Carcela na uitschakeling: “Ik was niet onder de indruk van Ajax”

Carcela na uitschakeling: “Ik was niet onder de indruk van Ajax”

Gepubliceerd: woensdag 15 augustus 2018 om 16:02wo 15-08-2018 om 16:02

Standard ging dinsdagavond roemloos ten onder op het veld van Ajax in de voorronde van de Champions League. Maar volgens sterkhouder Mehdi Carcela lag dat volledig aan de Rouches.

De middenvelder was niet onder de indruk van Ajax en de wedstrijd. "Als speler begin je wedstrijd met de gedachte te winnen, of je nu in Barcelona speelt of ergens anders. Ik was niet onder indruk van de sfeer of het stadion. We begonnen heel slecht aan de match en we hebben de instructies van de trainer niet opgevolgd", laat Carcela weten aan Sporza.

Volgens de Marokkaanse Belg heeft de uitschakeling niets te maken met de tegenstander. “We waren simpelweg niet goed genoeg en we deden niet wat we moesten doen. Ik was niet onder de indruk van Ajax, maar hun hoge pressing was wel sterk. Daardoor konden wij niet voetballen. De teleurstelling is groot omdat onze CL-campagne zo snel stopt", besluit Carcela.

Plaats een reactie

blondel +3041
woensdag 15 augustus 2018 om 16:15
Naar het schijnt was Ajax ook niet onder de indruk van Carcela.
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 16:21
Stop gewoon hij is beter dan u in voetbal en is 1 van de beste dat in de pro league rondloopt
Vind ik leuk
Roach +2286
woensdag 15 augustus 2018 om 16:25
Als je met 3-0 verliest en dan zegt dat je niet onder de indruk bent, dan mag hij van geluk spreken dat hij zo goed kan voetballen, want qua verstand was hij waarschijnlijk niet verder geraakt dan de beschutte werkplaats...
Vind ik leuk
Brubru +4039
woensdag 15 augustus 2018 om 16:29
Zal spijtig genoeg nooit een topper worden. Verkeerde ingesteldheid en vooral verkeerde ploeg.
Vind ik leuk
RubenRSCL +214
woensdag 15 augustus 2018 om 20:58
Hij is beter dan alle Brugge spelers samen jullie zijn gewoon jaloers
Vind ik leuk
Geofpurple +5680
donderdag 16 augustus 2018 om 13:34
Wat heeft dat er nu mee te maken? hoegenaamd niks. Gewoon een domme uitspraak tout court
Vind ik leuk
Diesel1977 +1521
woensdag 15 augustus 2018 om 18:41
In de eerste wedstrijd vond ik hem heel aardig maar gisteren was daar niets meer van over.
Vind ik leuk
usaboy +811
woensdag 15 augustus 2018 om 16:47
Hij zal zelf nooit het niveau van ajax halen. Als je zelf niet doet wat een trainer je vraagt kan je beter zwijgen. Wees blij dat je nog bij standard mag spelen want in andere landen ga je nooit nog mogen spelen met uw houding.
Vind ik leuk
MoCa +274
woensdag 15 augustus 2018 om 17:13
Dat hij eerst leert mee verdedigen in plaats van steeds show te verkopen !!! Uiteraard was hij niet onder de indruk, hij nam niet echt aan het spel deel. MPH zal daar nog veel werk mee hebben.
Blijkbaar waren ze na z'n avontuur bij Anzji ook niet onder de indruk van z'n 'talenten' dat hij terug in de JPL is beland ! Loser.
[Reactie gewijzigd op woensdag 15 augustus 2018 om 17:30]
Vind ik leuk
TageMeister +6345
woensdag 15 augustus 2018 om 17:53
Een geluk dat hij ni onder den indruk was of het waren dubbele cijfers...
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1153
woensdag 15 augustus 2018 om 19:55
En toch was hij welkom geweest bij ons.
Vind ik leuk
woensdag 15 augustus 2018 om 18:51
De arrogantie van Ronaldo is geen schone deugd.
Vind ik leuk
ROBSON +3570
woensdag 15 augustus 2018 om 19:00
Niet onder de indruk. Werkt Ajax zijn kansen af was het al een blamage geweest in Luik. Hetzelfde goldt gisteren.
Vind ik leuk
firedwarf +3424
donderdag 16 augustus 2018 om 00:25
Troost u , ajax ook niet van jou :p
Vind ik leuk
Vancamp +163
donderdag 16 augustus 2018 om 18:38
Na de passage van diene rijken tist uit St Truiden is het met standard alleen maar bergaf gegaan.Hoop dat we met M PdH het vurige standard terugzien.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 18:40]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws