Sonck kiest de kant van Martinez: 'Nainggolan is geen Messi'

    Sonck kiest de kant van Martinez: 'Nainggolan is geen Messi'

    maandag 21 mei 2018 om 22:44

    Roberto Martinez laat Radja Nainggolan thuis. Heel wat fans en analisten vinden dat een foute keuze van de bondscoach. Wesley Sonck is een pak milder voor de keuze van de Spanjaard. 

    Maandag kwam de niet-selectie van Nainggolan aan bod bij Extra Time. "Ik vind dat je als speler de keuze van de coach moet respecteren. Wij kunnen niet vertellen wat er zich afspeelt in zo een groep, enkel de coach weet dat. Een niet-selectie moet je als speler nu éénmaal leren aanvaarden. We zijn hier wel niet over Messi bezig ook denk ik dan", stelde Wesley Sonck. 

    Peter Vandenbempt vindt dat de steun voor Nainggolan wel heel erg ver gaat. "Ik vind dat de commotie rond Nainggolan er echt over gaat. Je hoort sinds gisteren niks anders meer dan dit, terwijl er ook een pak andere Rode Duivels zijn. Daarbij vind ik het ook raar dat er nog geen enkele steunbetuiging is gekomen voor Nainggolan van een andere Rode Duivel."

    Lees meer over:Rode DuivelsBelgië

    Plaats een reactie

    Prpldynmt +3516
    maandag 21 mei 2018 om 22:52
    En Sonck is geen Ibrahimovic die hij destijds bij Ajax moest vervangen.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +501
    maandag 21 mei 2018 om 23:02
    Bij Sonck loopt de kaas ook uit zijn oren. Dat wisten we al lang.
    Vind ik leuk
    jericho666 +587
    maandag 21 mei 2018 om 23:03
    De meeste hier zijn ook koekerond is vandaag gebleken
    Vind ik leuk
    jericho666 +587
    maandag 21 mei 2018 om 23:02
    Eindelijk is een "voice of reason".
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2681
    maandag 21 mei 2018 om 23:16
    Hier hebben we de Jerricho weer eindelijk een handlanger gevonden in Sonckske die buiten de ratten ook niet veel betekend heeft, hij zal eens iets gaan zeggen.
    Vind ik leuk
    jericho666 +587
    dinsdag 22 mei 2018 om 06:05
    Ik kan perfect men eigen mening verantwoorden, heb daar geen handlangers voor nodig. Trouwens als ge, volgens u, iets moet betekend hebben alvorens uw mening te mogen uiten, kunde het forum hier beter sluiten. Of geldt da enkel wanneer de mening niet gelijk is aan die van u?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Bonanza +443
    maandag 21 mei 2018 om 23:04
    Radja is meer voetballer dan jij ooit geweest bent, Sonckje
    Vind ik leuk
    Daydreamer +2533
    maandag 21 mei 2018 om 23:17
    Ook hier hoor je Vandenbempt toch weer zinnige dingen zeggen:
    - De commotie rond Nainggolan gaat er ver over!
    - Geen enkele rode duivel heeft zijn steunbetuiging geuit tegenover Nainggolan...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10333
    maandag 21 mei 2018 om 23:25
    Mertens, De Bruyne en Lukaku hebben publiekelijk al geuit dat ze Nianggolan zouden meenemen.
    Vind ik leuk
    TageMeister +1774
    dinsdag 22 mei 2018 om 06:48
    Tja hebbe ze ooit gezegd iemand niet mee te nemen? Als ze hem echt mee wouden stond dit al op Twitter...
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:08
    Amaai. Je moet al onder een steen gekropen zijn om de steunbetuigingen van Courtois Hazard en Kdb gemist te hebben op tv en andere media
    Vind ik leuk
    SD +5213
    maandag 21 mei 2018 om 23:19
    Iemand deelt zijn mening die verschilt van de "massa", en daar gaan weer de idioten met hun domme opmerkingen !
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10333
    maandag 21 mei 2018 om 23:23
    Los van de hele Radja affaire kan je gewoonweg concluderen dat Martinez niet de coach is die België aan een wereldkampioenschap zal helpen.

    Het zal van De Bruyne, Courtois en Lukaku afhangen om er het vuur in te brengen en de rest op sleeptouw te nemen. Want dat zijn de enige met het absolute karakter om een bloedhekel te hebben aan verliezen.
    Vind ik leuk
    WBs +562
    maandag 21 mei 2018 om 23:29
    Inderdaad Nainggolan is geen Messi en iedereen is vervangbaar ! maar het gaat voornamelijk over de reden die hier voor gegeven wordt !! Hoe hypocriet kan je zijn als trainer en als KBVB !
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 23:30
    Slijmbal sonck gaat het ook eens komen uitleggen, die hoopt zeker ergens een postje te krijgen van de Kut Belgische Voetbal Bond...
    Vind ik leuk
    Boerken +5887
    dinsdag 22 mei 2018 om 06:40
    Die heeft hij al
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:42
    Een betere dan. Hij heeft de neiging zichzelf te overschatten ...
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 23:54
    We zijn hier niet over Messi bezig...dat weet iedereen. Het is ook niet dat hij Hazard niet meeneemt ofzo. Maar je kan het niet maken om een speler als Radja thuis te laten, die toch wel speciale kwaliteiten heeft die andere middenvelders niet hebben en dan andere middenvelders wel te selecteren die een slecht seizoen gespeeld hebben (Dendoncker), verkozen zijn in her flopelftal in Frankrijk (Tielemans) of die een heel seizoen in de lappenmand gelegen hebben (Fellaini). Als die niet op de lijst zouden staan, dat zou je kunnen verantwoorden. Radja is Messi niet, dat klopt. Maar Radja laat het wel toe om een snelle balcirculatie te hebben en dat is nodig, want Witsel en Fellaini spelen veel te lateraal. Neem daarbij zijn goed hard schot waarmee hij al meermaals België heeft geholpen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:36
    Witsel ook niet !
    En veel andere middenvelders ook niet !
    Nainggolan kan scoren uit de tweede lijn of penalty binnenknallen !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Sonck kiest de kant van Martinez: 'Nainggolan is geen Messi'