Carcela na uitschakeling: “Ik was niet onder de indruk van Ajax”

    Carcela na uitschakeling: “Ik was niet onder de indruk van Ajax”

    woensdag 15 augustus 2018 om 16:02

    Standard ging dinsdagavond roemloos ten onder op het veld van Ajax in de voorronde van de Champions League. Maar volgens sterkhouder Mehdi Carcela lag dat volledig aan de Rouches.

    De middenvelder was niet onder de indruk van Ajax en de wedstrijd. "Als speler begin je wedstrijd met de gedachte te winnen, of je nu in Barcelona speelt of ergens anders. Ik was niet onder indruk van de sfeer of het stadion. We begonnen heel slecht aan de match en we hebben de instructies van de trainer niet opgevolgd", laat Carcela weten aan Sporza.

    Volgens de Marokkaanse Belg heeft de uitschakeling niets te maken met de tegenstander. “We waren simpelweg niet goed genoeg en we deden niet wat we moesten doen. Ik was niet onder de indruk van Ajax, maar hun hoge pressing was wel sterk. Daardoor konden wij niet voetballen. De teleurstelling is groot omdat onze CL-campagne zo snel stopt", besluit Carcela.

    Plaats een reactie

    blondel +2152
    woensdag 15 augustus 2018 om 16:15
    Naar het schijnt was Ajax ook niet onder de indruk van Carcela.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 16:21
    Stop gewoon hij is beter dan u in voetbal en is 1 van de beste dat in de pro league rondloopt
    Vind ik leuk
    Roach +1289
    woensdag 15 augustus 2018 om 16:25
    Als je met 3-0 verliest en dan zegt dat je niet onder de indruk bent, dan mag hij van geluk spreken dat hij zo goed kan voetballen, want qua verstand was hij waarschijnlijk niet verder geraakt dan de beschutte werkplaats...
    Vind ik leuk
    Brubru +3747
    woensdag 15 augustus 2018 om 16:29
    Zal spijtig genoeg nooit een topper worden. Verkeerde ingesteldheid en vooral verkeerde ploeg.
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +215
    woensdag 15 augustus 2018 om 20:58
    Hij is beter dan alle Brugge spelers samen jullie zijn gewoon jaloers
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3859
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:34
    Wat heeft dat er nu mee te maken? hoegenaamd niks. Gewoon een domme uitspraak tout court
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1319
    woensdag 15 augustus 2018 om 18:41
    In de eerste wedstrijd vond ik hem heel aardig maar gisteren was daar niets meer van over.
    Vind ik leuk
    SD +7936
    woensdag 15 augustus 2018 om 16:23
    Tja. Welke uitspraak moet je verwachten van zo iemand ?
    Vind ik leuk
    usaboy +722
    woensdag 15 augustus 2018 om 16:47
    Hij zal zelf nooit het niveau van ajax halen. Als je zelf niet doet wat een trainer je vraagt kan je beter zwijgen. Wees blij dat je nog bij standard mag spelen want in andere landen ga je nooit nog mogen spelen met uw houding.
    Vind ik leuk
    MoCa +211
    woensdag 15 augustus 2018 om 17:13
    Dat hij eerst leert mee verdedigen in plaats van steeds show te verkopen !!! Uiteraard was hij niet onder de indruk, hij nam niet echt aan het spel deel. MPH zal daar nog veel werk mee hebben.
    Blijkbaar waren ze na z'n avontuur bij Anzji ook niet onder de indruk van z'n 'talenten' dat hij terug in de JPL is beland ! Loser.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 17:30]
    Vind ik leuk
    TageMeister +4015
    woensdag 15 augustus 2018 om 17:53
    Een geluk dat hij ni onder den indruk was of het waren dubbele cijfers...
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +728
    woensdag 15 augustus 2018 om 19:55
    En toch was hij welkom geweest bij ons.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 augustus 2018 om 18:51
    De arrogantie van Ronaldo is geen schone deugd.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2330
    woensdag 15 augustus 2018 om 19:00
    Niet onder de indruk. Werkt Ajax zijn kansen af was het al een blamage geweest in Luik. Hetzelfde goldt gisteren.
    Vind ik leuk
    firedwarf +2922
    donderdag 16 augustus 2018 om 00:25
    Troost u , ajax ook niet van jou :p
    Vind ik leuk
    Vancamp +6
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:38
    Na de passage van diene rijken tist uit St Truiden is het met standard alleen maar bergaf gegaan.Hoop dat we met M PdH het vurige standard terugzien.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 18:40]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Carcela na uitschakeling: “Ik was niet onder de indruk van Ajax”