So let it be .... zouden The Beatles zeggen ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 16:46
    Gewoon Stanciu bij Anderlecht houden. Dit zou dan de beste wintertransfer van Anderlecht zijn.
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    woensdag 17 januari 2018 om 16:56
    Maar dan moet Hein hem wel opstellen ......
    Vind ik leuk
    Basvyncke +609
    woensdag 17 januari 2018 om 17:03
    Geeuw
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 17:21
    Laat ons de artikels over Stanciu achterwege laten tot of wel de transferperiode over is en hij nog in Brussel is, of tot dat er een officiele mededeling is en een foto bij zijn nieuwe club.
    Vind ik leuk
    Toca +33841
    woensdag 17 januari 2018 om 18:09
    Deal !!
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9378
    woensdag 17 januari 2018 om 18:17
    Sparta Kolmont, satellietclub van Praag in Borgloon zou hem ook willen inlijven. Benieuwd of hij zal ingaan op het bod van 20 euro per match, 5 consumptiebonnen en een boterham met kipkap! Foto volgt...
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 18:24
    Voeg er 5 euro per assist en 10 per goal aan toe en het is zeker een deal!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14536
    woensdag 17 januari 2018 om 19:39
    Snel nog een auto verpatsen aan zijn Roemeense vrienden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws