Zware tegenslag voor Anderlecht: 'Toptarget trekt naar Porto'

    Zware tegenslag voor Anderlecht: 'Toptarget trekt naar Porto'

    dinsdag 12 juni 2018 om 06:00

    Chancel Mbemba leek lang op weg om terug te keren naar Anderlecht, maar volgens Het Laatste Nieuws komt de terugkeer van de verloren zoon er dan toch niet. FC Porto zou met de verdediger gaan lopen.

    Voorzitter Marc Coucke en manager Luc Devroe hadden van Mbemba hun toptarget van deze zomer gemaakt. Maar de twee lopen volgens de krant nu tegen een grote ontgoocheling aan. 'Uit goeie bronnen vernemen we dat een deal met paars-wit onmogelijk is geworden', klinkt het in de krant.

    Mbemba keert dus niet terug naar Brussel. Voor de 23-jarige verdediger wacht er nu mogelijk wel een transfer van Newcastle naar Porto. De Portugese topclub zou al in onderhandelen met de de club en de speler. Mogelijk wordt de deal dinsdag of woensdag al afgerond.

    Plaats een reactie

    TageMeister +4655
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:08
    Zou ni verrassend zijn het duurde al te lang
    Vind ik leuk
    Toca +33485
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:10
    Te lang gewacht denk ik. Zeer jammer.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9299
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:46
    Met de 'T' van te traag! Beschouw ik als eerste mislukking, teleurstelling is groot als dit waarheid blijkt. Deze vis hadden ze lang binnen moeten halen. Een transfer doen voor KVO is niet hetzelfde als grote transfer doen voor Anderlecht!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:12
    Ik denk van niet hoor Toca , eens het kanaal over zitten ze in een looncarrousel waar we in België niet aan kunnen. Managers willen dit ook niet en onze competitie is niet commercieel genoeg voor de buitenlandse media.
    Vind ik leuk
    Toca +33485
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:23
    Tja, zou kunnen. Ik vind het wel jammer. Als die transfer naar Porto doorgaat natuurlijk. Maar Mbemba moet daar zeker meekunnen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:26
    Vandaag hier en morgen daar. Afwachten tot echte voorstelling in trui nieuwe ploeg. Ondertussen blijven hopen hé...
    Vind ik leuk
    Hierulf +923
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:22
    Twijfelen, wachten, en dan... te laat. Proficiat, op zijn Herman's gedaan Marc en Luc !
    Vind ik leuk
    Diego A M +3415
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:26
    Er lijkt niet veel veranderd te zijn. Blijven proberen om de prijs te laten zakken tot er een andere ploeg mee gaat lopen.... Volgens coucke moet de ploeg grotendeels volledig zijn bij aanvang van de voorbereiding. Maandag beginnen de trainingen.. Ben benieuwd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 07:33]
    Vind ik leuk
    SD +8731
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:40
    Er zijn ploegen die de gevraagde sommen aan club en speler willen betalen en ploegen die het niet willen of kunnen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:41
    Hoe? Dat was hier toch al in orde???
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3699
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:50
    Misschien is dit gerucht gelanceerd om wat druk uit te voeren. Ik heb gewacht met juichen en ga nu wachten met vloeken. Tot Mbemba poseert met het shirt of de handruk van de Portugees, of liever die van Vroe.
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:12
    Als je al de geruchten moet geloven ..... Ik ben het volledig met je eens, zolang een speler niet officieel is voorgesteld is er niets zeker. De bedragen die in de media komen geloof ik nog veel minder.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3415
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:02
    Ik hoop echt dat jij gelijk hebt maar feit is dat transferts te lang aanslepen. Hopelijk grijpen ze ook niet naast spitsen Eduardo en dimata.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14470
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:52
    Hoe zuur is dat zeg.. Een betere gaan ze niet vinden voor die positie.
    Vind ik leuk
    hoekschop +2204
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:18
    De speler zelf moet ook nog naar Anderlecht willen komen hé. Volgens de roddelpers is er al lang een persoonlijk akkoord maar volgens diezelfde pers zou de deal 3 weken geleden al afgerond zijn, zou er een package deal zijn, ...
    Er worden nogal veel leugens en verzinsels geschreven.
    Vind ik leuk
    CedricVDE +1089
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:24
    Ik geloof er niks van. Als hij poseert met een tunueke van Porto is eem een speler van Porto, maar we zullen zien wat er gebeurt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:58
    Wat een afgang en mislukking!
    Te lang getalmd ! Zo komt RSCA niet vooruit ! Jammer !!
    Vind ik leuk
    Fret +6
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:28
    Is gelijk elk jaar hetzelfde tweede en derde rangs voetballers komen naar rsca
    Vind ik leuk
    freeman +11014
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:34
    't Leven is voor de " rappe " !
    Vind ik leuk
    Roach +1444
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:50
    Als dit waar is, mag den Herman nu eens ferm in zijn vuistje lachen. Coucke ging toch 90% van de kern klaar hebben tegen 18 juni? Buiten een paar mobiele cornervlaggen is er nog niets uit de bus gekomen...
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:27
    mobiele cornervlaggen hahahaha!!!
    sorry maar dit vroeg om een reactie
    Vind ik leuk
    Roach +1444
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:43
    Ik kan voor de Makarenko’s en Nkaka’s echt geen andere naam bedenken :-)
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:07
    Investeringen in infrastructuur moeten ook gebeuren anders loop je hopeloos achterop :)
    Vind ik leuk
    skippie +323
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:48
    GROTE ontgoocheling is dit. Dezelfde weg op als met HVH ?? Hoop van niet. Talmen, talmen, talmen en over hoeveel werd er gesproken ? 8 miljoen voor Sels en Mbemba ??? Waarom nog twijfelen voor deze 2 klasbakken ? Onbegrijpelijk. Eerste misstap voorzitter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:33
    goe gedaan markske
    Vind ik leuk
    dakcota +4362
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:34
    is dit dan officieel.? Als het gerucht is dat ze naar anderlecht komen dan gelooft niemand het, als er een gerucht is dat ze niet naar anderlecht komen dan heeft anderlecht het slecht gedaan
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:43
    Je moet de zaken ook zien zoals ze zijn. Voor een speler is een terugkeer naar de JPL sowieso een nederlaag.
    En zoals je zegt : geruchten zijn wat ze zijn.
    De tijd dat topspelers naar onze competitie komen is voorbij.
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:39
    Heeft daar waarschijnlijk weinig mee te zien.
    Er zijn nu spijtig genoeg meerdere partijen om een deal af te ronden : club/eigenaar, club/kandidaat koper, speler en 1 of meerdere managers die hun speler aan meerdere clubs zullen aangeboden hebben.
    Ook niet vergeten dat die managers ook weten dat Coucke geld zat heeft en dus waarschijnlijk eens ze van de interesse weten hun prijs opdrijven.
    Dan moet je als kandidaat koper ergens een grens leggen. Als supporter niet altijd te volgen maar wel begrijpelijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:37
    t'seizoen is nog niet begonnen en die 2 doen al een vanholsbeeksken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:10
    Lombaerts zal misschien komen
    Vind ik leuk
    JVR +148
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:16
    Tegen FC Porto kunnen wij niet op, daar spreken ze over andere bedragen... volgens mij staat Mbemba trouwens zelf niet te springen om terug te keren naar België en geef hem maar eens ongelijk!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:51
    Is de Couck nu al op?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Zware tegenslag voor Anderlecht: 'Toptarget trekt naar Porto'