'Nieuwe wending bij AA Gent, transfer mag niet meer doorgaan'

'Nieuwe wending bij AA Gent, transfer mag niet meer doorgaan'

woensdag 17 januari 2018 om 11:15

AA Gent moet deze winter de kern nog afromen, maar Thibault De Smet zal niet vertrekken. Het Nieuwsblad weet dat Yves Vanderhaeghe de negentienjarige verdediger liever aan boord houdt.

Dat is een opvallende keuze, want De Smet komt dit seizoen bijna niet aan de bak bij AA Gent. In de Croky Cup mocht hij één wedstrijd spelen, in de Jupiler Pro League zelfs geen enkele. Hij kwam daar verder dan vijf keer een plaatsje op de bank. Hij lijkt dus een overbodige speler bij Gent.

Heel wat kleinere clubs merkten dat ook op en deden een voorstel. Onder meer FC Eindhoven en Oud-Heverlee Leuven hoorden daarbij. De Smet mag echter nergens heen. Mogelijk heeft de blessure van Stefan Mitrovic daarmee te maken. De Serviër is nog aan het revalideren na een enkelblessure.

Plaats een reactie

VeeDeeVee +11267
woensdag 17 januari 2018 om 11:31
Ook leuk, zo gevangen zitten.. Terwijl dat toch vooral Gent hun eigen puinhoop is, lijkt me.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 11:39
Beter geen reacties geven op iets waar je geen enkel benul van hebt.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +11267
woensdag 17 januari 2018 om 11:53
Dit artikel spreekt nochtans voor zich. En als je de speler in kwestie kent vanuit je kennissenkring, dat helpt ook.
Vind ik leuk
Drekovic +7595
woensdag 17 januari 2018 om 14:36
Ik vermoed dat hij toch bij zijn volle verstand was toen hij zijn contract tekende ?
Vind ik leuk
firedwarf +2371
donderdag 18 januari 2018 om 03:02
zal er wel voor vergoed worden voor dat gevangen zitten in een gouden kooitje...
Vind ik leuk
Reagens +1264
woensdag 17 januari 2018 om 12:02
Begrijpelijk van Gent, maar niet echt positief voor de speler.
V*ander*erhaeghe (net als zijn illustere voorganger) heeft het lef niet om een jonkie eens 20 minuten te laten spelen ipv die lood om oud ijzer wissels die we de laatste tijd toch teveel zien.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 12:40]
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 12:29
Van Verhaeghe snap ik nog wel dat hij geen jonkies bij ons erin zet. Zie dat we de 28ste hem dan op zijn doos geven :)

Vanderhaeghe is de man die je moet hebben :)
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 januari 2018 om 12:29]
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 12:29
Eén verantwoordelijke daartoe mn. mr. Louwagie door wiens slecht aankoopbeleid er nog steeds,en nu zelfs meer dan ooit, te weinig" Belgen " beschikbaar zijn !
Vind ik leuk
Reagens +1264
woensdag 17 januari 2018 om 12:43
Altijd amusant als mensen Louwagie een slechte manager met een slecht aankoopbeleid noemen.
Het te weinig Belgen probleem is wat opgeblazen door Hein maar is op zich niet zo prangend als velen denken. Gent heeft in de zomermercato helaas geen enkele van zijn Belgische targets kunnen binnen halen en dus is het vrij nipt wat Belgen betreft, maar ondertussen zijn er 3 voetbalbelgen absolute sterkhouders bij ons. Wat niet geweldig goed is, maar ook niet geweldig slecht.
Vind ik leuk
SD +4720
woensdag 17 januari 2018 om 14:09
Hij is een Belg, een rariteit bij Gent, en zijn plaats in de ploeg staat reeds op zijn shirt vermeld: bank
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Nieuwe wending bij AA Gent, transfer mag niet meer doorgaan'