'Juventus gaat voor Joao Félix, Ronaldo is de extra troef van de oude dame'

'Juventus gaat voor Joao Félix, Ronaldo is de extra troef van de oude dame'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 18:29ma 15-04-2019 om 18:29

Juventus wil serieus werk maken van Benfica-groeibriljant Joao Félix, schrijft de Italiaanse journalist Fabrizio Romano. Volgens de reporter van Sky Sports en Calciomercato gaat De Oude Dame nog vóór de thuiswedstrijd tegen Ajax om tafel met Jorge Mendes, de invloedrijke zaakwaarnemer van de jonge Portugees.

De negentienjarige aanvaller maakte dit seizoen zijn debuut voor Benfica, maar lijkt nu al onhoudbaar voor De Adelaars. Ook Manchester United, Manchester City en Real Madrid zitten achter Félix aan, meldt Romano via de Calciomercato-site. Juventus heeft echter een speciale troef in handen: Cristiano Ronaldo. Félix wil dolgraag samenspelen met zijn illustere landgenoot, die ook vertegenwoordigd wordt door Mendes.

Juventus zal echter flink in de buidel moeten tasten, wanneer het tot actie over wil gaan. Benfica schotelde Felix in november een nieuw contract tot medio 2023 voor. Volgens Romano is hier een clausule ter waarde van 120 miljoen euro in opgenomen.

Plaats een reactie

Fredje17 +359
maandag 15 april 2019 om 18:44
Ik hoop dat hij naar Real gaat!! Hij kan er DE toekomst speler worden samen mer Vinicius en Rodrygo.
Vind ik leuk
Truth +4351
maandag 15 april 2019 om 18:51
Waarom naar real ? Er zijn veel mooie clubs waar hij terecht kan ...
Vind ik leuk
Fredje17 +359
maandag 15 april 2019 om 21:21
Klopt, maar als Real fan hoop je toch dat zulke speler naar je favoriete club komt.
Vind ik leuk
Truth +4351
maandag 15 april 2019 om 21:52
Tuurlijk maar ik heb het niet zo voor real ...altijd maar kopen en smijten met geld ! Wanneer heeft real ooit eens met 5 eigen jeugdspelers gespeeld ? Niet een paar matchen he maar een heel seizoen ...zoals United bv of Barca
Vind ik leuk
Fredje17 +359
dinsdag 16 april 2019 om 07:06
Juist want Barca en Man Utd hebben niet met geld gesmeten, afgelopen jaren. Klopt dat Real eigen jeugd niet snel opstelt (en ik zou dat ook graag anders zien), Maar het is wel de club met de 'beste jeugdwerking' van Spanje, als je ziet hoeveel jeugd er bij de andere profclubs in Spanje spelen die een opleiding bij Real hebben gekregen. Dan komt Real daar als beste uit. En wil je de transfersommen van Real even naast die van Barca en Manchester leggen aub (en dan heb ik het over de laatste 4 seizoenen). Ik denk dat Real nog niet de helft heeft uitgegeven dan de 2 andere teams. Dus misschien even eerst de feiten controleren voor je iets neerpent.
Vind ik leuk
Truth +4351
dinsdag 16 april 2019 om 08:03
Dus maw jullie zijn een fabriek net als city en chelsea die jonge gasten weghalen met 1 doel ze later verkopen met dikke winst en het etiketje ze komen van real maar hebben hier geen 90 minuten in de hoofdmacht gespeeld en dan spreek jij van de beste jeugdwerking in spanje ...ooit van La Masia gehoord ?
Dat United nu met geld smijt heeft maar 1 reden ...omdat de rest het doet en wie het niet doet haakt af ...want ik weet goed genoeg als United fan als de jeugd goed genoeg is dan kopen ze niet ...maar je kan niet elk jaar een class of 92 produceren he

Het zegt genoeg dat je je enkel focust op de laatste 4 jaar om je gelijk te halen ...maar nergens spreekt over de jaren voorheen ...laat ons eens 10 jaar teruggaan en dan komen er heel andere cijfers naar boven he 🙄🙄🙄 meer dan 500 miljoen en toen waren de bedragen nog vrij redelijk terwijl ze nu belachelijk zijn ...hoeveel miljoen voor vinicius ...rodrygo 😳😳😳🤔🤔
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 08:15]
Vind ik leuk
La joya +500
maandag 15 april 2019 om 18:51
Direct betalen zou ik zeggen, ni twijfelen... samen met cr7 en Dybala vanvoor lijkt me geweldig... fino alla fine
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 18:52]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:26
Dybala en Felix spelen op dezelfde positie dus dat gaat niet goed komen.
Wel een ideale vervanger van dybala als dybala word verkocht
Vind ik leuk
La joya +500
maandag 15 april 2019 om 20:55
Dybala speelt op de tien achter de spits(en), terwijl joao Felix meer van de flank komt of als 2e spits fungeert... Dybala heeft een vrije rol bij juve de laatste tijd (als ie al speelt). Als je men nickname herkent, dan weet ge ook dat ik weet waarover ik spreek... kom me dus niks wijsmaken...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:00
Als je VN, VP en VB 24 moet geloven, gaat Juve 3 nieuwe ploegen kopen... Pfffff like hunters!!! 😖😖😖
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:22
Dag Patrick,

Bedankt voor de reply. Maar uit onze titel is het heel duidelijk welke club welke speler wil. Wie op de titel klikt, weet dus wat te verwachten.
Vind ik leuk
FCBSup25 +115
maandag 15 april 2019 om 20:37
Doe toch normaal zeg 120 miljoen euro pff nog niks bewezen nog niks gewonnen...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws