UPDATE: ‘Cobbaut werd ziek door de airco van de bus op de terugweg’

UPDATE: ‘Cobbaut werd ziek door de airco van de bus op de terugweg’

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 08:28ma 11-02-2019 om 08:28

Met Ognjen Vranjes heeft RSC Anderlecht zijn handen al vol. Er dreigt echter een nieuw woelwater op te staan. Het Belang van Limburg meldt dat Anderlecht zich vragen stelt bij de ‘zieke’ Elias Cobbaut.

De linksachter was niet geselecteerd voor de topper tegen Standard Luik. Cobbaut zat dan ook in de tribune tussen de supporters en had zondagavond op Instagram filmpjes gepost van zichzelf waar niets aan de hand leek. Maandag moest hij met de U21 tegen Club Brugge spelen.

Cobbaut stuurde echter zijn kat en trok naar de dokter. Zo meldde de verdediger zich ziek en trad hij niet aan met de beloften tegen Blauw-Zwart. Anderlecht kan een nieuw probleemgeval wel missen als kiespijn. Het is nog maar de vraag of paars-wit veel aandacht zal besteden aan dit ‘akkefietje’.

Update 11/02, 08.30: Cobbaut kwam even in opspraak omdat hij plots ziek werd toen hij met de beloften moest meespelen. Het Nieuwsblad meldt echter dat de verdediger ziek is geworden door de airco op de bus van de terugweg van de Klassieker tegen Standard.

Plaats een reactie

Wankstar123 +2098
dinsdag 5 februari 2019 om 09:02
Het kan toch dat hij door de koude tijdens de match ziek is gevallen?
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1380
dinsdag 5 februari 2019 om 09:04
Laten we hopen dat hij echt ziek is want anders is het schandalig.
Vind ik leuk
tropisteveel +1984
dinsdag 5 februari 2019 om 09:18
Paars-wit zal hopelijk niet te veel aandacht besteden aan dit akkefietje, de pers daarentegen.....
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18546
dinsdag 5 februari 2019 om 09:31
Waarom zou Cobbaut dat doen? Lijkt me weinig waarschijnlijk..
Vind ik leuk
freeman +13464
dinsdag 5 februari 2019 om 09:33
The soap must go on .... op naar een volgende aflevering ! :-)
Vind ik leuk
jericho666 +3050
dinsdag 5 februari 2019 om 09:55
Er heerst een griep epidemie in België dus non-news.
Maar het belang is dan ook de zusterkrant van het Nieuwsblad. Blijkbaar hebben ze beslist om het Anderlecht bashen "eerlijk" te verdelen zodat de partijdigheid minder opvalt
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 10:24
Hopelijk komt iedere journalist ook in de krant als hij zich maandag ziek opgeeft en met een suggestie dat hij zondag wel te veel zal gedronken hebben
Vind ik leuk
polle1 +383
dinsdag 5 februari 2019 om 12:34
cobbaut is beter dan obradovic ,heeft veel meer inhoud en zeker een betere fysiek
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 13:49
ik ben de schoonvader van elias en die kerel is echt wel ziek, ben er maandag nog geweest
als hij zou kunnen sjotten zou hij daar alles voor doen
is de reporter nu ook al een dokter
Vind ik leuk
Dirk H +3403
maandag 11 februari 2019 om 11:53
Als hij zou kunnen sjotten ... er zijn er vele ziek bij Anderlecht dan
Vind ik leuk
Dirk H +3403
maandag 11 februari 2019 om 11:54
En hopelijk zit morgen zijn schoonmoeder hier ook niet
Vind ik leuk
Geofpurple +6289
maandag 11 februari 2019 om 14:10
Zo werk dat in de pers he, ze vangen iets op , en ze gaan er op los gaan insinueren. Zeker als het rsca spelers betreft. Verder niet te veel aandacht aan besteden
Vind ik leuk
w-b forever +1385
dinsdag 5 februari 2019 om 16:57
Het wil toch niet zeggen omdat gisteren uw auto nog reed dat hij vandaag niet in panne kan staan.Wat een flauwe kul is me dat nu weer.
Vind ik leuk
MoCa +674
dinsdag 5 februari 2019 om 19:01
Is misschien ziek geworden van alle spuug en snot van de baraki's ???
Vind ik leuk
Xynix +922
maandag 11 februari 2019 om 10:51
De sfeer op de bus was ijzig...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws