'Ex-Rode Duivel keert na enkele jaren terug naar de Jupiler Pro League'

'Ex-Rode Duivel keert na enkele jaren terug naar de Jupiler Pro League'

Gepubliceerd: vrijdag 10 augustus 2018 om 08:20vr 10-08-2018 om 08:20

Emile Mpenza was in zijn gouden jaren een begenadigde aanvaller. Met zijn snelheid was hij geregeld een gesel voor de tegenstanders van de Rode Duivel. Op 40-jarige leeftijd keert de gewezen aanvaller terug naar de Belgische competitie.

Het Laatste Nieuws deelt namelijk mee dat Mpenza bij Antwerp FC aan de slag gaat. De ex-Rode Duivel zat de voorbije dagen rondt de tafel met Luciano D'Onofrio. Beide heren kennen elkaar nog goed van bij Standard, waar Mpenza in het verleden vier jaar voetbalde.

De gewezen spits zal op de Bosuil de jeugdspelers onder zijn vleugels nemen. Met zijn ervaring als speler kan hij de jongeren betere begeleiden met het oog op doorstroming. Mpenza neemt – hoe kan het ook anders – de aanvallers onder zijn hoede.

Plaats een reactie

VeeDeeVee +18480
vrijdag 10 augustus 2018 om 08:21
Ze kunnen hem beter opstellen ipv Oulare terug te halen, die is fitter ;)
Vind ik leuk
evanherl +91
vrijdag 10 augustus 2018 om 08:30
Groot voorbeeld voor de jeugd... goe bezig, stamnummer 1...
Vind ik leuk
Geertvdd +3980
vrijdag 10 augustus 2018 om 08:43
Bwah, er lopen slechtere voorbeelden rond ..
Vind ik leuk
Robbie007 +723
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:02
het Antwerpse nachtleven denkt daar misschien wel anders over Geert
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 08:32
Sjot die nog😮
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 08:38
Een gesel voor de tegenstanders van de rode duivels...
Ja, herinneren we het ons nog? De generatie Rode Duivels ten tijde van de MPenza's? Gloriedagen waren het. De Rode Duivels waren absolute wereldtop toen...
rond circa positie 40-50 op de wereldranglijst...
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18480
vrijdag 10 augustus 2018 om 08:44
En daarom was Mpenza geen goede spits dan? Een gesel betekent niet dat het een wereldspits was, maar wel eentje waarvoor je altijd op je hoede moest zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 08:48
Dat bedoel ik zeker niet, maar ik vind de teneur die VP in hun artikel laat sluipen nogal onpasselijk.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18480
vrijdag 10 augustus 2018 om 08:49
Dat vind ik niet, zo zou ik hem ook omschrijven.
Vind ik leuk
Geertvdd +3980
vrijdag 10 augustus 2018 om 08:48
Ik herinner me bvb nog een wedstrijd tegen Turkije, toen een ontwakende reus in het mondiale voetbal. We wonnen op de Heizel met 2-0, twee goals van Emile.
Met je theorie kan je even goed stellen dat Sjevtsjenko niet kon voetballen...
Vind ik leuk
Hierulf +1808
vrijdag 10 augustus 2018 om 10:08
Jeugdspelers onder zijn vleugels ? Spreekt nu deze kerel nederlands of wat ?
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 10:25
Nee, maar dat spreken ze in antwerpen ook niet.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:19
Een Limburger versta je ook niet en je moet veeeeeel tiiiiijjd hebben als ze iets uiiiitleggen.
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:25
Wij spreken zo traag omdat de rest van Vlaanderen zo traag is van begrip
Vind ik leuk
Den Didi +395
vrijdag 10 augustus 2018 om 12:02
Als hij de mentaliteit heeft van patje boem boem oké maar ik vrees er voor!!
Vind ik leuk
vrijdag 10 augustus 2018 om 14:17
Breek die jongen zo niet af zijt gij niet jong geweest of waard gij heiligen ik denk het niet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws