Vanderhaeghe sneert naar Gent-speler na ontslag: Die zijn nog niet volwassen

    Vanderhaeghe sneert naar Gent-speler na ontslag: "Die zijn nog niet volwassen"

    woensdag 10 oktober 2018 om 21:52

    Yves Vanderhaeghe heeft zijn ontslag bij KAA Gent klaarblijkelijk al verteerd. De werkloze trainer gaf woensdag al een interview aan Het Laatste Nieuws. En daarin gaf hij een sneer aan Stallone Limbombe.

    De flankspeler werd zondagavond tegen KRC Genk (1-5) vervangen door Vanderhaeghe en lachte hem nadien uit in een Tweet. "Daar kan ik mee om, die gasten zijn nu eenmaal nog niet volwassen. Neen, ik moet nog nadenken hoe ik in het Frans moet antwoorden", vertelde Vanderhaeghe.

    "Ik kreeg trouwens wel heel veel berichtjes, heb ze allemaal moeten laten weten dat het oké is met mij. Dat maakt een ontslag lastig, hoor. Hein heeft zelfs gebeld, ik kreeg berichtjes van Gino Caen, Francky Dury, Henk Hou­waart…. Natuurlijk doet dat deugd, maar het is echt niet zo dat ik in de put zat. Mijn ontslag bij Oostende kon ik moeilijker verkroppen, nu kijk ik overal door. Daarom zit ik hier zo ontspannen", besloot Vanderhaeghe.

    Lees ook: AA Gent heeft zijn nieuwe trainer beet: "Ik ben vereerd hier te zijn"

    Plaats een reactie

    woensdag 10 oktober 2018 om 22:19
    Ben ook geen fan van VDH, een ontslag is altijd jammer maar ook terecht. Wat betreft Limbombe, een speler die de trainer zijn ontslag verheerlijkt in een tweet vind ik laag.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2526
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:45
    En dom in een klein wereldje waar je elkaar zomaar terug kan tegen komen...
    Vind ik leuk
    Frefke +437
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:35
    Je woorden zijn nogal heel “soft”...
    Bij die spelers heerst er zo een gevoel van “ik ben hier de vedette”. Een stel domme onnozele nietsnutten die misschien amper kunnen lezen en schrijven, dat zijn het.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:26
    Ach Yves je hebt ze vorig seizoen naar een 4de plek gedragen, terwijl ik ze niet in playoff 1 verwachte.
    De kwaliteit was te min.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14071
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:43
    Limbombe, goeie voetballer maar is veel te prikkelbaar voor alles rondom hem. Het is niet normaal dat je de nacht voor de match tegen Genk nog tot stuk in de nacht in het uitgangsleven rondhangt.

    Als ze hem daar wat kunnen begeleiden en toom houden, zou dat zijn rendement ten goede komen. Want talent heeft hij..
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9275
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:53
    Zal volgens mij niet veranderen, ligt in de aard van het beestje! Broer is nog erger!
    Vind ik leuk
    tom1981 +311
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:25
    Ze kunnen allebei wel iets met de bal. Maar... zit direct in het hoofd.. ze wanen zich de grote man..
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14071
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:26
    Hij staat voorlopig tussen de assistenkoningen met vier stuks. Dus moesten ze daar voor kunnen zorgen dat hij nog enkele percenten hoger is, zou hij van goudwaarde kunnen zijn voor dit team met deze kern.
    Vind ik leuk
    wesleyvb +834
    donderdag 11 oktober 2018 om 02:24
    Limbombe, mag blij zijn dat hij MAG voetballen want zo goed is hij ook niet!
    Vind ik leuk
    9000 +183
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:19
    Hij was al enkele weken voorbereid ook denk ik.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vanderhaeghe sneert naar Gent-speler na ontslag: "Die zijn nog niet volwassen"