Stanciu is het beu: ''Ik ga nu toch eens mijn gedacht zeggen''

Stanciu is het beu: ''Ik ga nu toch eens mijn gedacht zeggen''

donderdag 2 november 2017 om 08:30

Nicolae Stanciu is zijn statuut van invaller helemaal beu. De recordaankoop krijgt ook onder Hein Vanhaezebrouck nauwelijks speeltijd en het geuld van Stanciu is daarom stilaan op.

Stanciu uit nu voor het eerste zijn frustraties in de pers. ''Tot nu toe heb ik altijd gezwegen, maar nu ga ik toch eens mijn gedacht zeggen. Het is niet zo dat ik absoluut weg wil bij Anderlecht, maar deze situatie kan ook niet blijven duren'', laat hij weten aan Het Laatste Nieuws.

Eerder werd al bekend dat zijn zaakwaarneemster Anamaria Prodan naar Brussel komt voor een gesprek met manager Herman Van Holsbeeck. Stanciu hoopt dat hij meer duidelijkheid krijgt. ''Dat kan wel nuttig zijn om te weten, ja. Ik weet ook niet wat de club wil, hè. Waarom begin ik na een goeie match soms weer vijf partijen op de bank?'', doet hij zijn beklag. VoetbalPrimeur.be meldde eerder al dat Stanciu en Prodan twee opties te horen zullen krijgen van Van Holsbeeck.

Poll

Zal hij snel een kans krijgen?

(315 stemmen)

Plaats een reactie

usaboy +327
donderdag 2 november 2017 om 08:37
Hij heeft groot gelijk. Er staat daar al een gans seizoen nen prutser van een Hanni en die mag rustig blijven staan.Telkens wanneer Stanciu mag invallen zorgt hij direkt voor gevaar. Geef hem eens een eerlijke kans.
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 08:39
De waarom die ik me afvraag, beste kerel, is waarom er zoveel jaar terug een prijskaartje op jou werd geplakt van ongeveer tien miljoen?
Omdat je dat waard bent waarschijnlijk, qua talenten en inzicht en zo.
Aangenomen.
Dan is er de tweede waarom-vraag: waarom slaag je er niet in die talenten in het Astridpark te tonen? 'Awel, omdat ik die kans niet krijg!'
Aangenomen.
Kunnen we de derde waarom vraag stellen: waarom krijg je die kansen niet? Omdat je ze niet afdwingt? Omdat de coach niets van voetbal kent en de verkeerde keuzes maakt? Of omdat er 'iedereen is tegen mij' complot heerst?

Het ligt toch ook echt àltijd aan iemand anders he...
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 15:31
Jan met de pet :het antwoord is Hanni.....
Hij speelt ,en mijn mening is je moet met Hanni of met stanciu spelen maar niet met de 2.
Henni is kapitein dus.....
Ik ben ook geen fan van Hanni en denk dat stanciu veel meer kwaliteiten heeft maar dan moet hij wel de kans krijgen hè......zolang Hanni op het veld staat zal stanciu niet schitteren denk ik
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 15:46
iedereen zit altijd op de kap van hanni, maar het antwoord is even goed dendoncker. men zou ook es kunnen zeggen: laat stanciu spelen ipv dendoncker. of ipv trebel.
Maar neen, altijd weer Hanni. Wie weet spelen die wel hilarisch goed samen.
Bij mijn weten is er een periode geweest bij club dat Vanaken, Vazquez én Vormer ook een geweldige driehoek vormen. vind het jammer dat 't bij rsca altijd hanni is die 't gelag moet betalen.
van iedereen blijkbaar.
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 22:29
Ja ,ik vind hanni niet goed maar ja dat is mijn mening!
En dendoncker is momenteel verdediger in een 3 mans verdediging...
Vind ik leuk
Toca +9500
donderdag 2 november 2017 om 08:43
Een blinde kan zien dat daar vodden van komen he. Die gaat geen kansen meer krijgen volgens mij en niemand gaat de prijs van vorig jaar terug willen betalen wat logisch is. Dus allemaal verliezers.
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 09:39
Alles kan keren Toca, hopen dat Heintje niet te koppig is...een paar matchen in vorm mogen meedoen en wiet weet is alles dan koek en ei? Ijdele hoop?
Vind ik leuk
Toca +9500
donderdag 2 november 2017 om 09:55
Ik hoop alvast met je mee. Kan toch niet blijven duren denk ik dan.
Vind ik leuk
Prpldynmt +2642
donderdag 2 november 2017 om 12:12
Hallelujah, eindelijk doet hij zijn mond eens open en hij heeft overschot van gelijk. Het wordt eens tijd dat ze Hanni-maar-ik-kanni op de bank zetten en Stanciu eens een deftige kans geven, en hem minstens 5 wedstrijden op rij in de basis laten staan. Nadien kan men nog eens evalueren of het de moeite was of niet.
[Reactie gewijzigd op donderdag 2 november 2017 om 12:21]
Vind ik leuk
usaboy +327
donderdag 2 november 2017 om 12:20
kunnen we hier geen bindende stemming over houden? ben er zeker van dat dat Stanciu als grote winnaar uit de bus zal komen.Go back to Algeria Hanni. Oeps das waar ook.....daar mag je ook niet mee doen.
Vind ik leuk
Drekovic +3938
donderdag 2 november 2017 om 13:01
Voetbal word gespeeld voor de trainers , het publiek dat zijn sukkelaars die mogen komen kijken en zo véél mogelijk geld uit hun zakken te kloppen.
Martinez - Radja , Weiler,HVH - Stanciu ,Leko - Refaelof enz. spelers waar het publiek op zit te wachten.
Met Stanciu moet het Anderlechtpubliek in eigen boezem kijken want die heeft men na enkele mindere wedstrijden uitgefloten en van het terrein geroepen waardoor het vertrouwen zienderogen afnam.
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 13:54
Ik begrijp je frustratie en ik ben zelf niet blind en zie Hanni dit seizoen ook krabbelen. Het is tijd voor Stanciu, maar Hanni is een speler van ONS met indrukwekkende statistieken vorig jaar en dus een groot aandeel in de niet-zo-memorabele titel vorig jaar! Dus samen achter de ploeg graag, vorig jaar werd Thelin door iedereen afgekraakt en ondertussen roept de helft van de supporters hem al terug! COYM
Vind ik leuk
donderdag 2 november 2017 om 12:59
Onder gewaardeerd daar in Brussel vent. Kom maar naar de freethiel op uitleenbasis, wij maken u terug voetballer!
Vind ik leuk
VeeDeeVee +1788
donderdag 2 november 2017 om 13:59
Het heeft nog lang geduurd vooraleer hij 'zijn gedacht' zegt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Stanciu is het beu: ''Ik ga nu toch eens mijn gedacht zeggen''