Positie Vanderhaeghe wankel: “Hij leeft met een wurgkoord om de nek”

    Positie Vanderhaeghe wankel: “Hij leeft met een wurgkoord om de nek”

    Gepubliceerd: zondag 23 september 2018 om 09:15zo 23-09-2018 om 09:15

    Yves Vanderhaeghe zijn positie bij KAA Gent is wankel. Gent presteert niet naar behoren en Vanderhaeghe kan al een tijdje rekenen op kritiek.

    Ook columnist Hugo Camps ziet dat. ‘de trainer van AA Gent leeft met een wurgkoord om de nek. Ivan De Witte en kompanen zijn quasi in permanent crisisoverleg. Na de thuisnederlaag tegen STVV nam zelfs Trond Sollied deel aan het crisisberaad. Een slag in het gezicht van de dienstdoende coach’, schrijft Camps in Het Laatste Nieuws.

    Vanderhaeghe krijgt al een tijdje kritiek. ‘Gent en Vanderhaeghe hebben geen gelukkig huwelijk. Het vertrouwen van het bestuur in de coach is voorwaardelijk gebleken. Vanderhaeghe opereert in woelige wateren. De Europese uitschakeling heeft zijn positie ernstig verzwakt.’

    ‘Althans, woorden van waardering zijn als een speld in een hooimijt. Voorzitter Ivan De Witte loopt al een tijdje rond met een norse trek over het gezicht. Misschien is Yves Vanderhaeghe te arbeideristisch voor de modieuze club’, aldus Camps.

    Plaats een reactie

    Hierulf +1268
    zondag 23 september 2018 om 09:35
    Tja... Triestig...
    Vind ik leuk
    Toca +39731
    zondag 23 september 2018 om 09:37
    Vooral triestig hoe de media vanderhaeghe buiten werkt.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 10:31
    Spijtig dat dat maar in één richting werkt anders zouden er veel journalisten en analisten aan den dop staan
    Vind ik leuk
    Toca +39731
    zondag 23 september 2018 om 10:38
    Inderdaad. Ik vind dat eerlijk gezegd om te kotsen.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10519
    zondag 23 september 2018 om 11:28
    De strop door de media zelf in de nek gehangen. Wankel staande op de stoel trappen de colmunisten en analisten één voor één tegen de poten tot de Yves uiteindelijk valt en hangt!
    Vind ik leuk
    freeman +11901
    zondag 23 september 2018 om 09:41
    Gent een " modieuse " club ? Wat moeten we ons daarbij dan wel voorstellen ?
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12245
    zondag 23 september 2018 om 10:29
    Voor jullie is dat inderdaad heel moeilijk om daar iets bij voor te stellen.
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1607
    zondag 23 september 2018 om 10:45
    Ik had niet beter kunnen antwoorden 😂😂
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10519
    zondag 23 september 2018 om 11:26
    😂😂😂 droog maar grappig
    Vind ik leuk
    freeman +11901
    zondag 23 september 2018 om 12:20
    Uiterst moeilijk !!!!
    Vind ik leuk
    freeman +11901
    zondag 23 september 2018 om 10:26
    Wie heten daar dan ook wel " de stroppers " ?
    Vind ik leuk
    Mappo +2
    zondag 23 september 2018 om 10:28
    Man man toch, das toch een triestig ventje die Hugo Camps ze. Die doet me eerder denken aan een gier . Waarom zou YVD te arbeiders......... 🙄 en Gent te modieuze club. Ze zouden beter hem vervangen om een deftig artikel te schrijven.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2920
    zondag 23 september 2018 om 11:20
    Ondanks zijn Mauve verleden heb ik Vanderhaeghe altijd nen toffe pee gevonden.
    Maar jammer voor hem en de kwekkers vandaag krijgt hij het finale nekschot .
    Madam blanche heeft gekeken in haar glazen bol.
    Eindstand kwekkers club 1-3
    Fijne zondag nog loosers
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12245
    zondag 23 september 2018 om 11:31
    Uw bescheidenheid siert u steeds opnieuw! Uw beleefdheid en respect voor de concurrentie is nog van een veel hoger niveau. Desondanks wens ik beide teams een leuke match toe, dat de beste mogen winnen!
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2920
    zondag 23 september 2018 om 15:25

    Merci fredje graag gedaan
    Vind ik leuk
    Pis Tolee +827
    zondag 23 september 2018 om 13:30
    You're the biggest loser!! (lose with 1 o)
    Not even tight... that's loose
    Have a nice weekend, farmer boy.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2920
    zondag 23 september 2018 om 15:22
    0-1 sukkel
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2920
    zondag 23 september 2018 om 15:38
    0-2 prutser
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2920
    zondag 23 september 2018 om 15:39
    Fcb ole ole
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2920
    zondag 23 september 2018 om 16:03
    Pis tolee ole ole
    O-3 oep a groot bakkes
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2920
    zondag 23 september 2018 om 16:11
    Pis tolee met zure frut er tussen
    Schol kwekker 0-4
    Vind ik leuk
    Pis Tolee +827
    zondag 23 september 2018 om 16:15
    Stront boer 't enige da ge kunt zeggen is dat Brugge aan 50% afgewerkt heeft. 18 kansen voor Gent 9 voor Brugge. En zeker geen goed voetbal van club. Aan uw reacties te zien zijt ge de grootste kwekker hier.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2920
    zondag 23 september 2018 om 16:18
    Bad looser
    Vind ik leuk
    Pis Tolee +827
    zondag 23 september 2018 om 16:22
    Achterlijke analfabeet, ja we hebben verloren.. Is da erg? Neeje. Op 5 matchen heeft FCB nu toch ne keer gewonnen.
    Loser. Leer deftig Engels..
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2920
    zondag 23 september 2018 om 16:23
    Zolang gi mi mor begrijpt he simpele
    Vind ik leuk
    Pis Tolee +827
    zondag 23 september 2018 om 16:26
    Kust mien klote kind, olt die vodde ut joen muule
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 16:27]
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2920
    zondag 23 september 2018 om 16:31
    Bingo de waare aard van het beestje komt naar boven
    Ek ga nu pinten pakke me min matte
    Nog vele leute verder he sukkelaere
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2920
    zondag 23 september 2018 om 16:22
    Kwekker flink zijn he ventje
    Ni wenen he vent
    Morgen is een nieuwe dag
    Bluven trainen
    Vind ik leuk
    Pis Tolee +827
    zondag 23 september 2018 om 16:25
    Kwek kwekker ge stopt Nie mee kwekken. Ge moogt de volgende keer op de kindertribune.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15583
    zondag 23 september 2018 om 12:17
    Sinds hij gestopt is met zingen samen met Nicole vind ik dat zijn columns veel aan kwaliteit ingeboet hebben.

    "Goeiemorgen, morgen, goeiedag. Blij dat ik je weer met mijn kak ontlasten mag." - Camps anno 2018.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 12:23]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:37
    Toch wel grappig van de media als het over VDH gaat 😁. "Positie VDH wankel hij leeft met een wurgkoord rond zijn nek". Nogal lugubere titel, het is alsof dat hij hem gaat ophangen.
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1607
    zondag 23 september 2018 om 18:55
    Tis een zege wijze he niet te letterlijk nemen haha 😜
    Vind ik leuk
    Boerken +7041