Eerste basisplaats voor Sanneh? Nog altijd problemen voor Vanhaezebrouck

    Eerste basisplaats voor Sanneh? Nog altijd problemen voor Vanhaezebrouck

    donderdag 13 september 2018 om 13:09

    Zondag reist RSC Anderlecht af naar Limburg. Het moet immers KRC Genk partij geven. Tegen Genk kan Hein Vanhaezebrouck waarschijnlijk opnieuw niet rekenen op Sebastiaan Bornauw .

    De jonge verdediger is al een tijdje op de sukkel met zijn enkel. Op de vorige speeldag kon hij daardoor ook al niet in actie komen tegen Royal Antwerp FC. Deze week moest Bornauw ook forfait geven voor de interlands van de U21. Bij Het Laatste Nieuws meent men dat Bornauw ondertussen nog altijd niet fit genoeg is om te spelen.

    In Genk moet Anderlecht het ook nog altijd stellen zonder Ognjen Vranješ. Die is nog altijd geschorst na zijn rode kaart tegen Royal Excel Moeskroen. Tegen Antwerp begonnen Antonio Milić, James Lawrence en Andy Najar in de achterhoede. De kans bestaat dat nieuwkomer Bubacarr Sanneh dit keer mag starten. Tegen Antwerp viel de Gambiaan nog in.

    Poll

    Wat verwacht je van de wedstrijd?

    (461 stemmen)

    Plaats een reactie

    Brubru +3809
    donderdag 13 september 2018 om 13:24
    Tijd dat Hein nog eens zelf de schoenen aanbindt.
    Dat wordt lachen...
    Vind ik leuk
    Garland +5360
    donderdag 13 september 2018 om 13:26
    In zijn tijd was Hein geen al te slechte speler. Geen Anderlecht-niveau, maar toch een degelijke speler voor Eerste Klasse.
    Vind ik leuk
    Frefke +602
    donderdag 13 september 2018 om 13:32
    Kans dat... Starten godv... Als je 8 miljoen uitgeeft dan is dat toch om te spelen en ritme heeft hij toch al opgedaan met de voorrondes CL. Komaan Hein ge hebt toch de interlandbreak gehad om je verdediging samen te stellen...
    Vind ik leuk
    SD +9343
    donderdag 13 september 2018 om 13:39
    Hoeveel spelers moet die nog hebben om uit de problemen te geraken ?
    Vind ik leuk
    Toca +36311
    donderdag 13 september 2018 om 14:07
    Voor mij blijft vranjes de beste verdedigende aankoop. Ik hoop dat sanneh ook meevalt want als je in België wat meer kost kan je meestal niet snel goed doen.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9898
    donderdag 13 september 2018 om 16:19
    Raar hé, wijn moet maar gewoon duur zijn en spontaan vinden de mensen hem al beter eens ze de prijs kennen. Wijn is dus omgekeerd evenredig aan voetballers! Voila mijn eerste wetenschappelijke bijdrage aan dit forum!
    Vind ik leuk
    Toca +36311
    donderdag 13 september 2018 om 16:33
    Goed bezig makker. Ach ja, ofwel klagen ze dat ze goedkope kvo achtige spelers kopen of anders zijn ze te duur. Dat is het paars witte leven.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:57
    Stanciu vergeten 10 mil en niet veel gespeeld
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9898
    donderdag 13 september 2018 om 20:11
    Dat bewijst mijn wetenschappelijke stelling dus...
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 14:14
    Winst voor RSCA, na een door Genk gedomineerde match. As usual.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3822
    donderdag 13 september 2018 om 14:38
    Teken ik voor.
    Vind ik leuk
    Toca +36311
    donderdag 13 september 2018 om 15:42
    Ik ook. Als Genk verdedigd als tegen kortrijk zijn er mogelijkheden.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:19
    Samata gaat lachen met deze verdediging.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws