Vertenten wil weer wedstrijden fluiten, De Vlieger haalt uit: Over en out

Vertenten wil weer wedstrijden fluiten, De Vlieger haalt uit: "Over en out"

Gepubliceerd: maandag 19 november 2018 om 11:48ma 19-11-2018 om 11:48

Bart Vertenten is vrij onder voorwaarden, maar daarmee is de scheidsrechter nog niet tevreden. Samen met zijn advocaat Hans Rieder wil hij het onderste uit de kan halen, namelijk zijn carrière redden.

Het lijkt weinig onwaarschijnlijk, maar toch rekent Vertenten erop ooit terug te keren als scheidsrechter op het hoogste niveau. Volgens ex-Rode Duivel en analist Geert De Vlieger is dat echter uit den boze.

"Als ik de 'schijn van partijdigheid' logica van Rieder volg, is het voor een scheidsrechter die - in volle degradatiestrijd - omgaat met makelaars sowieso over and out!", klinkt het streng.

Poll

Kan Vertenten terugkeren als arbiter?

(1355 stemmen)

Plaats een reactie

DDT +3793
maandag 19 november 2018 om 11:50
Wanneer is het met de vlieger en zijn Twitteraccount over and out 🤔
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 11:50
Is de afwas al gedaan en alles opgeruimd Geert?
[Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 11:51]
Vind ik leuk
Filiep +280
maandag 19 november 2018 om 11:52
Deze keer heeft Geert de vlieger volledig gelijk
Vind ik leuk
Batman +150
maandag 19 november 2018 om 11:53
Vertenten kan zijn tenten best ergens anders opslaan. Bij de minste dubieuze beslissing wordt hij met de grong gelijk gemaakt. Hij zou 90 minuten lang worden uitgefloten Het vertrouwen is sowieso weg.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18444
maandag 19 november 2018 om 11:56
Schuldig of niet.. Komaan, als scheidsrechter heb je heus niet Veljkovic en/of Bayat zomaar als goede vriend. Schluss, gedaan dus!
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 18:15
U bent blijkbaar een kenner?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18444
maandag 19 november 2018 om 20:26
Nee, dat is wat het is.
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 11:57
Mensen, aanschouw de opperrechter De Vlieger. Hij die denkt dat hij in al zijn grootsheid het recht heeft om vrouwe Justitia te spelen.
Vind ik leuk
Geertvdd +3956
maandag 19 november 2018 om 11:57
Zelfs wanneer hij volledig onschuldig zou blijken te zijn wordt het een moeilijk verhaal. Hij zou in dat geval beter gaan voor een royale compensatie.
Vind ik leuk
Toca +47343
maandag 19 november 2018 om 12:12
Daar gaat hij nu ook voor. Hoop dat hij geen euro krijgt. De zweem van omkoping geraak je nooit meer kwijt.
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 14:42
Hij kan misschien bij de vrouwen gaan fluiten met een tent in zijn broek
Vind ik leuk
Markske +530
maandag 19 november 2018 om 14:43
Het is dus voldoende om een zweem van partijdigheid, te recht of te onrecht, te leggen bij eender welke scheidsrechter het voor u voldoende is deze levenslang te schorsen. Zie dan maar dat je binnen de kortste keren nog een scheidsrechter over hebt.
Vind ik leuk
Toca +47343
maandag 19 november 2018 om 15:13
Zolang het de gangsters vertenten en delferiere niet zijn is t goed voor mij. En nu ga ik er verder niet meer op reageren. Minstens 80 % van de voetbalfans wil die corrupte mannen niet meer terug.
Vind ik leuk
Markske +530
maandag 19 november 2018 om 15:17
Zoals ik dus zeg, je gaat er al van uit dat ze corrupt zijn (bewezen of niet). Indien ze je op uw werk aanklagen voor seksueel ongepast gedrag bewijs dan maar eens dat het niet waar is. Ontslag moet dan volgens uw logica volgen.
Vind ik leuk
Rune1891 +5429
maandag 19 november 2018 om 15:16
Een maand in de bak zitten is al iets meer dan "een zweem"... als scheidsrechter verbrand zijn = einde carriere
Vind ik leuk
Markske +530
maandag 19 november 2018 om 15:25
De onderzoeksrechter is er van overtuigd (daar twijfel ik niet aan) maar vindt geen sluitende bewijzen. De tactiek is dan om de beschuldigde te proberen te breken. Gelukt of niet, ik lees geen bewijzen in de pers (nochtans lekken genoeg) enkel verhalen die anderen vertellen. Verhaaltjes maar heeft Vertenten geld ontvangen, korting op een auto gekregen mooi uurwerk ontvangen (neen dat was Bayat en Vertenten is een vriend van Veljkovic) of misschien een mooie geboortepremie (indien hij al een kind heeft?).
