'Louwagie, Mannaert en Van Holsbeeck kwamen samen naar de villa van Bayat'

    'Louwagie, Mannaert en Van Holsbeeck kwamen samen naar de villa van Bayat'

    Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 12:07do 11-10-2018 om 12:07

    Mogi Bayat, de machtigste spelersmakelaar van België, is een spilfiguur in Operatie 'Propere Handen'. Dat hij nauwe contacten had met alle topclubs, blijkt wel uit een opmerkelijke anekdote uit Het Laatste Nieuws.

    "Het is zomer in het Waals-Brabantse Lasne. De zon schijnt op de immense villa, de kolen gloeien op de barbecue. Drie van de belangrijkste clubleiders van ons land heffen het glas. Herman Van Holsbeeck, op dat moment nog manager van Anderlecht. Michel Louwagie, sterke man van AA Gent. En Vincent Mannaert, CEO van Club Brugge. Hun gastheer: Mogi Bayat'', onthult de krant.

    De drie bestuurders zouden als vriendendienst in zijn gegaan op de invitatie van Bayat. ''Geen enkele andere makelaar zou er zelfs maar aan dénken om die drie te verzamelen rond het vuur. Laat staan dat ze er überhaupt zin in zouden hebben. Maar voor Mogi maken ze graag een uitzondering. Het is maar een kleine geste voor de man die hen elke transferperiode opnieuw helpt hun rommel op te ruimen'', klinkt het.

    Lees ook: Hallucinant! Bayat strijkt met netwerk miljoenen op en betaalt zichzelf uit

    Plaats een reactie

    donderdag 11 oktober 2018 om 12:14
    Pff, en dan ?
    Beetje zielig om daar nu mee uit te pakken.
    Oudste nieuws ipv laatste nieuws...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:32
    Iedereen die op dit moment onozeheden verkoopt, moet eens nagaan of hij ook een vriend of vriendin heeft die eens opgepakt werd. Is die dan ook verdacht
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 12:32]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:17
    Ze moesten met vieren zijn om te manillen (kaarten)
    Vind ik leuk
    mapolean +935
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:26
    Ofwel een West-Vlaming, ofwel van omgeving van Gent...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:30
    Jammer dat jullie niet kunnen zeggen hoeveel vrouwen er aanwezig waren. Of is dat voor het volgende schandaal?! 😀
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:37
    Wie weet teveel sensatie in een keer is niet goed ,de orgies gebruiken ze de volgende keer wel als iemand de hoeren vergeet te betalen.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3320
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:23
    Ronaldo was er ook...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:25
    DAN WAREN ZE MET 5.Bayat was de bankhouder
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3320
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:30
    In het proces tegen Ronaldo zal moeten blijken of hij dat uit vrije wil was of niet 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:32
    De advocaat van Ronaldo heeft gelijk ,het was uit vrije wil,vrije wil van Ronaldo
    Vind ik leuk
    mapolean +935
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:25
    Ja... Om te kaarten moet je mee 4 zijn hé...
    Vind ik leuk
    GILOT +36
    vrijdag 12 oktober 2018 om 06:57
    Dat gebeurd in het zakenleven ook en samzitten kn ook net goed zijn. Maar wat er nu gebeurd is helemaal niet goed. Jammer dat get nu zo grootschalig met veel machtsvertoon hoeft. Terwijl zendie scheidsrechters al veel eerder hadden kunnen pakken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws