AI! Club Brugge krijgt bijzonder slecht nieuws over blessure Vossen

    AI! Club Brugge krijgt bijzonder slecht nieuws over blessure Vossen

    zondag 21 oktober 2018 om 15:00

    Club Brugge heeft slecht nieuws gekregen over de situatie van aanvaller Jelle Vossen. Die werd tegen Waasland-Beveren afgevoerd op een brancard. De blessure is dan ook ernstig.

    Vossen zou naar schatting drie maanden out zijn met die blessure. Dat meldt Het Laatste Nieuws. Vossen heeft last van een scheur aan de mediale band. Dat betekent dat hij in 2018 zeker niet meer zal spelen.

    Club Brugge heeft het nieuws nog niet officieel bevestigd. Als Vossen echt zolang out is, moet Ivan Leko zoeken naar alternatieven. Naast Wesley Moraes heeft hij nog Kaveh Rezaei, Siebe Schrijvers, Emmanuel Dennis, Loïs Openda en Krépin Diatta achter de hand.

    Vossen maakte dit seizoen toch al vier competitiegoals voor Club. Daar zaten wel drie strafschoppen bij.

    Plaats een reactie

    zondag 21 oktober 2018 om 15:08
    Veel beterschap en schrijvers in de ploeg..

    Tonen wat ie waard is..

    En Rafa ware nog beter.. Maar...
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +5563
    zondag 21 oktober 2018 om 15:17
    Daar zal het meerendeel van de Club-supporters waarschijnlijk niet rouwig om zijn. Ander en beter.
    Vind ik leuk
    Boerken +6901
    zondag 21 oktober 2018 om 15:38
    Wij toch niet hoor! Jullie misschien wel?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 15:31
    Dit wens je niemand toe, als iedereen de werk-ethiek van een vormer of een vossen had dan kon je free-wheelen naar een titel. Veel beterschap Jelle !
    Vind ik leuk
    SD +9389
    zondag 21 oktober 2018 om 16:26
    Vosssen was al lang geen eerste keuze meer en de bank is voldoende bezet om de afwezigheid op te vangen.
    Vind ik leuk
    Rebel +1081
    zondag 21 oktober 2018 om 16:31
    Wie is Vossen?
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    zondag 21 oktober 2018 om 16:43
    Strandjannet eerste klas
    Vind ik leuk
    Rebel +1081
    zondag 21 oktober 2018 om 16:50
    Vossen? Wist ik niet 😂
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 16:54]
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    zondag 21 oktober 2018 om 16:52
    Ik ook niet maar een clubsupporter wist me dat dit weekend te vertellen, raar he
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 17:08
    sukkelaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 17:39
    Wij hebben ten minste een strand.. En blijf maar ver weg ervan .. Geen klunzen nodig..
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    zondag 21 oktober 2018 om 17:51
    Geen nood, maak maar gerust uw zandkasteeltje. Wel op tijd naar huis voor ons moeke haar koekjes he...lol
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 18:19
    Mijn mama is in 2004 gestorven op haar 80 en voor mij was ze de beste moeder op aarde..denk nog alle dagen aan haar...

    Nog iets waar Ik u plezier kan mee doen voor ge tot inkeer komt.
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    zondag 21 oktober 2018 om 19:45
    14 jaar geleden?....en je bent nu 16j dan was je toen 2j. Tis te lezen in je posts dat je geen opvoeding hebt gekregen...
    Vind ik leuk
    blondel +2589
    zondag 21 oktober 2018 om 20:35
    Dit is wel heel laaaag E.V. Zo te zien heb jij geen opvoeding gekregen,want veel respect over de moeder in het algemeen heb je precies niet.Ik vind je echt zielig.
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    zondag 21 oktober 2018 om 22:53
    Blondel, Gaby is de gene die zo graag overal gaat stoken. Wanneer hij wat tegengas krijgt gaat hij zielig doen en medelijden wekken. Dat is niet de manier om respect af te dwingen. BTW,zeg mij eens waar ik die platte zijn moeder aanval? Laat staan de moeders in het algemeen? Wie zijn hier eigenlijk de zielepoten?
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 17:55
    Platte...dank u...ben 62 en denk levenservaring genoeg om jou niet als de ideale schoonzoon te aanzien..

    En beginnen Vossen te verwijten voor strandjanet..en de gevolgen van uw schrijven op een ander steken...

    Opvoeding? Mogelijks maar zeker geen manieren..

    Leuk hé om uw weg te steken achter een schermpje en mensen utikafferen..doet ge dat op straat ook?

    [Reactie gewijzigd op maandag 22 oktober 2018 om 18:02]
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 17:37
    Wie is Santini?
    Vind ik leuk
    K1908 +820
    maandag 22 oktober 2018 om 07:47
    Vervanger, voor onze hattrick scorende spits..
    Nog vragen?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 20:16
    Rebel onozelaarJelle is een echte club speler en ja hij heeft mindere matchen maar aan zijn werkkracht kunnen er nog veel achter komen hoor Veel sterkte aan Jelle
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 20:24]
    Vind ik leuk
    blondel +2589
    zondag 21 oktober 2018 om 20:37
    Met werkkracht alleen ben je niets .Rezaieh heeft ook werkkracht ,maar wat heeft het al opgebracht.
    Vind ik leuk
    Rebel +1081
    zondag 21 oktober 2018 om 20:37
    Conny,alle respect voor Jelle,beste penalty nemer van Belgie,maar zit toch altijd op de bank,dus!
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 22:52
    Hier vallen weer veel maskers af. Een zwaar geblesseerde speler uitmaken. Jullie mogen daar fier op zijn. Owee als het ene van jullie ploeg is...
    Vind ik leuk
    K1908 +820
    maandag 22 oktober 2018 om 07:48
    Zeker een punt. En alle beterschap aan Jelle, dat wens je niemand toe.
    Het blijft wel ne loser.. :-)
    Vind ik leuk
    Frefke +630
    maandag 22 oktober 2018 om 11:41
    Sterkte Jelle en dat je snel mag terugkeren.
    Werkkracht te over maar ohhh zo moeilijk scoren man. Indien hij slechts de helft van zijn kansen zou afwerekn stond hij bovenaan de scorelijst, maar helaas voor FCB...
    Als ze een scorende spits in de plaats kunnen zetten zal het moeilijk worden voor hem om nog in de basis te geraken.
    Vind ik leuk
    pitroken +109
    maandag 22 oktober 2018 om 11:55
    mister strafschop .
    Vind ik leuk
    wesleyvb +923
    maandag 22 oktober 2018 om 14:05
    Ik als Genkie, onthoud al die jaren plezier dat hij ons heeft gebracht en ik hoop dat hij snel weer beter is! Nog steeds Respect ! En wie dat niet heeft, dat is zijn probleem!
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3071
    dinsdag 23 oktober 2018 om 08:53