Heeft Leko genoeg gezien van Club-speler? 'Hij zit nu in de onderste la'

    Heeft Leko genoeg gezien van Club-speler? 'Hij zit nu in de onderste la'

    Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 20:15di 18-09-2018 om 20:15

    Ivan Leko gaat het tegen Borussia Dortmund proberen met Thibault Vlietinck op rechts. Dat jeugdproduct heeft amper gespeeld in de competitie, maar moet het nu waarmaken in de Champions League. Het is ieder geval een hard signaal richting Dion Cools, zo merken ook heel wat volgers op.

    Plaats een reactie

    BS90 +4582
    dinsdag 18 september 2018 om 20:24
    Bende zagers, de match is niet eens begonnen
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:27
    inderdaad eerst maar eens afwachten
    Vind ik leuk
    freeman +11901
    dinsdag 18 september 2018 om 20:29
    Leko zal wel zo zijn redenen hebben om tot die opstelling te komen .
    We zien wel !
    Vind ik leuk
    Tornado79 +978
    dinsdag 18 september 2018 om 20:54
    En die zagers zitten op twitter en niet in stadion... maar toch belangrijk genoeg voor vp om er een artikel over te schrijven...
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1115
    donderdag 20 september 2018 om 14:53
    Inderdaad, laat staan dat de meesten die twitter gebruiken als communicatiemiddel mensen zijn zonder vrienden die ook eens nood hebben aan een reactie, en in Vlaanderen van de nieuwe generatie onder de 30 jaar, zit het vol met van die asociale nerds die dankzij internet eindelijk een praatplatform hebben, dat zijn degene die telkens negatief reageren. In geen 1000 jaar gaan ze een stadion langs de binnenkant zien.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 14:54]
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4847
    dinsdag 18 september 2018 om 21:28
    Kunnen zeggen wat ze willen. Ze spelen gewoon goed. En Vossen bv valt zeker niet uit de toon. Brugge speelt goed. Allemaal. En ja ik ben voor 1 keer ook in het blauw zwart. (Al is in dit geval broek blauw t shirt zwart)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:36
    En ze zijn weer aan het zagen. Wacht nu toch is af. Club speelt inderdaad heel goed. Ze laten zien dat ze er inderdaad geen schrik van Dortmund hebben.
    Vind ik leuk
    FCBSup25 +65
    dinsdag 18 september 2018 om 21:49
    Ik denk dat er velen hun mening gaan herzien... toch wat de 1ste helft betreft.
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +968
    dinsdag 18 september 2018 om 23:57
    En daar staan ze dan nu met hun belachelijke tweets 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Richaar +14