Gaat Anderlecht voor grote vis komende winter? Wie weet, wil hij wel komen

    Gaat Anderlecht voor grote vis komende winter? "Wie weet, wil hij wel komen"

    Gepubliceerd: dinsdag 25 september 2018 om 11:30di 25-09-2018 om 11:30

    Ryota Morioka kreeg van Hein Vanhaezebrouck zijn eerste speelminuten dit seizoen. De Japanner deed het niet onaardig, al vindt Aad De Mos dat RSC Anderlecht hoger mag mikken.

    Op zich is De Mos wel een fan van Morioka. "Een spelverdeler moet voor mij scorend vermogen hebben en dat heeft Morioka. Kijk maar naar zijn statistieken, bij Waasland-Beveren maar ook bij Anderlecht", aldus de analist in Het Nieuwsblad.

    De ex-trainer van paars-wit gelooft dat de Japanner er wel door komt. "Geef hem wat tijd en die jongen zal aan de lopende band goals maken en assists uitdelen. Van het huidige spelersmateriaal is Morioka de meest aangewezen keuze als nummer tien."

    De Mos vertelt er echter meteen bij dat Anderlecht haar spelmaker ook goed moet omringen. "Als Anderlecht een nieuwe Praet, Stanciu of Hanni wil, dan zullen ze de transfermarkt op moeten. Wie weet, wil Markovic wel komen", klinkt het.

    Plaats een reactie

    Toca +39725
    dinsdag 25 september 2018 om 11:44
    Een nieuwe stanciu of Hanni????? Dat zou erg logisch zijn.
    Vind ik leuk
    freeman +11901
    dinsdag 25 september 2018 om 11:48
    Dan maar beter den Olli terughalen ! :-)
    Vind ik leuk
    Dirk H +3114
    dinsdag 25 september 2018 om 11:57
    Die is beter dan Milic en Appiah samen
    Vind ik leuk
    Toca +39725
    dinsdag 25 september 2018 om 11:58
    Ach de verdediging is zeker als vranjes en Bornauw terug zijn zeker niet het probleem.
    Vind ik leuk
    Dirk H +3114
    dinsdag 25 september 2018 om 12:04
    Idd de verdediging zit volgens mij ook goed als de geschorsten en gekwetsten terug zijn. Lawrence wil ik ook nog het voordeel van de twijfel geven en Cobbaut was goed bezig.
    Het probleem zit hem in het aanvallend compartiment.
    Vind ik leuk
    Toca +39725
    dinsdag 25 september 2018 om 12:23
    Inderdaad. T is cliché geworden maar er is geen creativiteit. Zoooo weinig kansen per match.
    Vind ik leuk
    Mario_ +1704
    dinsdag 25 september 2018 om 12:27
    idd, een nummer 10 had hun topprioriteit moeten zijn ipv verdedigers .
    Doelman, verdidiging, flanken en spitsen zijn allen goed bezet.
    Morioka is de enige op de 10 en die zou te licht uitvallen ...
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2216
    dinsdag 25 september 2018 om 13:40
    Tzal ne opgelegde pekelharing zijn deze keer na die grote vissen van dit jaar hahaaa
    Vind ik leuk
    BBBBB +139
    dinsdag 25 september 2018 om 13:54
    Aad de Mos veranderd toch elke week van mening??
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 15:09
    Wie weet komt De bruyne en eden naar Club, wat voor nieuws is dat nu weer
    Vind ik leuk
    Rebel +1408
    dinsdag 25 september 2018 om 21:14
    Ja man,wie heeft het nu over club
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:18
    gaat me over vooruit lopen op iets dat misschien wel of niet gaat komen maw strontartikel
    Vind ik leuk
    Rebel +1408
    dinsdag 25 september 2018 om 21:22
    Ja als het over Anderlecht gaat stopt de oogt van de patatten bij u
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:26
    Ik ben in de eerste plaats voetballiefhebber en zeker geen Anderlechthater ondanks ik clubsupporter ben
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 16:39
    Lodekut;lul;lach met je eigen want iemand anders zal het niet doen!
    Vind ik leuk
    blondel +2731
    dinsdag 25 september 2018 om 16:52
    Grote vis,dure vis ja.Speler die al 2 jaar nog niet op de bank geraakt.Is dat dan ook al een grote vis voor Belgie.
    Vind ik leuk
    JVR +160
    dinsdag 25 september 2018 om 23:53
    We zouden momenteel veel geld over hebben voor één van die 3 terug bij ons te krijgen geloof mij!
    Vind ik leuk
    deket +171
    woensdag 26 september 2018 om 01:33
    Moreiko komt tekort, momenteel reveel spelers in de kern die het niveau niet aankunnen en dan moest Teo weg wegens loonlast? Verwijder een aantal van die middelmatige spelers en je bespaart ook op loon.
    Kwaliteit primeert en er was een creatieve nr 10 met een uitstekende traptechniek, namelijk Stanciu.
    Er loopt bij S.Boekarest een zekere Man rond, ook een goede spelverdeler en grootheid in wording
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws