Exodus dreigt nog bij Club Brugge: 'Blijkbaar aast ook hij op een transfer'

    Exodus dreigt nog bij Club Brugge: 'Blijkbaar aast ook hij op een transfer'

    maandag 23 juli 2018 om 15:15

    Club Brugge won zondag de Supercup, zo heeft het meteen weer een prijs beet. Jacques Sys van Sport/Voetbalmagazine weet dat Club opnieuw een belangrijke titelkandidaat is... als het de ploeg kan samenhouden.

    Club maakte volgens Sys een degelijke indruk. "Ik denk dat Club vooral zal voortbouwen op de bestaande automatismen, in dat opzicht heeft het een voordeel tegenover de concurrentie. Ik zag ook weinig verslapping inzake motivatie na de titel vorig seizoen. Maar het is zo moeilijk geworden om bij de start van de competitie een waardeoordeel te vellen over de ploegen, want er gebeuren meer transfers dan ooit... en almaar later ook."

    Bij Club zijn er nog enkele vraagtekens in de A-kern. "Club Brugge zit met een aantal spelers die weg moeten of weg willen, maar daar nog steeds tussen lopen. Denk aan Wesley, Coopman, Diaby, Limbombe of zelfs Refaelov. En blijkbaar zou ook Vanaken azen op een transfer. Dus ja, een definitief zicht op de sterkte van de ploegen krijg je pas na het sluiten van de transfermarkt."

    Toch denkt Sys dat Club een goede kans maakt op een tweede titel op rij. "Als deze ploeg grotendeels bijeen blijft, zullen zij toch kunnen profiteren van de vaste patronen. Gent, Standard, Anderlecht: zij hebben veel meer huiswerk."

    Plaats een reactie

    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 15:18
    Club is altijd een titelkandidaat, zelf zonder een als dit en als dat verhaal.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 15:20
    Wat een gedoe.een"exodus"dreigt🤣maar blijkbaar zijn de boeren toch niet zo gewild.overschatte spelers allemaal.en als ze de deur dichtslaan is het meestal voor peanuts.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 15:28
    Puntjes en hoofdletters is bij u ook een specialiteit zeker! 😉
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:11
    Is het hier les AN of gaat het hier over voetbal?Het veranderen van onderwerp,doet niks af aan het gegeven!
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:20
    Ja wat, doen? Zehier nu! "Toch" moeilijk over het! Gaathier over voetbal nonde. Ju!
    Vind ik leuk
    Boerken +6841
    maandag 23 juli 2018 om 18:42
    En wat dan te zeggen bij jullie ?
    Vind ik leuk
    Smuuw +674
    dinsdag 24 juli 2018 om 06:47
    ik vrees te weinig zuurstof :D
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1604
    maandag 23 juli 2018 om 15:29
    Wat zijn de spelers van de andere top clubs dan waard noga bollen want die van brugge de laatste3 jaar 1-2-1 in de jpl compt dus ruim over klast
    Vind ik leuk
    Hhti +1455
    maandag 23 juli 2018 om 15:31
    Wie is er dan, volgens jou, geslaagd bij andere ploegen de laatste 15 jaar, die ook hun transfer maakten naar het buitenland?
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 15:38
    Pier.....Weer zo ne mauve zeker ... toch moeilijk hè om normaal en algemeen over het voetbal te communiceren.... alsof ze daar in Brussel over zoveel talent beschikken... hebben we voorbije seizoen wel gezien . Ze raken er nog niet eens van Hunnen overschot af tijdens hunnen huidige soldenverkoop .
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 15:39]
    Vind ik leuk
    Mathifcb +450
    maandag 23 juli 2018 om 15:47
    Ze spreken elk jaar over kampioen te spelen is ook logisch van een topclub zijnde dat is in brugge zo bij anderlecht en standard de ene zegt club de andere anderlecht zien hoe jet balletje rolt zou ik zegge
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:07
    Tielemans,Dendoncker,Kompany,Lukaku,Mertens,die komen van Brugge zeker hé??als de waarheid geschreven wordt komen de domme reacties boven hé Rudy!
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 16:12
    schrap mertens maar van da lijstje. En van uw lijstje kunnen we er een veel langere lijst maken die mislukken. Uw punt is? Niks, wat gij roept is gewoon alles wat paars is , is goud, en alles wat dat van de boerkes komt is brol. Maw een supporter met ferme oogkleppen op eerste klas
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 16:17]
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:46
    Pak vlug uw pilleke Geofke.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 16:49
    ter kijkt rap keer in de spiegel :P
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:58
    Begin eens bij jezelf,das al n goed begin.2titels in 14j en ze verkopen al toupé!frustro!
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:15
    Den doncker bij Club komen halen. Buiten 1 goed seizoen ook nog niet weg. Lukaku tja , god zij dank mist hij diene bal ( controle) tegen japan of ze waren sneller thuis. Kan geen bal deftig controleren. Tielemans moet nog alles bewijzen. En mijn respect voor kompany.

