'Nieuwe sterkhouder van Genk wekt interesse op, Valencia denkt aan basispion'

    'Nieuwe sterkhouder van Genk wekt interesse op, Valencia denkt aan basispion'

    Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 18:33do 15-11-2018 om 18:33

    KRC Genk heeft een bijzonder goed seizoensbegin achter de rug. Dat zorgt ook voor heel wat interesse in een pak sterkhouders. Ook Valencia wil shoppen bij de Limburgers.

    Genk wil deze winter niemand zien vertrekken, maar komende zomer lijkt het een leegloop te gaan worden bij Genk. Onder andere Sander Berge en Leandro Trossard worden gelinkt aan een pak Europese topclubs. Ook Joakim Maehle mag nu dromen van een mooie transfer.

    Zo meldt Eldes Marque dat het Spaanse Valencia het vizier heeft gericht op de rechtsachter. De Deen is dit seizoen helemaal doorgebroken bij Genk en wekt de interesse op van een pak clubs. Valencia is alvast van plan om komende zomer een bod te doen op de rechtsachter.

    De rechtsachter speelde dit seizoen al 24 wedstrijden voor Genk. Daarin was hij goed voor één doelpunt en vijf assists. Hij heeft nog een contract tot medio 2020 (met optie op een extra seizoen) bij Genk.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +15807
    donderdag 15 november 2018 om 18:37
    Zijn naam wordt niet vaak genoemd, maar voor mij is hij de grootste openbaring dit seizoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:41
    Genk is vooral als ploeg sterk en daar profiteren de sterkhouders van omdat dan al hun kwaliteiten naar boven komen
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:22
    Gelukkig hebben we voor volgend seizoen al een paar opvolgers in onze rangen voor de vertrekkende spelers. Grootste talent is fiolic. Dat wordt de opvolger van pozzo. Voor maehle zullen dimi en schoofs wel weer een ander jong talent vinden. Doen dit al enkele jaren. Bankrekening al jaren gespijst. Nu DUT seizoen wel een prijs pakken met titel of beker.
    Vind ik leuk
    GT8 +542
    vrijdag 16 november 2018 om 09:44
    We hebben er inderdaad al een paar. Indien Maehle zou vertrekken, graag al een opvolger deze winter. En in de zomer nóg eentje, want we hebben momenteel enkel Maehle als èchte rechtsachter (Seigers/Wouters niet meegerekend als depannage)
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 20:34
    Trossard moet minstens naar Real Madrid en Barcelona tegelijk. Hij is zo goed dat ze het moeten regelen dat de ene club op zaterdag en de andere club op zondag speelt. Berge is te goed voor deze wereld want hij heeft al 60 volle minuten hoog niveau gehaald. Racingforever, bankrekening is leeg omdat Genk fungeert als speeltje waarbij al die miljoenen passeren, maar bitter weinig blijft plakken. Heb jij je nog nooit afgevraagd waar die tientallen miljoenen naartoe zijn? Is die vraag al komen bovendrijven? Niet naar de ploeg, niet naar het stadion, niet naar de jeugdwerking waar al jaren niks deftig uitgekomen is...
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 21:53
    Haha. Wa een frustratie! Heerlijk!
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2045
    donderdag 15 november 2018 om 22:17
    Na Anderlecht hebben we de beste jeugdwerking van België. Er loopt aan transferwaarde een paar honderd miljoen rond in Europa van de Genkse jeugdopleiding. Carrasco, Praet, Courtois, Casteels, De Bruyne, Origi jr.,... Van de huidige ploeg kunnen Heynen, Trossard en Wouters allemaal boven gemiddeld goed voetballen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 11:41
    Weet niet waar jij je informatie haalt maar het klopt langs geen kanten. Genk investeert al jaren in de ploeg. Al die topspelers die hier de laatste jslaren gepasseerd zijn zoals koulibaly, milenkovic, bailley, ndidi, malynovski waren wel niet gratis. In het stadion wordt de laatste paar jaar niet zoveel gedaan omdat het nog altijd een van de beste en modernste van België is. Dus waarom vergroten of verbeteren en de jeugdwerking van Genk js 1 van de beste van Europa. Niemand in België werkt zo professioneel met de jeugd als Genk. Modern jeugdcomplex met goede ervaren jeugdtrainers. Als ik je alle jeugdprodukten van Genk moet opnoemen die het gemAakt hebben zijn we morgen nog bezig. Vossen, defour, debruyne, heynen, Wouters, casteels, bolat, courtois, carrasco, origi. Elke scout van elke topclub in Europa weet hoe goed onze jeugdwerking wel is.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws