Niet één, niet twee, maar drie Rode Duivels maken kans op Ballon d'Or

Niet één, niet twee, maar drie Rode Duivels maken kans op Ballon d'Or

maandag 9 oktober 2017 om 19:21

Maandag heeft France Football bekendgemaakt wie kans maakt op de Ballon d'Or 2017. Bij de laatste kanshebbers zit ook Eden Hazard. Hij is naast Kevin De Bruyne en Dries Mertens de derde Rode Duivel die kans maakt op de prijs.

De hele dag maakte de Fransen namen bekend van de kanshebbers. Hazard moest wachten tot het laatste moment om zijn naam te ontdekken. De Rode Duivel was in goed gezelschap, want ook Cristiano Ronaldo, Kylian Mbappé, Isco en Leonardo Bonucci werden lang in spanning gewacht. Het vijftal gaat de concurrentie aan met 25 andere spelers

Poll

Wie mag de Ballon D'Or winnen?

(202 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 9 oktober 2017 om 19:38
Om eens iets te hebben dan de jaarlijkse Leo & Ronny show, zou ik het Hazard of Debruyne zeker gunnen. Maar zolang Leo en Ronny spelen, zullen zij de prijzen pakken helaas.
Vind ik leuk
Toca +7896
maandag 9 oktober 2017 om 19:49
Dat is zo.. geen enkele andere maakt daar kans toe.
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 19:56
Hazard lijkt me onze Belgische hoop om ooit ten minste op het podium te staan.
Vind ik leuk
Toca +7896
maandag 9 oktober 2017 om 19:59
In het post messi en ronaldo tijdperk wel. Maar die kloppen is nu denk ik nog niet mogelijk.
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 20:01
Daarom zei ik ook optimistisch "podium" he, daar hoort de 3e plek ook nog bij.
1 en 2 zal inderdaad voorlopig moeilijk haalbaar zijn!
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 20:02
Nu, Messi en Ronaldo zijn wel de 30 al gepasseerd, Hazard is 26. Er komen dus nog wel kansen :)
Vind ik leuk
Patfey +2335
maandag 9 oktober 2017 om 20:07
Maar er is ook nog Neymar en misschien Mbappe. Moeilijk, maar mogelijk.
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 20:11
Inderdaad, er lopen nog wel wat talentvolle voetballers rond. Veel zal afhangen van de individuele vorm, de vorm van de ploeg, de prijzen die je met je ploeg wint,...
Stel dat Chelsea de champions league wint en Hazard bvb een belangrijke rol speelt in halve finale en finale... Ik heb hem nog al matchen op hoog niveau zien uitblinken, het zouden nu maar eens net deze 2 matchen moeten zijn he!
Vind ik leuk
Patfey +2335
maandag 9 oktober 2017 om 20:16
inderdaad, dat klopt volledig, maar juist daarom geloof ik nog niet erg in Hazard, ik zie Chelsea hoogstens in de kwartfinales.
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 20:22
Ik vrees daar ook wat voor, had hem ook liever bij real of Barcelona gezien. Misschien iets voor de toekomst...
Vind ik leuk
Patfey +2335
maandag 9 oktober 2017 om 22:22
Laten we samen hopen, al hoop ik vooral op Real dan, misschien samen met Kane ipv Benzema en Bale.
[Reactie gewijzigd op maandag 9 oktober 2017 om 22:23]
Vind ik leuk
DDT +1019
dinsdag 10 oktober 2017 om 00:34
Niet drie, twee of één belg maakt kans bedoelen ze :)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Niet één, niet twee, maar drie Rode Duivels maken kans op Ballon d'Or