Club Brugge voelt hete adem van Antwerp na pijnlijke nederlaag

    Club Brugge voelt hete adem van Antwerp na pijnlijke nederlaag

    zaterdag 10 november 2018 om 19:45

    Club Brugge heeft kostbare punten laten liggen op Mambourg. Na een matige wedstrijd won de thuisploeg met 2-1.

    In de eerste helft zat Club Brugge meteen op rozen. Denswil kon Vanaken bedienen en die trapte van buiten het strafschopgebied loepzuiver binnen. Het signaal voor Club om door te duwen, maar dat lukte niet. Na het uitvallen van Denswil verloor het de controle en slikte het een tegengoal. Net voor rust was het Benavente die een perfecte voorzet van Gholizadeh afwerkte.

    Na de rust was Charleroi zelfs sterker dan de bezoekers, zij het zonder echt grote kansen. Gholizadeh zette Horvath wel nog aan het werk, maar het schot met zijn mindere rechter werd gekeerd. Club wilde brokken maken in de omschakeling en gooide ook Rezaei in de strijd, maar die kon opnieuw weinig klaarmaken. Ook de andere invaller Schrijvers kon het tij niet meer keren. Integendeel: in de slotfase gaf Bruno zelfs de doodsteek en legde hij de 2-1 eindscore vast.

    Club Brugge ziet nu Antwerp naast zich verschijnen in het klassement. Racing Genk kan zondag zes punten weglopen als het wint van Moeskroen.

    Plaats een reactie

    Kingambo +1682
    zaterdag 10 november 2018 om 19:56
    Die dachten nog dat ze tegen Monaco aan’ t spelen waren...Chalalalala 😂😂
    Vind ik leuk
    vampire81 +1093
    zaterdag 10 november 2018 om 20:06
    de match is bijna gedaan, standard gaat winnen, de match is effectief gedaan en krasnodar WINT, weer verloren
    Vind ik leuk
    Pajot1 +208
    zaterdag 10 november 2018 om 20:07
    Hahahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2812
    zaterdag 10 november 2018 om 20:17
    Ah, heb je je internetrekening terug kunnen betalen met je uitkering? Ja, donderdag met het verlies van standard was je nergens te bespeuren he...
    Vind ik leuk
    purple +557
    zaterdag 10 november 2018 om 19:56
    kampioenen....
    Vind ik leuk
    vampire81 +1093
    zaterdag 10 november 2018 om 20:05
    donderdagmiddag/vooravond was het ook zeer plezant, wreed gelachen dan
    Vind ik leuk
    purple +557
    zaterdag 10 november 2018 om 20:31
    Ja ,dat was ook zo ,enige verschil is dat wij weten dat we slecht zijn!
    Maar jullie spel is niet meer om aan te zien....
    En wat ik wel weet is dat jullie nog veel punten gaan verliezen....
    Vind ik leuk
    tom1981 +519
    zaterdag 10 november 2018 om 21:16
    Jullie morgen ook😂🤣. En spelen geen Europese matchen meer met inzet jullie 😋
    Vind ik leuk
    purple +557
    zaterdag 10 november 2018 om 21:22
    Nogmaals wij weten dat we slecht zijn....
    Jullie denken nog dat je met die ploeg kampioen gaat spelen....
    Maar het is niet om aan te zien...
    Vind ik leuk
    tom1981 +519
    zondag 11 november 2018 om 09:16
    Er zijn er miss dat da denken maar ik alvast niet. Je hebt altijd believers e
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1904
    zaterdag 10 november 2018 om 20:11
    Idd hebben het niveau van andl nog juist overstegen meer valt er niet over te zeggen
    Vind ik leuk
    Rebel +1028
    zaterdag 10 november 2018 om 20:17
    triestig niveau voor een kampioen
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 19:58
    Zo zwak deze match, zo ontzettend zwak. Decarli, Mitrovic, Mata gewoon dramatisch, Leko ook om Vlietinck links te posteren. Wesley die niks goed kon doen maar ook gewoon altijd iemand letterlijk aan zich had hangen zonder fout. Rezai groeit wel maar met vertrouwen plaats je die mooi in de hoek. Vanaken was een schim vandaag door het tempo van matchen misschien?

    Nee jongens, dit is jullie eigen dikke schuld. en voor de centen die jullie krijgen om dit als werk te doen. Moesten jullie zich dik schamen. Dieptriest dit voor de supporter.

    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14927
    zaterdag 10 november 2018 om 20:03
    Als Vanaken 't laat afweten dan heeft dit Club een probleem momenteel. Aan de andere kant is het geen schande om te verliezen op Mambourg.
    Vind ik leuk
    tom1981 +519
    zaterdag 10 november 2018 om 21:18
    Heel juist. Een eerlijk commentaar . Was zwak. Maar na Europese match meestal zwak. Hopelijk kunnen jullie profiteren van de non match van Anderlecht.. ik ben fan van Gent alvast. Gantoise...
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4747
    zaterdag 10 november 2018 om 23:21
    Net zoals ik alvast fan ben van Genk en hoop dat zij morgen profiteren van jullie non-match :)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14927
    zondag 11 november 2018 om 12:09
    Bedankt! Ben toch benieuwd vandaag. Twee ploegen die verre van goed voetbal brengen en waar vooral de verdediging een ramp is.
    Vind ik leuk
    tom1981 +519
    zondag 11 november 2018 om 14:19
    Kan aanvallend een heel mooie match worden. Hopelijk een mooie match zonder discussies. Succes
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14927
    zondag 11 november 2018 om 14:27
    Let's hope, bedankt!
    Vind ik leuk
    Pajot1 +208
    zaterdag 10 november 2018 om 19:58
    Buiten Mechele en Rits....allemaal Zwak,erg Zwak!!
    Waar was Ruud weer,nergens!
    Hans? Wat was dat?
    Mitro,aub zeg...
    Vind ik leuk
    Gimini +710
    zaterdag 10 november 2018 om 21:31
    Ruud? Wie is dat ? Ah ja, die met bakken kritiek omdat hij op de bank moest zitten. Zou hij nu nog niet begrijpen waarom hij op de bank moest? De trainer stelt de sterkste ploeg op , daar hoort Ruud momenteel niet bij.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 19:59
    Blijf eerlijk en geef toe dat ze verdiend verloren hebben. Vechtlust kwam enkel van Charleroi
    Geen goede passen , geen inzet enz...
    Vind ik leuk
    Philip R. +69
    zaterdag 10 november 2018 om 20:03
    Van de 5 reacties die hier staan zijn er 2 reacties bij van Club-supps + deze van mij nu erbij... alledrie geven we eerlijk toe dat het voor Charleroi méér dan verdiend is deze winst vandaag! Dus stop met stoken gast en blijf hier weg aub!
    Vind ik leuk
    Pajot1 +208
    zaterdag 10 november 2018 om 20:06
    Zou het niet beter kunnen schrijven!
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2812
    zaterdag 10 november 2018 om 20:19
    Och, het is weer hoogdag voor de marginale trollen, Club heeft verloren, sommige schieten al bij de gedachte alleen al in hun slipje
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1904
    zaterdag 10 november 2018 om 20:01
    Zelf in de hand gewerkt door slaapverwekkend tempo 2egoal weer mag zo tussen 3man doorlopen dik verdiende overwinnng van charleroi beschamend vertoon van brugge
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 20:03]
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4747
    zaterdag 10 november 2018 om 20:12
    Hey Lode, opnieuw enkel puntenverlies door jullie keeper?
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4410
    zondag 11 november 2018 om 01:46
    lol touché :P
    Vind ik leuk
    Fie +149
    zaterdag 10 november 2018 om 20:04
    Zwak , zwakker zwakst... enkel mechele was op niveau... denswil weg, geen danjuma en als dan vanaken en vormer ni draaien komen ze zwaar tekort...
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 20:10
    Rood en wit: there is only 1 ⚽️💪
    Vind ik leuk
    vampire81 +1093
    zaterdag 10 november 2018 om 20:15
    dit is terug te brengen voor mij naar 2 spelers

    1) decarli: die het blijkbaar nodig vond om denswil te blesseren
    2) horvath: die 1e goal mocht nooit binnen gaan maar het betreft dan ook een keeper die op ballen in de hoogte compleet waardeloos is (zoals ik als veelvudig heb gezegd), mag gerust als een fout aanzien worden

    dat 1e voorval veranderde de match al een beetje en dat 2e voorval zorgde er voor dat brugge volledig instortte en zijn dat niet meer te boven gekomen
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 16:34]
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 20:53
    Je gaat weinig keepers vinde die die eruit houden hoor, geloof me maar
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:03
    Haha, zelfs courtois met zn 5 meter had die bal niet... voetbalkennis?
    Vind ik leuk
    purple +557
    zondag 11 november 2018 om 09:33
    Dat denk ik nu wel...
    Hij sprong wel en alles ging omhoog behalve zijn voeten...
    Hij was eruit gezet omdat hij niet voldeed,verwacht nu niet dat hij nu wel een topkeeper is....
    Als ik van club was dan ging ik voor davino Verhulst van Lokeren....
    Deze was vorig jaar verkozen tot beste speler van Lokeren ,maar mag dit jaar niet meer spelen van de voorzitter omdat Dewolf moet spelen...
    Vind ik leuk
    blondel +2577
    zaterdag 10 november 2018 om 21:07
    Brugge stortte in,ja ,wanneer?.Ze hebben niet eens rechtgestaan om te kunnen instorten.En als dat een fout van Horvath is,wel jong,stop dan met iets te posten hier.Als je er echt ni meer verstand van hebt ,is het beter dat je zwijgt.
    Vind ik leuk
    vampire81 +1093
    maandag 12 november 2018 om 17:00
    de prestatie was inderdaad op geen enkel moment goed geweest in die match (dat zag ik ook), ook niet voor de 1-1 (maar kwamen voordien nooit in de problemen), er was wel nog altijd een wezenlijk (zeer) groot verschil tussen het slechte voor de 1-1 en het nog extreem veel slechtere na de 1-1, als ge dat niet gezien hebt mankeert er zeker en vast iets aan/met jou

    en ja ik blijf erbij dat die bal niet mag binnen gaan, horvath is goed op schoten naar doel maar als het over iets wat hoge ballen gaat is het een verloren zaak, hij zal bijvoorbeeld nooit uitkomen om een hoge bal te pakken of plukken wat onacceptabel is maar

    mocht een tegenstander ervoor kiezen zomaar lukraak hoge ballen in de grote baklijn te potten is dat toch extreem gevaarlijk met iemand als horvath in doel, pas op horvath moet nu voorlopig in doel staan bij gebrek aan beter aangezien de andere nog slechter is, zodra de mogelijkheid zich voordoet een andere aantrekken (of beter direct 2) en de 2 keepers van nu gewoon opzij schuiven, al dan niet waarschijnlijk beter definitief
    Vind ik leuk
    Fie +149
    zaterdag 10 november 2018 om 21:26
    Whoooow een echte kenner jij! Denswil komt slecht neer na een sprong ( decarli staat ernaast maar heeft niets met de blessure te maken) en horvath valt niets te verwijten! Enkel het niveau van alle spelers samen.
    Vind ik leuk
    purple +557
    zaterdag 10 november 2018 om 20:36
    Massimo is a sporting boy....
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:48
    0-1 voor komen en dan niet meer voetballen dan krijg je het spreekwoordelijk dekseltje op de neus.Als ze dan gelijk komen vallen ze als een pudding in elkaar en zelfs de wissels kunnen dit niet meer omdraaien. Ze kunnen nu beter hun arrogantie achterwege laten ; Dit is balen ,nu ga je de interlandbreak in met een heel wrang gevoel. Moest dit nog komen omdat Charleroi zo goed was dan kun je dit nog aanvaarden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:02
    buiten die ene match tegen Dortmund, kan vlietinck mij niet bekoren en zeker op links!! alsof er geen andere en betere zijn bij de beloften, ps: had Leko ni gezegd dat Danjuma speelklaar was voor vandaag!
    Vind ik leuk
    Sweatisglory +1017
    zondag 11 november 2018 om 00:25
    Tiens zitten we al in de PO's ... ???? Nope, helft van de reguliere competitie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws