AI! Club Brugge krijgt bijzonder slecht nieuws over blessure Vossen

AI! Club Brugge krijgt bijzonder slecht nieuws over blessure Vossen

Gepubliceerd: zondag 21 oktober 2018 om 15:00zo 21-10-2018 om 15:00

Club Brugge heeft slecht nieuws gekregen over de situatie van aanvaller Jelle Vossen. Die werd tegen Waasland-Beveren afgevoerd op een brancard. De blessure is dan ook ernstig.

Vossen zou naar schatting drie maanden out zijn met die blessure. Dat meldt Het Laatste Nieuws. Vossen heeft last van een scheur aan de mediale band. Dat betekent dat hij in 2018 zeker niet meer zal spelen.

Club Brugge heeft het nieuws nog niet officieel bevestigd. Als Vossen echt zolang out is, moet Ivan Leko zoeken naar alternatieven. Naast Wesley Moraes heeft hij nog Kaveh Rezaei, Siebe Schrijvers, Emmanuel Dennis, Loïs Openda en Krépin Diatta achter de hand.

Vossen maakte dit seizoen toch al vier competitiegoals voor Club. Daar zaten wel drie strafschoppen bij.

Plaats een reactie

zondag 21 oktober 2018 om 15:08
Veel beterschap en schrijvers in de ploeg..

Tonen wat ie waard is..

En Rafa ware nog beter.. Maar...
Vind ik leuk
Prpldynmt +7985
zondag 21 oktober 2018 om 15:17
Daar zal het meerendeel van de Club-supporters waarschijnlijk niet rouwig om zijn. Ander en beter.
Vind ik leuk
Boerken +8573
zondag 21 oktober 2018 om 15:38
Wij toch niet hoor! Jullie misschien wel?
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 15:31
Dit wens je niemand toe, als iedereen de werk-ethiek van een vormer of een vossen had dan kon je free-wheelen naar een titel. Veel beterschap Jelle !
Vind ik leuk
zondag 21 oktober 2018 om 22:52
Hier vallen weer veel maskers af. Een zwaar geblesseerde speler uitmaken. Jullie mogen daar fier op zijn. Owee als het ene van jullie ploeg is...
Vind ik leuk
K1908 +2991
maandag 22 oktober 2018 om 07:48
Zeker een punt. En alle beterschap aan Jelle, dat wens je niemand toe.
Het blijft wel ne loser.. :-)
Vind ik leuk
Frefke +1495
maandag 22 oktober 2018 om 11:41
Sterkte Jelle en dat je snel mag terugkeren.
Werkkracht te over maar ohhh zo moeilijk scoren man. Indien hij slechts de helft van zijn kansen zou afwerekn stond hij bovenaan de scorelijst, maar helaas voor FCB...
Als ze een scorende spits in de plaats kunnen zetten zal het moeilijk worden voor hem om nog in de basis te geraken.
Vind ik leuk
pitroken +178
maandag 22 oktober 2018 om 11:55
mister strafschop .
Vind ik leuk
wesleyvb +1374
maandag 22 oktober 2018 om 14:05
Ik als Genkie, onthoud al die jaren plezier dat hij ons heeft gebracht en ik hoop dat hij snel weer beter is! Nog steeds Respect ! En wie dat niet heeft, dat is zijn probleem!
Vind ik leuk
Geertvdd +4024
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:53