Club Brugge voegt extra affiche toe aan voorbereiding: oud-winnaar Europa Cup 1

    Club Brugge voegt extra affiche toe aan voorbereiding: oud-winnaar Europa Cup 1

    woensdag 20 juni 2018 om 10:18

    Het oefenprogramma van Club Brugge krijgt steeds meer vorm. Na reeds bekende wedstrijden tegen KFC Heist en KM Torhout gaat de regerende landskampioen ook een tegenstander van hoger niveau partij geven.

    Steaua Boekarest maakt bekend dat het de confrontatie zal aangaan met Club. De Roemeense topclub, een oud-winnaar van Europa Cup 1, maakt via Twitter enkele tegenstanders van de komende weken bekend. Club Brugge behoort daartoe. Op 4 juli kijken beide teams mekaar in de ogen.

    Dat zal gebeuren in het Nederlandse Garderen, waar Blauw-Zwart naar goede gewoonte naartoe trekt om het nieuwe seizoen voor te bereiden. Voor de troepen van Ivan Leko begint dat op 22 juli, wanneer de titelhouder bekerwinnaar Standard ontmoet in de strijd om de Supercup.

    Plaats een reactie

    freeman +10236
    woensdag 20 juni 2018 om 10:54
    Leuk oefenpartijtje !
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:49
    Ter voorbereiding op komende 0 op 18 😃😃😃😃😃😃😃😃😃
    Vind ik leuk
    Rune1891 +1557
    woensdag 20 juni 2018 om 11:57
    Liedje begint een beetje oud te worden, de tweede ronde halen van dat toernooi is de grootste verwezenlijking ooit voor je ploegje, Club heeft er de finale van gespeeld...
    Kom terug als gent überhaupt eens een finale haalt van een Europees toernooi...
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:47
    Voornaamste is de deelname. Dr rest is foef tegen ploegen waarvan twee spelers meer verdienen per jaar dan de hele kern van club
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:57
    Je hebt een glazen bol?,?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:14
    Blij dat jullie weer kunnen lachen na het lang onderaan bengelen. Wil direct tekenen voor om de 2 jaar kampioen en daartussen o pntn CL.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:25
    Kwekker muile toe
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2151