Het rommelt bij KV Oostende: Het doet pijn dat ik bij deze ploeg geen kans krijg

    Het rommelt bij KV Oostende: "Het doet pijn dat ik bij deze ploeg geen kans krijg"

    zondag 12 augustus 2018 om 17:24

    Gert Verheyen is met een magere drie op negen begonnen bij KV Oostende. Na het vertrek van voorzitter Marc Coucke heeft de club een transformatie ondergaan.

    Ook de selectie heeft veel nieuwe impulsen gekregen. De prestaties blijven echter uit en aanvaller Ibrahima Conté snapt niet dat hij geen kans krijgt. Op Twitter lucht de Guineeër zijn hart.

    “Het moderne voetbal is een politiek spelletje geworden. Als ik KV Oostende zo zie spelen, doet het pijn dat ik geen kans krijg in deze ploeg”, sneert Conté. De aanvaller komt niet voor in de plannen van Verheyen maar vindt geen nieuwe club.

    Poll

    Heeft Ibrahima Conté gelijk?

    (369 stemmen)

    Plaats een reactie

    wesleyvb +834
    zondag 12 augustus 2018 om 17:27
    Zolang Oostende blijft verliezen, heeft Verheyen ongelijk voor conte niet op te stellen, simpel !
    Vind ik leuk
    Kingambo +1376
    zondag 12 augustus 2018 om 17:34
    Rustig Wesley...pakt uw pillekes...simpel!!!
    Vind ik leuk
    SD +8730
    zondag 12 augustus 2018 om 17:44
    De trainer geeft richtlijnen die door de speler moeten gevolgd worden; maar dat geldt blijkbaar niet voor "would be stars".
    Vind ik leuk
    Wim1966 +999
    zondag 12 augustus 2018 om 22:23
    Conté heeft veel talent, dat kun je niet ontkennen.
    Verheyen kan het ook goed en overtuigend uitleggen, dat is ook een feit.
    Het enige probleem is echter dat Gertje geen resultaten haalt en talent aan de zijlijn laat staan.

    Ik zou snel iets bedenken van speelstijl waarin het talent toch kan renderen.😎
    Vind ik leuk
    ROBSON +2596
    zondag 12 augustus 2018 om 18:01
    Vandaag verdiende oostende meer en ook tegen anderlecht waar het 2 kado's gaf en een onterrechte penalty tegenkreeg verdiende het een punt.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9292
    zondag 12 augustus 2018 om 18:20
    Tuurlijk!
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    zondag 12 augustus 2018 om 18:48
    Het valt nog mee, hij had ook kunnen zeggen drie punten😉.
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3295
    zondag 12 augustus 2018 om 18:38
    Wat verdiende Oostende dan meer? Omdat ze 3 kansen hadden begin 2e helft?
    Genk was de terechte winnaar...
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9292
    zondag 12 augustus 2018 om 18:50
    Bart, de heer Robson heeft last van selectieve blindheid, niet aantrekken
    Vind ik leuk
    Dissimo +11
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:07
    Voor hetzelfde geld was het 2-0 voor KVO
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9292
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:28
    Dat kon, maar het was toch niet onverdiend zoals hierboven wordt gesuggereerd
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1266
    zondag 12 augustus 2018 om 18:39
    Onterechte penalty?
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    zondag 12 augustus 2018 om 18:48
    Alle penalties gefloten voor Anderlecht zijn per definitie onterecht😉.
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1266
    zondag 12 augustus 2018 om 18:49
    Blijkbaar
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +898
    zondag 12 augustus 2018 om 21:30
    🤦‍♂️
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +213
    zondag 12 augustus 2018 om 22:15
    Een magere 3 op 9 verliezen tegen Anderlecht en Genk is ni zo erg of zit ik mis
    Vind ik leuk
    wesleyvb +834
    maandag 13 augustus 2018 om 00:10
    Ze hebben toch de VAR he, dus een onterechte penalty kan het al niet meer zijn !
    Vind ik leuk
    maverick +183
    maandag 13 augustus 2018 om 08:44
    Ze hebben de pech van tegen top 6 ploegen te spelen in het begin, kvo is geen po1 ploeg meer, dus niet echt een waardemeter.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Het rommelt bij KV Oostende: "Het doet pijn dat ik bij deze ploeg geen kans krijg"