Leko krijgt de wind van voor na nederlaag: ‘Serieus vergist’

    Leko krijgt de wind van voor na nederlaag: ‘Serieus vergist’

    zaterdag 10 november 2018 om 20:07

    Club Brugge heeft een voorsprong verspeeld op het veld van Charleroi. Blauw-Zwart verloor uiteindelijk met 2-1. Coach Ivan Leko krijgt de wind van voor op Twitter. ‘Leko heeft gegokt en verloren’, en ‘Leko heeft zich serieus vergist in keuzes’.

    Poll

    Heeft Leko foute keuzes gemaakt?

    (462 stemmen)

    Plaats een reactie

    Zetterberg +9908
    zaterdag 10 november 2018 om 20:20
    Zo snel gaat het: in de week nog een held, in het weekend de loser...enfin toch volgens enkele twitteridiootjes
    Vind ik leuk
    strat2 +177
    zaterdag 10 november 2018 om 20:21
    Schrijvers had als best scorende spits altijd eerst in de pikorde moeten staan voor Rezai vind ik persoonlijk.
    De laatste wissel was volgens mij tactisch toch ook wel voor discussie vatbaar, maar daar wil ik zeker niet mee zeggen dat Leko een slechte coach is hoor.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 20:28]
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1904
    zaterdag 10 november 2018 om 20:23
    Leko kan toch zelf ni gaan mee spelen als de spelers ni willen lopen maar liever wandelen dat was aan hun inzet duidel ijk te merken ,na de hemel in monaco de keerzijde de hel in charleroi hopelijk na 2weken rust mentaal weer op punt voor de terug ronde
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 20:24
    Op te beginnen brengt hij spelers in die hFCB onwaardig zijn.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2261
    zaterdag 10 november 2018 om 20:27
    Charleroi is Monaco niet
    Vind ik leuk
    freejazz +1130
    zaterdag 10 november 2018 om 20:29
    Misschien niet, maar om tegen Monaco te mogen spelen in de championsleague moet je wel het een en het ander bewezen hebben.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2261
    zaterdag 10 november 2018 om 20:31
    Toch ni veel precies
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3047
    zondag 11 november 2018 om 00:02
    Nope, gewoon kampioen spelen...
    Vind ik leuk
    freejazz +1130
    zaterdag 10 november 2018 om 20:27
    Niets is zo gemakkelijk als een trainer na een nederlaag afkraken. In deze merk je dan ook dat niets zo snel vergankelijk is als roem, ondanks de juiste keuzes van diezelfde trainer de voorbije maanden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 20:28
    Makkelijk een zondebok zoeken hoor
    Ze hebben als team verloren maar dinsdag ook als team gewonnen
    Twee matchen verloren in de competitie, moet je daarom zo een heisa maken foei foei ze
    Leko is en blijft een topper gewoon
    Vind ik leuk
    freejazz +1130
    zaterdag 10 november 2018 om 20:33
    Hetzelfde gezever als bij Genk, na de match tegen jullie. Clement werd verweten dat hij nooit 4-4-2 had mogen spelen. Nadien is alles gemakkelijk. Maar niet alleen supporters maar ook persmensen laten zich meeslepen in goedkoop opportunistisch gedrag.
    Vind ik leuk
    Rebel +1028
    zaterdag 10 november 2018 om 20:38
    Zeker,Leko is goed, Hein wordt al een heel seizoen afgekraakt ,stel dat hij morgen wint,dan staat hij met een belofte ploeg op 1 punt,ongeloofelijk toch
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3047
    zondag 11 november 2018 om 00:03
    Dan staat hij idd op 1 punt, maar niet met een beloftenploeg...
    Vind ik leuk
    Rebel +1028
    zondag 11 november 2018 om 07:35
    Neen, niet als hij Kums opsteld
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:51
    idd, 1puntje uit 4 matchen in EL! je kan goed tellen! :-p
    Vind ik leuk
    Rebel +1028
    zondag 11 november 2018 om 17:17
    Wat een belachelijke reactie is dit nu weer,zo super is het bij jullie toch ook niet,prachtige overwinning tegen Monaco dat laatste staat in Frankrijk en nog is 10 geblesseerde had, 6 kansen 4 goals,amper 1/3 balbezit.
    Bij ons is het een ramp Europees en zoeken naar een nieuwe ploeg,dan kom je op 1 punt van het Groote onoverkomelijke Brugge en dan krijg je zo een Calimero's ,shame On you
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:30
    beetje ironie! maar da is je onbekend me dunkt! :-/
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1701
    zaterdag 10 november 2018 om 20:36
    De weerbots van/decompressie na een Champions League wedstrijd. Zou me niets verwonderen als Genk het op Moeskroen ook zo zwaar zal hebben.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 20:56]
    Vind ik leuk
    purple +557
    zaterdag 10 november 2018 om 20:37
    Je speelt dan ook niet elke week tegen de beloften van Monaco hè!
    Soms moet je ook eens tegen echte venten...
    Vind ik leuk
    blondel +2577
    zaterdag 10 november 2018 om 21:24
    Wat een kinderachtige reacties,een andere ploeg uitlachen en jullie eigen ploeg doen het nog slechter.Dan zou ik stillekes zwijgen en nederig zijn.Maar ja ,van voetbalsupporters kan je niet meer verwachten dan onnozele reacties.
    Vind ik leuk
    purple +557
    zaterdag 10 november 2018 om 21:26
    Je hebt gelijk....
    Ik zal het nooit meer doen....
    Whoehahahaha
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:43
    Ik zag het al aankomen van ver ,ze denken omdat ze winnen van Monaco dat ze onaantastbaar zijn.Als je met zo'n instelling op het veld staat gaan ze dit jaar nooit kampioen spelen
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:56
    danny, je hebt echt een obsessie over kampioen spelen hé?! wel, als ik redeneer als jij, kun je met spelers als Decarli, Vlietinck, Cools enz... gaan we idd nooit top blijven!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 12:47
    Patrick na de 0-1 hebben ze het nagelaten te voetballen
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 13:57
    na uitvallen Denswil, was linkerflank een boulevard!! Vlietinck nog veel te groen en Decarli zou zelfs geen basisplek hebben bij WBe
    Vind ik leuk
    Kingambo +1682
    zondag 11 november 2018 om 00:47
    Steekt ‘m terug den bak in 😉😂
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3047
    dinsdag 13 november 2018 om 08:17
    Je mist hem?
    Vind ik leuk
    Vancamp +77
    zondag 11 november 2018 om 03:15
    Te veel spelers in de lappenmand op dit ogenblik en de aankopen die een versterking moeten zijn,Mitrovic,rezai,de Carli,geven niet thuis,geld weggesmeten.(dan zwijgen we nog over de doelman)
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:57
    @Vancamp, vlietinck is ook ni het van het ze!! behalve tegen BVB, kan hij mij niet overtuigen en zeker ni op links!!! ps: keeper kon nix doen op die goals!
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 10:58]
    Vind ik leuk