''Imke Courtois woonde samen met collega-analist van Villa Sporza''

    ''Imke Courtois woonde samen met collega-analist van Villa Sporza''

    woensdag 20 juni 2018 om 11:15

    Herman Brusselmans heeft in een column voor 'De Journalist' onthuld dat analiste Imke Courtois en Yannick Ferrera, de coach van Waasland-Beveren, een koppel waren. De bewering van Brusselmans krijgt een bevestiging in TV-Familie.

    "Of Imke en Yannick nú nog een koppel zijn, weet ik niet. Maar ze zijn het zeker geweest. Ze heeft het ooit wel eens binnenmonds toegegeven op tv, maar voorts wilden ze er nooit iets over kwijt", laat een sportjournalist anoniem weten aan TV-Familie.

    Zo werden Courtois en Ferrera, die tijdens het WK als analist actief zijn voor Villa Sporza, vaak samen gespot. Ze zouden zelfs al samen hebben gewoond. ''Collega's en ik zagen hen héél vaak samen in dezelfde auto arriveren op voetbalwedstrijden. Collega's wisten trouwens dat Imke en Yannick samenwoonden in Landen. Maar het werd altijd ontkend. Omdat die twee heel discreet willen zijn.''

    De onthulling van Brusselmans zal dan ook niet op prijs worden gesteld. "Wees er dus maar zeker van dat ze het níet leuk vinden dat Herman Brusselmans dit nu aan de grote klok hangt. Eigenlijk wel een beetje een gemene streek van hem."

    Plaats een reactie

    BS90 +4462
    woensdag 20 juni 2018 om 11:27
    Size doesn't matter voor Imke!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13533
    woensdag 20 juni 2018 om 11:41
    Die geniepige Yannick toch.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:45
    En dan ? Brusselmans moeit u ni
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 11:46]
    Vind ik leuk
    Zetterberg +8763
    woensdag 20 juni 2018 om 11:50
    Waarschijnlijk nooit ingegaan op de avances van Herman en nu wordt Imke op deze manier te kakken gezet? Is maar een gissing natuurlijk, zou de brave Brusselmans hier nooit van durven beschuldigen
    Vind ik leuk
    Crusader +1571
    woensdag 20 juni 2018 om 12:05
    Dag Allemaal praat! TV-Blad etc... blah!
    Vind ik leuk
    Boktor +667
    woensdag 20 juni 2018 om 12:06
    Brusselemans wordt werkelijk een karikatuur van zichzelf
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13398
    woensdag 20 juni 2018 om 12:08
    Yannick, de sloeber! Of zoals ze in Spanje zeggen sloeberos.
    Vind ik leuk
    dakcota +4338
    woensdag 20 juni 2018 om 14:24
    Moh, bedankt vo mij te doen lachen, tleven kan simpel zijn toch
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4347
    woensdag 20 juni 2018 om 12:49
    Gemene streek? Zie niet in waarom dit gemeen zou zijn. Als je samen met de wagen aankomt is het niet dat je het geheim wil houden. En twee vrijgezellen doen wat ze willen. Wie interesseert zich daar nu in...
    Vind ik leuk
    SD +7977
    woensdag 20 juni 2018 om 13:11
    Ben ik "dag allemaal" aan het lezen ?
    Vind ik leuk
    Flapuit +16
    woensdag 20 juni 2018 om 13:33
    En wie helpt Brusselmans om dit mee aan de grote klok te hangen? Als jullie (en al die andere roddelzieke media) het niet plaatsen dan blijft het beperkt tot het kleine klokje van Herman zelf. #zagevent #hijhaderzelflieveropgezeten #kleinzierig
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:50
    Brusselmans. Klootzak nr 1
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 13:50]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:12
    Belangrijkste dat ik onthoud van dit staaltje klassejournalisme: Imke Courtois speelt voor mijn ploeg, er is dus altijd hoop :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:49
    Vroeg of laat zou dat toch uitgekomen zijn en Brusselmans kennende trek zich daar geen kloten van aan om het met zijn woorden te zeggen :-)
    Vind ik leuk
    JVR +136
    woensdag 20 juni 2018 om 18:02
    Volgens mij zijn ze ondertussen uit elkaar want Imke ziet er de laatste tijd 'verzorgd' uit! ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:14
    Wat die mensen in hun vrije tijd deden en samen woonde gaat niemand aan .
    Vind ik leuk
    Marcos68 +102
    woensdag 20 juni 2018 om 20:48
    Oud nieuws, wist ik al héél lang uit betrouwbare bron...
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1214
    woensdag 20 juni 2018 om 21:26
    VP hou u bij het voetbal aub. Ik heb echt geen boodschap aan roddelberichtgeving over het privé-leven van spelers, trainers, analisten e.d. , met wie ze al dan niet slapen en welke auto’s ze hebben. Er duiken steeds vaker van dit soort berichten op. Stop daarmee aub. Voor dat soort roddels zijn er andere media !
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:33
    So what, respecteer hun privacy indien ze dit wensen.
    Vind ik leuk
    vanhimst +910
    woensdag 20 juni 2018 om 23:28
    Brusselmans zich weer eens opmerken is niet aan hem omdat openbaar te maken ,ieder heeft recht op zijn eigen leven en als ze dat ongemerkt willen doen wel dat is hun zaak
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    ''Imke Courtois woonde samen met collega-analist van Villa Sporza''