    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:38
    Zoek maar eens een betere afwerker in nationale ploeg!Kom noem er eens 1op die de laatste 20matchen minstens 15goals maakte bij rode duivels.Geen probleem ik heb tijd!Om nog maar te zwijgen over zijn goals bij Man U.De boeren dreven met Lukaku de spot toen hij naar Chelsea ging,Bij gebrek en jaloezie omdat het nooit een van Brugge lukte.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 16:42
    Lukaku is geen topspits, bij gebrek aan beter is hij nr 1 bij belgie. En owja, we hebben ook gezien hoe belangrijk Meunier is voor de RD , oei, dat mag niet gezegd worden zeker, want das geen mauve.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:53
    Bij gebrek aan betere,dikke zever.Bij Man U speelt hij de pannen vh dak,óók bij"gebrek aan betere"zeker!Kerstekind.ev verander jouw profiel maar naar Favoriete club,Club Brugge ipv RSCA.Het gaat hier over Lukaku,niet van onderwerp veranderen puur omdat je van geen hout pijlen kunt maken,typisch!
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 16:59
    De belgische jeugdwerking is in belgie gewoon goed. Dat is bij rsca zo, dat is bij brugge zo, net als dat het geval is bij standard en Genk.

    Courtois kwam die van rsca? Vermaelen? Vertongen? Toby? Witsel?Hazard?Fellainni? Debruyne? Maw elke belgische ploeg heeft verdienste aan hun jeugdwerking. Geen houten pijlen? tja als je het maar enkel door jouw simpele ogen wilt zien idd :P en ik hoef helemaal niks. Ik ben Pro Rsca, maar niet anti ander clubs zoals een onozele duif zoals gij
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:03
    Pro RSCA??🤣😆😆charlatan!Kerstekind!
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 17:36
    Allez nog iets nu je toch bezig zijt :P Iedereen die hier al pakske langer zit dan gij weet dat ik een mauve ben, ma daarom ga ik geen gelul van mede mauve goedpraten. Net zoals er in elke andere club wel fanatieke idioten zitten. Maar ja der zijn uitzonderingen, hier ook opt forum bij genk, gent , standard en bruges supporters waar wel deftig mee te discuteren valt. iets waar gij geen kaas van gegeten hebt
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 17:38]
    Vind ik leuk
    Hedgehog +125
    maandag 23 juli 2018 om 19:38
    Door het falen van Lukaku en het ontbreken van Meunier mist België de finale!
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:01
    Beter eens kijken naar vorige post van mij over Brugge enkele dagen geleden over wie de verdiende kampioen was snotneus,en verkoop daarna maar toupé,want je hebt geen recht van klappen!
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 17:03
    . Iedereen heeft recht van spreken, zelf een onnozelaar zoals uzelf ;)
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:04
    Idioten als jij daar plaveien ze de straten mee,verdoken boer!
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 17:05
    zegt de gast met een postorder vriendin.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:25
    Sukkel wat weet jij van mijn vrouw of mijn kinderen.wat heeft dat hier mee te maken!Als dat al een van je argumenten is dan bewijs jij hoe dóm je wel bent!!
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 17:33
    ge zit toch echt wel heel makkelijk op uw paard gij :)
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:40
    Ik kan me kwaad maken als ze dingen erbij betrekken die er niks mee te maken hebben.Zoals mijn gezin,sorry maar postordervrouw was heel laag.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 17:44
    Das laag idd, net zoals uw niet neutrale commentaren. Leer eens objectief kijken naar zaken. Ge zijt een rsca aanhanger. Ok , maar waarom alles krom praten wat niet rsca is, en alles wat rsca gekleurd is recht praten. Je zegt brugge heeft geen speler gehad die de laatste 15 jaar iets gepresteerd heeft. En dan kom je tot de vaststelling dat je eigen uitspraak niet klopt, want je geeft zelf aan dat Perisic een goeie is. Kort gezegd, Club heeft wel degelijk goede spelers. En dat moet je als fan van een concurrerende ploeg ook gewoon kunnen erkennen.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:46
    Maar het ging over de RD niet over spelers buiten de nationale ploeg.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:53
    En als er dan ene begint over punten/hoofdletters iets totaal naast de kwestie,man man,ja dan noem ik die clown,kwam vanuit het niets en valt me voor zulke zever aan verschillende posts,das pas objectief.en dan nog doodleuk schrijft dat RSCA Dendoncker kwam weghalen.😉
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 17:56
    tis idd eerder omgekeerd. Brugge heeft de oudere broer proberen weg te halen om hem te verenigen met zijn jongere broer die nog steeds in brugge zit. Eigenlijk best een aparte situatie. 2 broers die bij elkanders grote concurrenten spelen. Moet ook niet simpel zijn voor die ouders denk ik dan :P
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 18:00
    Hallo. ik. lees.wel.mee. he.
    Ge zijt een achterlijk manneke.
    Je hebt een mauve bril op en daarmee uit.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 18:15
    Tuurlijk lees jij mee,daarom dat ik het schrijf.ik hoef me voor jou te verantwoorden!en ik neem mijn excuses terug.groeten aan Dendoncker 😉Pipo
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:43
    Ik ben al 20j weg uit België,en omdat ik in Azië woon hoef ik niks te slikken wat niks met voetbal te maken heeft.Dan heb ik kort lontje.ik heb een aantal dagen gepost wat ik vind wie de verdiende kampioen was/is en dat is Brugge,en toen was het ook niet goed.Tja waar zijn we dan mee bezig.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 17:49
    Weet ik niet , ik lees ook nie dagelijks altijd alle berichten, maar vertoef hier vaak in vrije tijd. Club verdiende kampioen? Yep zeer zeker. Al was het na nieuwjaar een pak minder. De betere club na nieuwjaar moest er maar voor gezorgd hebben dat het gat niet zo groot werd (en neen dan heb ik het niet over rsca , maar over dat ploegje uit de vurige stede ) Kampioen speelt men namelijk niet in de po maar over een heel seizoen, en daar was club gewoon het regelmatigste. Elke ploeg die bovenaan staat is de verdiende kampioen. Zelf rsca in het weiler seizoen, al deed het ferm pijn aan de ogen om de jongens zo on anderlechts te zien voetballen
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:55
    Man onder Weiler hebben ze het voetballen gewoon bijna verleerd.Theo maakte ons kampioen.en het was niet om aan te zien.het was schrijnend.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 17:58
    Weiler als mens, en als coach niks op aan te merken. Vond hem een gentleman, en niet te veel zever verkopen zoals de meeste coachen wel kunnen in de jpl. Maar het type spel dat die predikt. Neen dank u wel. Dat maakt van hem geen slechte coach, verre van. Maar gewoon iemand die niet bij rsca past. Eigenlijk een miscast geweest van het vorig bestuur
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 18:01
    Het bestuur was op den duur een miscast van zichzelf.We zien wel wat Coucke ervan gaat bakken.Heb er goed oog in.😉👍
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:58
    Goed ik ga slapen maat,het is hier 1AM.sorry voor mijn kort lontje,prettige avond nog.grtz
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 17:59
    no problem. Guilty as charged, ik jaag korte lontjes ook gewoon es graag op stang :P
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 18:04
    Komt ook wel wat omdat de laatste 4dagen dochtertje in hospitaal ligt met dengue.Maar komt wel goed.😉👍tot een dezer.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 18:05
    Dat is minder, veel beterschap
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 18:15
    Thx😉👍
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 19:44
    Georfpurple verander uw nickname en schrijf deftige commentaar. En reageer op de vraag al uw gezever hoeven we niet. Geef eens rode duivels met een opleiding in Brugge. Uw antwoord zal kort zijn.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 19:49
    ik verander just niks.
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +566
    maandag 23 juli 2018 om 19:35
    vraag eens aan eender welke engelsman of ze liever Kane ofLukaku in deploeg hebben staan. Zegt genoeg. En ja we blijven een klein land, dus bij gebrek aan beter is Lukaku de grootste belgische spits aller tijden. meeste goals, niet te vergeten dat hij nog 25 moet worden. Met uitzondering van zijn eerste controle heeft hij alles. Als hij dat kan bijschaven hebben wij een van de beste spitsen ter wereld.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 19:55
    Zeg ik ergens dat Lukaku niet goed is? Ik vind er wel een aantal een stuk beter. Lukaku heeft zeker zijn kwaliteiten, maar voor mij is zijn technische bagage gewoon te beperkt om de stempel wereld spits te krijgen. Een mening als een ander.

    Daar kan hij gezien zijn leeftijd idd nog aan schaven
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +566
    maandag 23 juli 2018 om 19:59
    dat heb ik toch zo begrepen. We kunnen dus wel akkoord gaan dat het niet te ontkennen valt dat op dit moment Lukaku de beste Belgische spits ooit is. Batshuayi ontroond hem misschien ooit nog.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 20:00]
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 20:04
    Tuurlijk zijn we het eens,

    Ik had het gewoon over wereldspits als je hem zet tov de Messi, Ronaldo, salah, zlatans, pierre emerick, icardi's, lewandowski's van deze wereld.

    Als Belgische International hebben we daarentegen zeker geen meer efficiënte spits gehad dan Lukaku, dat staat als een paal boven water.
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +566
    maandag 23 juli 2018 om 20:06
    Salah zullen volgend jaar opnieuw over spreken als hij bevestigd. en ik vind, zonder chauvinist te zijn, Lukaku niet minder dan Aubameyang en Icardi
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 20:08
    Das een kwestie van les gouts et les couleurs. Ik wel, maar das juist maar een mening, geen vast staand feit.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:50
    Pardon RSCA Dendoncker bij Brugge komen halen?🤣🤣🤣clown,hij speelt sinds 2003 bij RSCA en kwam via Passendale-Roeselare naar RSCA.Verhaeghe is een paar jaar geleden nog aan Dendoncker zijn deur komen bellen,smekend om naar Brugge te komen.Feit.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:07
    Clown? Dacht dat ik vriendelijk bleef?
    Je niveau komt boven!!
    Maar soit heb veel vrienden die supporteren voor anderlecht. En buiten eens een steek is er respect. Bij u dus niet!! Spijtig.
    En je hebt gelijk over den doncker. Mijn excuses.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 17:13]
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 17:13
    niveau? gebrek aan niveau zo :p. Voila zoals je aanhaalt, voor welke club je ook supportert je hebt altijd vrienden van de zogenaamde vijand, en buiten wat geplaag is er wederzijds respect. Iets dat in mijnheer zijn woordenboek ontbreekt zo blijkt
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:27
    Zoals jij er bv mijn gezin bijsleurt,ge moest beschaamd zijn!zie wie er spreekt!
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:29
    Excuses aanvaard,excuses voor mijn reactie.ik liet me opjagen door die Geof kwiet!
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:25
    Lukaku....een van de beste spitsen in de wereld. Probeer er maar eens tegen te spelen. Jij gaat de nul niet tegen hem kunnen houden hoor. Tegen Japan was het subliem wat hij deed. Sommigen die gefrustreerd zijn of het spelletje niet snappen, zien daar iets dom in zijn beweging. Dat doelpunt komt er trouwens in grote mate dankzij Lukaku. Hij liep van de bal weg, om zo ruimte te maken voor Meunier.
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +566
    maandag 23 juli 2018 om 19:41
    daar kan ik het nu eens mee eens zijn. behalve eerste controle heeft Lukaku alles. een maal op gang niet te stoppen.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 19:45
    great minds think alike :-)
    Vind ik leuk
    Watcher +942
    maandag 23 juli 2018 om 17:03
    Mertens? LOL Buitengegooid bij mauves, net als Fellaini, Bats, Kluns
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:05
    Das heel goedkoop gezegd."buitengegooid"man man.
    Vind ik leuk
    Boktor +692
    maandag 23 juli 2018 om 16:27
    Toch meer dan goed genoeg om de titel te pakken en dat zal nu opnieuw gebeuren. Het zullen de mauven met HVHB niet zijn die hen hiervan gaan weerhouden. Remember AA Gent van verleden seizoen. Hoge verwachtingen zoals de mauven nu en dan heeft hij er in de kortste tijd een degradatiekandidaat van gemaakt. Gelukkig van Vanderhaeghe om orde op zaken te stellen.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:21
    Sukkel van Brussel, zwijg toch een beetje en hou je bezig met jullie gespuis
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3295
    maandag 23 juli 2018 om 15:27
    Ik praat nu over mijn eigen ploegje eh maar niemand praat over Genk. Terwijl zij de best voetballende ploeg v PO1 waren, er voormopig geen vertrekkers zijn, ze hopelijk goed hebben ingekocht EN dat Trossard en Berge terug zijn
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 15:31
    Denk dat de best voetballende ploeg van PO 1 Standard was, en daar hoeft weinig discussie over te bestaan.
    Vind ik leuk
    Goaltje +1034
    maandag 23 juli 2018 om 16:09
    Akkoord, maar meer dan een moment-opname was het ook niet.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:13
    Volledig mee akkoord.
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3295
    maandag 23 juli 2018 om 17:45
    Ale dan, 1 vd best voetballende..
    Wil maar zeggen dat ze mss toch rekening moeten houden met Genk...
    Ik zeg ook niet dat Genk kampioen wordt maar denk dat ze dit jaar wel eens kunnen verrassen (Trossard is niet te onderschatten)
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 17:47]
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:40
    Genk heeft de beste trainer,Clement is toptrainer.dat bewees hij al bij Beveren.hij slaagt bij Genk waar velen de laatste 8j hebben gefaald.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9292
    maandag 23 juli 2018 om 15:31
    Brugge maakt een goede kans op de titel...gelukkig dat we voor die analyses een krak als Sys hebben!
    Vind ik leuk
    Vlad +1955
    maandag 23 juli 2018 om 15:32
    Hoeft geen interesse te zijn hoor, laat ze maar allemaal blijven. Voor de rest zien dat we PO1 halen en dan begint de echte competitie eindelijk, nog lang wachten dus... En dat allemaal met nog een wintermercato ertussen...
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 15:32
    Laat Vanaken maar nog n jaartje blijven, zich in de champions-league-kijker spelen, een gouden schoentje winnen en dan verder dromen. Dan kan je naar grote clubs in het buitenland.
    Verhuizen naar een middenmotor in een andere competitie is toch ook vaak een boulevard of broken dreams.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9292
    maandag 23 juli 2018 om 15:36
    Ik vind het wel straf dat de gouden schoen ieder jaar vroeger uitgereikt wordt, misschien kunnen we in één weg ook al maar de kampioen van 2019 uitroepen, dan bespaart de rest van de ploegen een pak transfergelden 😜
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 15:36]
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:02
    We zullen eens gaan kijken wat voor nen zever er wordt geschreven op een bericht van anderlecht! Zal wel weer iets zijn over champagne voetbal! 😉
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9292
    maandag 23 juli 2018 om 16:06
    Lang geleden dat ik nochtans dat gelezen heb...
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:17
    Lang geleden dat er nog iets serieus over jullie word geschreven ook he.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:21
    Die tijden zijn allang passé.De laatste 10j plat water voetbal.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:45
    Als buffalo gisteren een club gezien die voetbal speelt en een die doodschoppen uitdeelt!
    Veel zal van de start van de clubs afhangen. 1 ding dat ze nu allemaal in de competitie ook voetballen en nie enkel in po1 zou nog zo plezant zijn
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:01
    seg pier dat er geen topspelers van bij brugge komen dikke zever se
    Ivan perisic en Carlos Bacca da staat ni in uw woordenboek zeker
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4100
    maandag 23 juli 2018 om 17:04
    Das allemaal brol voor meneer :P
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:09
    Kerstekind ben jij gast!
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:08
    Perisic is wereldklasse,gezien op WK.klasbak.Absoluut.
    Vind ik leuk
    Hierulf +923
    maandag 23 juli 2018 om 17:38
    Ja... voor mij is de titel van Leko hetzelfde dan die van Weiler : de kans van de beginner. We zullen wel dit jaar zien wat er zal gebeuren rond en met Bruhhe.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 17:38]
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2191
    maandag 23 juli 2018 om 18:42
    Het moment dat je "bruhhe" gebruikt ipv Brugge, is hét moment waar je alle geloofwaardigheid verliest...
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +566
    maandag 23 juli 2018 om 19:42
    net als mensen uit Brugge die de naam van hun eigen stad uitspreken.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 19:43]
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2191
    maandag 23 juli 2018 om 19:46
    Ik ben nochtans Bruggeling, en ik zeg nooit bruhhe...
    Voor een west Vlaming is het niet moeilijk om AN te spreken (zie maar naar de vele west Vlaamse presentatoren en nieuwsankers), een Antwerpenaar daarentegen zou het nog niet kunnen als zijn eigen leven er van af hangt
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +566
    maandag 23 juli 2018 om 19:58
    zo klinkt het toch niet in mijn oren noch in die van meniG BelG. en ik ga nu niet een discussie met een boer beGinnen over waar 't stad is en waar de parking liGt, maar Geef toe, die kon ik niet laten liGGen.En ik spreek niet over AN, wat Geen mens ter wereld spreekt, maar over simpelweG een letter uitspreken. wat mij betreft, als Gij het woord verificatie correct als werkwoord kunt gebruiken ( moet Ge eens proberen met hollanders) spreekt ge AN GenoeG.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1604
    maandag 23 juli 2018 om 17:56
    Ja bert de beste ploeg van de cpt en dan na 30 speeldagen op 28p ofzoiets eindigen van brugge ge weet van de zon zeker
    Vind ik leuk
    Dondie +124
    dinsdag 24 juli 2018 om 06:40
    Lazio is gewoon aan het wachten tot het eind van de transferperiode om dan Wesley voor een prikje over te nemen en ik zie ze er nog in slagen ook. Als je dan nog een vervanger moet halen ben je gezien,, dus Club: cordater zijn en een ultimatum stellen
    Vind ik leuk
    Hhti +1455
    dinsdag 24 juli 2018 om 09:31
    Oud nieuws Mister Sys! Hij wilde het vorige kampioenschap ook al eens vertrekken en kreeg dan een verbeterd contract. Tuurlijk mag Hans zijn kans gaan internationaal tegen de juiste prijs. 20milj€ en niet minder, gezien RSCA voor Dendoncker dat ook zou krijgen!!! Daarbij vertellen dat ene prijzen gepakt heeft en de andere een snertseizoen achter zijn naam heeft.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 24 juli 2018 om 09:32]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Exodus dreigt nog bij Club Brugge: 'Blijkbaar aast ook hij op een transfer'