UPDATE: Anderlecht bevestigt blessure Obradovic: ‘Scheur in de hamstrings’

UPDATE: Anderlecht bevestigt blessure Obradovic: ‘Scheur in de hamstrings’

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 14:02ma 11-02-2019 om 14:02

Laatste update: maandag 11 februari 2019 om 14:03ma 11-02-2019 om 14:03

RSC Anderlecht kwam tegen Zulte Waregem niet verder dan een 0-0 gelijkspel, maar het was wel voldoende om weer in de top-zes te duiken. Paars-wit houdt wel blessureleed over aan de partij tegen Essevee.

Zo viel Ivan Obradovic nog voor rust uit bij Anderlecht. De Serviër – die de laatste weken onder Fred Rutten een nieuwe start kende – moest afhaken na hinder aan de hamstrings. Volgens Het Laatste Nieuws heeft de linkspoot een spierscheur opgelopen.

Zoektocht naar geschikte vervanger
Dat betekent dat Anderlecht tot (minstens) aan de Play-Offs geen beroep kan doen op Obradovic. Tegen Zulte Waregem werd hij vervangen door Antonio Milic, maar die laatste ligt niet in de bovenste schuif van de Anderlecht-supporters.

Binnenkort kan paars-wit mogelijks wel weer een beroep doen op Elias Cobbaut. De jonge linksachter was er tegen Zulte Waregem niet bij nadat hij vorige week ziek werd door de airco op de spelersbus.

Update 11/02, 14u02: RSC Anderlecht heeft op zijn officiële kanalen de blessure van Obradovic bevestigd. De linksachter heeft een scheurtje opgelopen in de hamstrings en zal zo’n drie weken out zijn.

Plaats een reactie

DDT +4026
maandag 11 februari 2019 om 12:03
Cobbaut is ook beter
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:11
Na zo een lange periode niet op hoog niveau te spelen niet vreemd natuurlijk voor Ivan O.
Vind ik leuk
Frefke +1496
maandag 11 februari 2019 om 12:29
Maar mannekes toch, ziek wegens airco op de spelersbus...
't Is om ons te vermaken of wa ?
Maar wat een bende amateurs zeg !
Vind ik leuk
Cripler +624
maandag 11 februari 2019 om 12:35
Een bende primadonnas en serreplanten die voetballers . Mocht ik tegen me baas zeggen dat ik niet kan komen werken door een airco hij trekt me door de telefoon ...
Vind ik leuk
Smuuw +1429
maandag 11 februari 2019 om 20:51
dat bestaat, ik heb het vorige maand voor gehad. was out voor 4dagen en dat was niet om te lachen. Airco zit vol met vuiligheid
Vind ik leuk
Frefke +1496
maandag 11 februari 2019 om 22:44
Maar Smuuw, met alle respect, gij zijt geen profvoetballer die bij Anderlecht, een topploeg (?) speelt. Dergelijke situaties zijn toch onbegrijpelijk zoals dat ijs dat zijn enkel heeft verbrand.
Dienen gast heeft zijn gans seizoen naar de knoppen door dommigheden, begrijpen wie kan, hier kan men niet meer over brute pech spreken hoor.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:25
Obradovic heeft het toch niet slecht gedaan.
Wel jammer dat we hem terug kwijt zijn.
Vind ik leuk
Lunam +1990
maandag 11 februari 2019 om 19:40
Soms wordt het echt hilarisch. Die man is al verweten geweest dat het geen naam heeft. Kon niet rap genoeg weg zijn.Moesten geld toegeven om er van af te zijn. Is nu plots nagenoeg onmisbaar.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:39
Domper?komaan zeg we hebben nog cobbaut en amuzu die daar kunnen spelen,maar het zal wel zijn vriendje Milic worden,en zijn ander vriendje Bakkali zal er ook wel weer bij zijn,heeft er Zulj,Bosanie,Kara ,bovenop gekregen en doet gewoon nog slechter dan Hein,maar het zal wel aan de fysiek liggen zeker?.
Vind ik leuk
sus +2041
maandag 11 februari 2019 om 14:13
hopelijk begin je niet te vroeg....
6 weken rust lijkt me beter....
en dan nu cobbaut en niet milic....
Vind ik leuk
Bart Joos +3052
maandag 11 februari 2019 om 17:49
Airco? Denk het nu wel allemaal gehoord te hebben.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws