Vanderhaeghe blijft strijdvaardig na blamage: Groep staat nog achter mij

    Vanderhaeghe blijft strijdvaardig na blamage: "Groep staat nog achter mij"

    zondag 23 september 2018 om 17:18

    Club Brugge haalde het zondag met 0-4 van KAA Gent. Door de nederlaag wankelt de stoel van Yves Vanderhaeghe nog meer, maar de trainer van de Buffalo's blijft strijdvaardig. 

    "Natuurlijk ben ik heel ontgoocheld maar ik probeer me emotioneel niet te laten gaan", aldus Vanderhaeghe tegenover Het Nieuwsblad. "Ik heb vertrouwen van het bestuur gevoeld voor de wedstrijd. Het resultaat van de wedstrijd was negatief, ik weet niet hoe het bestuur hierop zal reageren."

    Volgens Vanderhaeghe staat men bij Gent nog achter hem. "Ik geloof dat de groep nog achter mij staat. Nul op zes moeten we aanvaarden. We zijn nog niet rijp genoeg om Club Brugge te verslaan. Maar we hebben vertrouwen om verder te werken."

    Lees ookHistorische zege van Club Brugge, eindelijk opvolger voor ex-Gent-speler

    Poll

    Denk je dat Vanderhaeghe deze week wordt ontslagen?

    (319 stemmen)

    Plaats een reactie

    boogie +73
    zondag 23 september 2018 om 17:33
    ik denk dat yves nog een kans krijgt maar als hij de volgende topper niet wint dat hij buiten ligt
    Vind ik leuk
    GILLEMANS +194
    zondag 23 september 2018 om 17:34
    Als ik Gent zou zijn zou ik toch een andere coach nemen. Mat alle respect voor Vanderhaeghe maar ik heb het gevoel dat hij uitgekeken is bij Gent. Misschien moet De Witte eens de optie Dury bekijken???
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 17:35]
    Vind ik leuk
    freeman +10967
    zondag 23 september 2018 om 17:45
    Het bestuur doet er zelf best aan om de hand in eigen boezem te stoppen . Draak van transferbeleid . Nog een paniekaankoop op RA van 3 mio € ter vervanging van Focket ? weinig positiefs van gezien !
    Vind ik leuk
    vampire81 +1036
    zondag 23 september 2018 om 18:01
    mijn verwachting was en is nog altijd dat hij zou buiten liggen na een verlies tegen brugge (hoe en wat dan ook) en nu dat het deze fantastische afgang betreft zal het zeker bye bye yves zijn
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    zondag 23 september 2018 om 18:05
    Gent was de eerste helft wel de betere ploeg en kreeg de beste kansen dus ?
    Vind ik leuk
    ROBSON +2570
    zondag 23 september 2018 om 18:15
    Hahahahahahahaaaah
    Vind ik leuk
    vampire81 +1036
    zondag 23 september 2018 om 18:18
    gent heeft misschien meer kansen gehad maar die van brugge waren veel en veel beter, de meeste kansen van gent waren ten allerbeste halve kansen (en dat is eigenlijk nog te positief uitgedrukt) terwijl alle kansen die brugge heeft gehad echt wel grote 100% kansen waren
    Vind ik leuk
    freeman +10967
    zondag 23 september 2018 om 23:49
    Betere ploeg ? Halve kansen .... maar steriele aanval ! Club efficiënt !Dus : verdiende afstraffing !
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 18:01
    een trainer krijgt altijd de schuld maar het zijn de poen pakkers die het op het plein moeten doen
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 18:18
    Hij gaat langs de achterdeur naar buiten met een valies vol.,,
    Waarom vrezen. Langs de voordeur Sollied.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14429
    zondag 23 september 2018 om 18:58
    Die moet gewoon buiten, wat een klotevoetbal speelt die al een heel jaar. Eindelijk worden ze eens afgestraft.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1567
    zondag 23 september 2018 om 19:25
    Hallo angelo kimberly grote smoel van gent ,gisteren die meppen aan brugge zijn pricies op uw smoel goe aangekomen hoe ging brugge scoren he awel nu weet ge het ondertussen 2blauw ogen en 2tanden uit zijt ge al bijgekomen ?????
    Vind ik leuk
    Goaltje +1032
    zondag 23 september 2018 om 19:50
    Niveau aub.
    Vind ik leuk
    User251 +1501
    zondag 23 september 2018 om 20:37
    Het niveau van gent in de 2de helft lag nog hoger....
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 21:12
    De nederlaag ligt niet aan Yves. Eerste helft was Gent zeker de evenknie van FCB. Zelfs licht voordeel. Maar de tweede goal deed het licht uit, en toen werd het zwart voor de Gentse ogen. Al bij al een aangename match om volgen.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 23:06
    De groep die speelt zal natuurlijk niet het tegenovergestelde zeggen maar tonen ze het?..
    Ik blijf YVDH tactisch veel te weinig en dat zeg ik al sinds Kvo.
    Motivatie man maar dan stopt het na een tijdje.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:05
    Elke week dat Vanderhaeghe aanblijft is een week minder voor een trainer die het met deze groep wel kan. Odjidja is een probleem en waarom Dejaegere geen basisplaats krijgt begrijp ik niet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vanderhaeghe blijft strijdvaardig na blamage: "Groep staat nog achter mij"