Vind ik leuk
Rune1891 +5429
maandag 19 november 2018 om 15:34
Of hij hij schuldig is of niet, dat laten we even in het midden, feit is gewoon dat een scheidsrechter enkel zijn geloofwaardigheid heeft, eens die aangetast is, is het onmogelijk om nog normaal te fluiten, bij iedere beslissing die hij neemt gaan er vragen gesteld worden...
Vind ik leuk
Markske +530
maandag 19 november 2018 om 15:38
En is dat bij een andere ref dan anders. Daarom dat je enorm respect moet hebben voor elke scheidsrechter. Ze mogen goed of slecht fluiten verdachtmakingen zijn er altijd. Vergeet niet een goede beslissing voor de ene is slecht voor de andere.
Vind ik leuk
Toca +47343
maandag 19 november 2018 om 17:32
Laat het Rune. Hij wil ons niet begrijpen. Denk dat hij de broer van is ofzo. Hij wil kost wat kost van vertenten een heilige maken.
Vind ik leuk
Markske +530
dinsdag 20 november 2018 om 00:32
Ik ben helemaal geen familie maar ik geloof nu eenmaal in de oprechtheid van Delferière en Vertenten.
Op welke bewijzen baseren jullie de schuld van beide heren. Voor jullie is elke scheidsrechter verdacht en van zodra er een beschuldigd wordt gaan jullie volledig in het verhaal mee. Het is nu al moeilijk om goede scheidsrechters te vinden maar doe gerust verder tot er zich niemand nog kandidaat wenst te stellen.
Vind ik leuk
purple +822
maandag 19 november 2018 om 14:34
een royale compensatie??????
wtf....
als die maar iets te maken zou hebben met heel die affaire moesten ze al het geld dat hij verdiend heeft terugvorderen.....
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 12:02
het zal nog wel verder uitkomen als alle deksels van de potjes gehaald worden en ze op geheime rekeningen in Barbados zullen zien dat boer Verhaeghe de arbiters met zwart geld betaalde om zo de boeren uit de vetpotten ven de champions league te laten eten
Vind ik leuk
Lodecol13 +3059
maandag 19 november 2018 om 12:23
Ne boer heeft dat niet nodig die eet zijn eigen gekweekt vlees , ge moet ni denken via uw station met de trein in barbados te geraken
Vind ik leuk
Geertvdd +3956
maandag 19 november 2018 om 13:05
Bedankt om toch een beetje nuance aan de discussie toe te voegen.
Vind ik leuk
Rune1891 +5429
maandag 19 november 2018 om 15:17
Ah, account nummer 759? En onmiddellijk al weer schelden? Rapporteren die handel, kan je beginnen aan account 760
Vind ik leuk
Lodecol13 +3059
maandag 19 november 2018 om 12:10
Vertenten denkt al aan de verloren premies van ong 10.000 € p/m, wat een hebzucht en hovaardig ventje, om te denken dat hij nog aanvaard zal worden een match op het hoogste niveau te leiden dat hij maar vlug doktertje gaat spelen indien hij daar ook mischien al niet te hoog van toon zal fluiten
Vind ik leuk
Zelfkweek +1291
maandag 19 november 2018 om 17:45
Denk eerder dat de advokaat geld ruikt , die moet natuurlijk ook betaald worden he.....
Vind ik leuk
Heppen1J +666
maandag 19 november 2018 om 12:50
geertje houde op met stoken
je heb al veel last te moeien in eigen winkel
n.b vertenten.zal niet meer fluiten
als hij nog zou fluiten.is het.kot te klein.dat kan je niet meer maken
maar in België kan alles je weet maar nooit
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 13:31
waarom zou hij noch mogen fluiten en als dat zo is moeste, ze al wa naam heeft uit roepen eerst gedaan en dan gedacht hebben vele mensen in het leed gebracgt
Vind ik leuk
w-b forever +1337
maandag 19 november 2018 om 19:37
Hey gasten hier deze keer heeft hij overschot van gelijk he of vinden jullie het normaal dat die vertenten zou terugkeren als scheids?
Vind ik leuk
freejazz +2096
maandag 19 november 2018 om 19:48
Naar inhoud kan hij gelijk hebben, maar Geertje moet stilaan beginnen op te houden met op populistische wijze trachten de aandacht naar zich toe te trekken. Er is niets zo gemakkelijk als proberen te scoren op de kap van personen die al helemaal uitgeteld zijn. Daar is hij dan ook zeer sterk in. Proficiat Geertje, zou ik zeggen...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws