'Club Brugge gaat vol voor 'de nieuwe Eden Hazard'

    'Club Brugge gaat vol voor 'de nieuwe Eden Hazard'

    woensdag 20 juni 2018 om 08:50

    Club Brugge haalde al vier nieuwkomers in huis, toch is het huiswerk nog niet af. Aanvallend hoopt Blauw-Zwart nog wat bij te halen. Een eerder genoemde naam duikt nu opnieuw op in de wandelgangen.

    Eerder meldde VoetbalPrimeur.be al dat RSC Anderlecht en Club Brugge interesse tonen in Kerim Mrabti. De drievoudig Zweeds international maakte indruk bij Djurgardens, waar hij in 99 wedstrijden goed was voor 26 doelpunten.

    Vooral de Bruggelingen tonen concrete interesse, althans dat schrijft Wales Online. Zij weten namelijk dat Swansea City – zij degradeerden het voorbije seizoen uit de Premier League – en Udinese ook lonken naar Mrabti.

    De 24-jarige aanvaller wordt ook wel eens omschrijven als 'de nieuwe Eden Hazard'. Toch hoeft de Zweed niet al te veel te kosten. Het contract van Mrabti loopt af in november, waardoor de transfersom eerder beperkt blijft.

    Plaats een reactie

    DDT +2636
    woensdag 20 juni 2018 om 08:53
    Mhoehahaha de nieuwe Eden hazard. Die zat op zijn 24ste al lang bij Chelsea 😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +269
    woensdag 20 juni 2018 om 09:21
    En had op die moment al titels in Frankrijk en Engeland op zak plus nog wat prijzen als best jonge speler en beste speler in zowel Frankrijk als Engeland.
    Vind ik leuk
    freeman +8364
    woensdag 20 juni 2018 om 10:09
    Oei ? zat die dan niet bij de mauves ?
    Vind ik leuk
    SD +6085
    woensdag 20 juni 2018 om 09:46
    De kwalificatie super talent voldoet blijkbaar niet meer
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:06
    Als je al die supertransferts van Brugge mag geloven , zijn ze op zijn minst beter dan Barcelona....Andere ploegen zijn gewaarschuwd: ze zullen alleen maar doodgewone meelopertjes zijn, A'lecht, Standard, Genk, Gent, ...En de CL cup, laat die maar al naar Brugge komen.
    Vind ik leuk
    Hhti +1003
    woensdag 20 juni 2018 om 12:51
    Hoeveel Messi's heeft Vanholsbeeck al binnen gebracht bij RSCA!!
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:09
    Hebben de mauve ook geen speler van 10 miljoen doen floppen??of was dat 10 miljoen in het water + zijn loon....en wat hebben ze er nog voor gekregen?Dat ze hem in Djugardens de nieuwe Hazard vinden moeten zij weten maar in de pintjesleague moet ie zeker kunnen presteren...
    Vind ik leuk
    Watcher +637
    woensdag 20 juni 2018 om 17:47
    elke speler die Brugge en mauve halen, zijn, volgens VP, toppers. Met nieuwjaar moeten ze dan meestal weg.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 07:08
    Zo is 't. Naar kleiner Belgische ploegen, genre Beveren of Standard! Haha
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Club Brugge gaat vol voor 'de nieuwe Eden Hazard'