UPDATE: Entourage Limbombe én Club Brugge: “Geen akkoord met Nantes”

    UPDATE: Entourage Limbombe én Club Brugge: “Geen akkoord met Nantes”

    donderdag 9 augustus 2018 om 18:03

    Anthony Limbombe zou een akkoord hebben met Nantes, de ploeg waaraan hij donderdagochtend al werd gelinkt. Dat weet Het Nieuwsblad. De transfersom valt wel tegen: amper 7,8 miljoen euro.

    Limbombe werd al door Ouest France gelinkt aan FC Nantes. Die geruchten worden bevestigd door Het Nieuwsblad. Van de transfersom van 15 miljoen euro die eerder dit seizoen voor hem circuleerde blijft evenwel bitter weinig over.

    Nantes betaalt amper 7,8 miljoen euro voor de winger. Het is Mogi Bayat die momenteel zijn harten behartigt en de verkoop regelt. Dat is overigens niet naar de zin van Base Soccer, het makelaarsbureau waarmee Limbombe eerder samenwerkte. Zij overwegen zelfs om gerechtelijke stappen te ondernemen.

    Update 09/08, 18u03:

    De transfersoap rond Limbombe blijft voortduren. Nu meldt Het Laatste Nieuws dat Limbombe geen akkoord heeft met de Franse club. Zowel de entourage van de flankaanvaller als Club Brugge ontkent een mogelijk akkoord. “Het is zelfs niet voorbarig”, klinkt het. “We bestuderen alle opties.”

    Plaats een reactie

    camargue +1022
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:35
    7,8 voor Brugge en 5 voor Bayat zeker?
    Vind ik leuk
    Goaltje +761
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:37
    Bedroevend voor alle partijen.
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1109
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:39
    Blijft een raar verhaal... ik geloof nooit dat een ploeg als Nantes (middenmotor) hogere lonen dan Club betaalt...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:49
    Nieuw tv contract daar voor 1,15 miljard ! 60 %verhoging tov het vorige tv contract. Dus...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12773
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:41
    Die Bayat zit toch ook overal tussen. Heeft die niet al El Ghanassy en Coulibaly ook aan Nantes verpatst?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:58
    yep
    Vind ik leuk
    mapolean +161
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:44
    Ze willen miljonair zijn voor ze volwassen zijn... Je zou die jongen een dienst bewijzen door de legerdienst terug in te voeren en in dienst te laten gaan...
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1002
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:46
    Hij wilde weg liever 7,8milj als dat klopt dan een speler die geen goesting meer heeft in de club en er dan gefrustreerd bij loopt
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 16:51]
    Vind ik leuk
    mapolean +161
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:14
    Hoe lang zal het duren vooraleer hij elders zwaar gefrustreerd rondloopt?
    Vind ik leuk
    Geertvdd +1329
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:57
    Maar dan is het ons probleem niet meer hé...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:47
    triestige ploeg en triestige competitie....
    ik denk niet dat het niveau hoger ligt ,ik denk zelfs lager dan in club....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 18:19]
    Vind ik leuk
    TageMeister +3544
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:49
    Het zijn solden vandaag in België
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1109
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:38
    In Brugge zijn al jaren solden spijtig genoeg
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:55
    Schande,schande,schande
    Vind ik leuk
    Geertvdd +1329
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:55
    Gelukkig worden zijn harten nog behartigd. Ik denk dat de reviseur bij VP ontslagen is want de laatste tijd komen er toch wel écht vreemde dingen online...
    Vind ik leuk
    Watcher +784
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:57
    naar de PL willen en uiteindelijk belanden bij Nantes, moet ontgoocheling zijn.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +1329
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:01
    Hoe, speelt Nantes niet meer in de PL?? DEDZJU TOCH HÉ...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12773
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:03
    Shhhhht, dat weten Bayat en wij, maar Limbombe niet!
    Vind ik leuk
    Fie +30
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:57
    Ik vertrouw dienen Bayat voor geen Haar!!!! Kijkt niet naar de speler zijn toekomst maar enkel naar zijn eigen bankrekening...
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1002
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:04
    Werken die ploegen tegenwoordig met open boekhouding ze hebben pas getekend en alles is hier al openbaar HEET VAN DE NAALD de transaktie gaat ni door bericht van 18u de raad van bestuur zit nog aan de champ te nippen de boekhouder en de verslaggever geven ni thuis wegens te zat op dit moment
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 18:27]
    Vind ik leuk
    Stef Maes +41
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:04
    Hier gaat em nog spijt van krijgen, word een Oulare verhaal vrees ik
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:12
    Troostprijs! Goed, investeer die 8 miljoen maar direct in een spits.
    Wie graag vertrek, laten gaan en binnen de 2 jaar staan ze weer in België...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:15
    Is dat een hoger niveau dan met club in champions league, man man man, is ook een potjesvuller blijkbaar, good luck en hopelijk zien we elkaar nooit meer terug, en dan nog voor die prijs, de solden waren toch al voorbij, thnx to the management
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 17:16]
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:59
    als hij naar zijn droomcompetitie (Premier League) ging, was het ook geen ploeg die Champions League speelt ze, zoals Huddersfield. Hij kiest/koos gewoon voor de poen
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +527
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:28
    Ik snap niks meer van bepaalde spelers... naar Nances... proficiat wat een droomtransfer...
    Hij had beter nog een jaar gebleven en paar goeie matchen in de CL gespeeld dan had hij uit mooiere clubs kunnen kiezen, denk ik.
    Vind ik leuk
    Hhti +1296
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:30
    Bayat is Maffia!!
    Vind ik leuk
    Boktor +646
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:32
    Waren Maebe en Verbeken erbij oen het contract werd getekend ?
    Vind ik leuk
    SD +7180
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:33
    Goed van dat bureau; als zij een correcte overeenkomst hebben moeten zij procederen. Bayat moet niet gaan denken dat hij de zonnekoning is.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:33
    Kan je evengoed terug tekenen bij N.E.C.
    Vind ik leuk
    SD +7180
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:35
    Zeker een topclub ... enfin dat gelooft hij want al wat Bayat vertelt is juist.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:38
    Stap vooruit???
    Vind ik leuk
    Rimka96 +1004
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:48
    Hahahahahaahahahahahaha, Nantes, hahahahahahahaahahahaha, €7,8M , hahahahahahahahahahaha centjes zijn binnen voor Mogi , hahahahahaahahahhaha. Ik lach maar ik wil wenen...als zulke ploegen op die manier spelers overnemen uit onze competitie, dan begin ik triestig te worden. Ok, Limbombe is geen €20M waard zoals sommige zeiden, maar toch meer dan €7,8M. En dan nog Nantes, spelen zelfs geen Europees... jah centjes, centjes maakt de hoofd zot.
    Vind ik leuk
    JanB +4790
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:34
    Wat dan te denken van Leander Dendoncker
    Als dàt geen afknapper is !
    Vind ik leuk
    Kettos +1344
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:23
    15 mio...daar kan brugge alleen maar van dromen...
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +9844
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:36
    Dubbel zoveel JanB. Weet jij eigenlijk wat een afknapper is?!
    Vind ik leuk
    Geertvdd +1329
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:50
    Ik wel: de achterste boom in mijne hof is sinds gisteren een afknapper...
    Vind ik leuk
    Geertvdd +1329
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:56
    Jan, ondanks het feit dat Rimka Sportingfan is lacht hij hier niet met Club, maar wel (en terecht) met het feit dat een 2de rangsclub van een land zonder echte competitie (geen leven buiten de top 3...) waar de lonen zeker niet hoger liggen dan bij de Belgische top en waar het wachten op Godot sneller over zal zijn dan het binnenhalen van een Europees ticket gekozen wordt boven een verlengd verblijf bij de club die je heel wat kansen (en geld) heeft gegeven en waar je haast per definitie mee zal strijden voor de titel met als extra toemaat nog eens een gegarandeerde deelname aan de Champions League.
    Ik moet zeggen: ik begrijp zijn verdriet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 10 augustus 2018 om 07:56]
    Vind ik leuk
    Don John +40
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:04
    veel voor een goede speler in de Jupiler competitie maar gewoontjes in Europa
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +2904
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:10
    Als je Limbombe bent ga je toch enkel naar een ploeg CL speelt?
    Of naar een aantrekkelijke competitie!
    Maar Nantes lijkt mij eerder een stap achteruit dan vooruit!
    Vind ik leuk
    Geertvdd +1329
    vrijdag 10 augustus 2018 om 06:58
    Ja, maar Barcelona wou maar 6miljoen geven...
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +2904
    vrijdag 10 augustus 2018 om 07:21
    Dan had ik als entourage v Limbombe die 1,8mil zelf bijgelegd :-)
    Vind ik leuk
    blondel +1981
    donderdag 9 augustus 2018 om 19:16
    Mannaert is geen goede manager.Altijd hetzelfde.Kopen aan de volle pot om daarna praktisch gratis of helemaal gratis terug weg te doen.En dit gebeurt nu al jaar na jaar.Als je ziet wat andere ploegen van hun spelers krijgen,valt Mannaert dik tegen.Je moet de aan en verkoop van de laatste jaren eens bekijken,dan weet je genoeg.Dat Verhaeghe dit tolereert begrijp ik niet.Bij hem is toch alleen de beste mensen die tellen op de juiste plaats.En daar heb ik toch mijn twijfels over Mannaert dan.
    Vind ik leuk
    Hedgehog +83
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:12
    Als je 2 keer kampioen speelt de afgelopen 3jr ben je een goede manager. De rest is bijzaak.
    Vind ik leuk
    Kris1 +326
    donderdag 9 augustus 2018 om 21:43
    Limbombe werd aangekocht voor 1,5 miljoen. Dit betekent een meerwaarde van 5 keer de investering. Als wij dit op de bank zouden krijgen, springen we een gat in de lucht. Zijn opvolger kostte minder dan 1 miljoen, weggehaald voor de neus van Ajax en PSV. Denk dat hij nu al 5 miljoen waard is op enkele weken. Wesley voor een miljoen aangekocht en voor zijn uitschuiver( waar Vincent niks aan kaan doen) al 10 miljoen waard. Dan denk ik dat wij de juiste man op de juiste plaats hebben. 8 miljoen is vandaag niet slecht voor iemand die al maanden geen competitiematch meer speelde. En dan ben ik nog Matta en Diatta vergeten.




    Vind ik leuk
    La joya +158
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:04
    Alles liever dan nog eens nen afgang met fcb in de champions league hahahaha
    Vind ik leuk