Als ik speel voor de Rode Duivels is dat altijd met een soort woede in mij

    "Als ik speel voor de Rode Duivels is dat altijd met een soort woede in mij"

    donderdag 18 oktober 2018 om 12:42

    Bij de Rode Duivels scoort Romelu Lukaku het ene na het andere doelpunt. Bij elke goal neemt de aanvaller van Manchester United wraak op zijn haters. 

    "Als ik speel voor de Rode Duivels is dat altijd met een soort woede in mij", vertelt Lukaku op ManUtd TV. "Mijn eerste jaren bij België liepen niet zo best. Mensen zeiden dat ik niet bij de Rode Duivels hoorde. Ik heb heel veel negatieve dingen gehoord. Ik wou die mensen hun woorden doen inslikken. En dat is gelukt."

    Bij de nationale ploeg heeft Lukaku nog twee grote doelen. "Mijn doel is nu om met België een prijs te winnen, maar ook om mijn doelpuntentotaal zo hoog mogelijk te krijgen. Zo hoog dat niemand het ooit nog kan verbeteren. Dan kan ik achterover leunen en zeggen: "Zie je wel"."

    Plaats een reactie

    VaSy +910
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:58
    Dus hij blijft toch na 2020 ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:59
    Ik vind het jammer dat Romelu telkens met haat speelt en daaruit zijn kracht haalt bij de RD. Hoe hij erover spreekt is het echt alsof hij een trauma heeft opgelopen de eerste jaren als RD.

    Hij beseft niet dat ( vrijwel) iedereen aanvoelt dat zijn positie niet meer ter discussie staat. Oke, iedereen heeft zijn werkpunten, maar hij heeft zich al fel verbeterd en bijgeschaafd qua balaanname en techniek.

    Al moet ik wel eerlijk zijn, dat ik ook ene was die niet in hem geloofde en vond dat hij tekortschoot bij de RD. Maar: hij heeft doorheen de jaren mijn ongelijk bewezen...
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:01
    Toffe reactie 👍😇
    Vind ik leuk
    Diego A M +3596
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:50
    Vrijwel iedereen?? Dan moet ge dit forum maar eens lezen als hij eens een mindere match speelt.
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1436
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:28
    Ik heb liever dat em slechte wedstrijd speelt dan dat em zo doet..
    Het begint er stilaan zwaar over te gaan.

    Bij mij verliest ge geen respect als ge eens een slechte wedstrijd speelt maar wel als ge zo onnozel dingen blijft zeggen.

    Doe maar gewoon Romelu!
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3132
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:11
    Het blijven verwende kinderen...
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:23
    hoop echt dat hij nog meer woede voelt bij RD, dan zal hij mss ook eens lopen ipv altijd maar te zwaaien in de carré is hij top! maar eens er buiten, ist al héél wa moeilijker, om iets te bewijzen, dank u Dries en Eden, moet je zeggen hé Rom, zonder hun, had je ocharme 10 goals ipv 45
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1436
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:25
    Ik zou toch eens naar de dokter gaan Romelu want Dees is niet meer gezond..
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:40
    Dan kan hij toch maar best nog wat langer bij de RD blijven om die ambities waar te maken ...
    Ik kan hem nochtans wel begrijpen, de manier waarop hij is afgebroken en nu nog steeds 🤨🤨
    Iedere aanvaller heeft zijn eigen profiel Messi kan bvb niet koppen en Lukaku zal nooit die fijne techniek hebben mede omwille van zijn gestalte, maar hij staat er toch maar heel dikwijls om ze in het mandje te leggen, meer moet dat niet zijn ...
    Vind ik leuk
    Vancamp +97
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:47
    Jongen stop er mee,ge maakt u zelf onmogelijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 23:48
    Als Ronaldo of Messi o f andere toppers zulke dingen zeggen noemt men dat "gezonde ambitie" als een Belg zoiets zegt is dat belachelijk
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4866