'Van Holsbeeck pakte het verstandiger aan dan Devroe en Coucke'

    'Van Holsbeeck pakte het verstandiger aan dan Devroe en Coucke'

    maandag 15 oktober 2018 om 11:45

    Net voor de interlandbreak won RSC Anderlecht op het veld van Zulte Waregem. De fans kwamen die partij vijftien minuten later binnen en uitten hun ongenoegen aan het adres van Luc Devroe voor diens transferbeleid.

    Volgens Sport/Voetbalmagazine was het stilzwijgen van zowel Marc Coucke als Devroe een verkeerd signaal. 'Dat werd als een soort misprijzen geïnterpreteerd. ‘Veel transfers, weinig kwaliteit’, was het harde verdict van de meegereisde fans in Waregem.'

    Dat is niet het enige. 'Door zijn verleden bij Club Brugge had Devroe de perceptie al tegen en was zijn krediet niet ongelimiteerd. De belabberde resultaten hebben de aversie tegen de figuur Devroe alleen maar aangewakkerd', gaat het weekblad verder.

    In het verleden was dat net iets anders bij paars-wit. 'Dan pakte ex-manager Herman Van Holsbeeck het verstandiger aan: in tijden van crisis belegde hij steevast een persconferentie en ving hij persoonlijk de klappen op. Daarmee won hij tijd en creëerde hij tegelijk ook goodwill bij de aanhang.'

    Poll

    Ben je het hiermee eens?

    (241 stemmen)

    Plaats een reactie

    Weareleko +87
    maandag 15 oktober 2018 om 11:51
    Die gaat ervoor zorgen dat rsca de komende jaren geen titels pakt.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    maandag 15 oktober 2018 om 14:30
    Ah neen, de spelers gaan dit doen!
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 12:12
    De vroegere is een dikke Nul en Couckenbak is ook zoals Bayat met zijn bijna 4 vier miljoen aan een Makelaar te schenken wat zit daar achter.en Oostende in de Pure te duwen he Couckenbak en Bayat zijn twee mensen te onmiddellijk moeten schorsen voor hun gedrag voor Jaren.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3592
    maandag 15 oktober 2018 om 13:10
    Ik snap er geen bal van maar het is misschien maar goed ook want denk niet dat het positief is.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 13:10
    En nu in het verstaanbaar Nederlands aub.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11726
    maandag 15 oktober 2018 om 14:33
    Wie heeft voor René opnieuw de computer aangezet? De directrice van het bejaardenhuis zal weer woedend zijn! Stel een toegangscode in aub!
    Vind ik leuk
    jericho666 +2312
    maandag 15 oktober 2018 om 14:56
    Gelukkig doe zenne autocorrect nog overtime of het werd pas helemaal lachwekkend
    Vind ik leuk
    jericho666 +2312
    maandag 15 oktober 2018 om 14:57
    René op nen pc moeten geen hoefijzers kloppen. Ge zie nu wel wat ervan komt
    Vind ik leuk
    camargue +2496
    maandag 15 oktober 2018 om 16:22
    juk juk ju juk me peird ...
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 18:26
    De enigste die het verstandig aanpakte was Mister Michel die in heel Europa gerespecteerd is . Die werkte 26 uur per dag en 8 dagen op 7 , stuurde zijn vrouw alleen met de kinderen op verlof omdat het transferperiode was en kende bijna iedere speler die in aanmerking kwam voor een transfer naar Brussel
    Vind ik leuk
    MoCa +246
    maandag 15 oktober 2018 om 18:34
    Mister Michel wist inderdaad wie voor RSCA kon en niet kon spelen. Herman was enkel een stroman van Bayat die beiden op een sluwe manier veel geld in hun zakken hebben gestopt. Clubliefde was er niet, alleen money-time !!!
    Vind ik leuk
    Hierulf +1093
    maandag 15 oktober 2018 om 20:45
    Het aantal bleiters stijgt...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws