Videoref doet gemoederen opnieuw verhitten: Twee maten en twee gewichten

    Videoref doet gemoederen opnieuw verhitten: "Twee maten en twee gewichten"

    zondag 20 mei 2018 om 18:42

    De videoref speelt opnieuw een belangrijke rol op de laatste speeldag van Play-Off 1. Leandro Trossard schoot KRC Genk op voorsprong op het veld van Anderlecht, maar daar dacht de VAR even anders over. Het doelpunt werd afgekeurd wegens nipt buitenspel.

    Plaats een reactie

    SD +5213
    zondag 20 mei 2018 om 18:49
    Wat is dat weer voor gelul VP; als het buitenspel is, is de beslissing van de VAR correct. Eerst nadenken of kan het niet ?
    Vind ik leuk
    jericho666 +587
    zondag 20 mei 2018 om 18:50
    Twitter: waar onbelangrijke meningen tot nieuws worden gebombardeerd
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10333
    zondag 20 mei 2018 om 18:51
    Speelt Genk zo goed of is Anderlecht zo slecht vandaag?
    Vind ik leuk
    Toca +27267
    zondag 20 mei 2018 om 18:52
    Tot de effectieve 0 -1 vond ik het evenwichtig. Maar nadien is Genk beter.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10333
    zondag 20 mei 2018 om 18:54
    Okay, thanks! Club - Gent is veel inzet, maar weinig kansen. Wel een prachtige assist van Gigot.
    Vind ik leuk
    Toca +27267
    zondag 20 mei 2018 om 18:59
    Ik las juist op sporza dat brugge nog niet bekomen is van de alcohol :-) succes nog.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10333
    zondag 20 mei 2018 om 19:03
    Daar ook succes, hopelijk een betere tweede helft.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +653
    zondag 20 mei 2018 om 20:26
    Proficiat met jullie overwinning, Lord.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10333
    zondag 20 mei 2018 om 20:46
    Thanks Geert, veel plezier nog met de titelviering daar! ;)
    Vind ik leuk
    Hierulf +176
    zondag 20 mei 2018 om 18:54
    Opnieuw zo slecht zou ik zeggen...
    Vind ik leuk
    jericho666 +587
    zondag 20 mei 2018 om 18:59
    Het Spajic effect
    Vind ik leuk
    Hierulf +176
    zondag 20 mei 2018 om 18:53
    Twitter, tja daar halen veel wankers iets uit als het over RSCA gaat... of zijn ze gewoon bleiters ? Beiden feitelijk ^^
    Vind ik leuk
    ickx22 +227
    zondag 20 mei 2018 om 19:00
    Dus 30 cm buitenspel telt niet als het in het voordeel is van Anderlecht? Kunnen we nog redelijk blijven? Wat een gekleurde commentaar (weer maar eens een zoveelste keer) van voetbalprimeur....
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 19:15
    De beelden van de VAR bij buitenspel zijn duudelijk voor iedereen... behalve voor supporters die het NIET willen zien.
    Vind ik leuk
    Meester123 +139
    zondag 20 mei 2018 om 19:16
    Gewoon correct hoor
    Vind ik leuk
    Regaal +934
    zondag 20 mei 2018 om 19:44
    Belachelijke commentaar, ook van de analisten trouwens.

    Stop met dat hypocriete gedoe: De VAR is er om net die fases die nipt zijn te kunnen beoordelen.
    En daarin was het buitenspel van Diaby en deze fase ook correct want dit kan je niet of nauwelijks zien op het moment zelf.
    Teo stond tegen Club Brugge wél nog voor Mechele... kijk maar naar Mechele zijn groene schoen.

    De VAR heeft al heel wat fouten gemaakt (bv. de onterechte treffer van Diaby waar de bal niet over de lijn was) maar in deze fases kan je moeilijk zeggen dat ze verkeerd beoordelen tenzij je het niet wil zien natuurlijk. :-)



    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Brubru +2545
    zondag 20 mei 2018 om 20:40
    Belachelijk dat is inderdaad het woord voor je reactie.
    Het enige wat je steeds aanhaalt is die zogezegd ongeldige goal van Diaby terwijl dit de enige fase was die geen enkele invloed had op het resultaat.
    Die goal van Teo was buitenspel maar VAR heeft correct gehandeld door niet tussen te komen, iets wat ze ook niet mochten gedaan hebben in Anderlecht-Brugge.
    Vind ik leuk
    Rebel +388
    zondag 20 mei 2018 om 20:50
    Nog steeds geen bril gekocht zie ik aan je gefrustreerd verhaal,Diaby duidelijk buitenspel,Theo duidelijk geen buitenspel,dus correcte beslissing.
    In de competitie Harboui duidelijk geen buitenspel maar afgekeurd ,De invloed van Bartje op de bond is heel zichtbaar voor iedereen behalve voor blauw zwart,geniet van je kampioenstitel,hij zal altijd herinnerd blijven als slechtste kampioen ooit,no penalty no glory
    Vind ik leuk
    Geertvdd +653
    zondag 20 mei 2018 om 22:34
    Vrij eenzijdige kijk op de gebeurtenissen. Het enige verschil tussen de Offside van Diaby en Teo was het aantal centimeters waarmee ze buitenspel stonden...
    Vind ik leuk
    Goegebuer +380
    zondag 20 mei 2018 om 20:12
    Wat mij betreft mag de VAR hier tussenkomen hoor! Goed gedaan dus!
    Enige voorwaarde is dat dit dan consequent en dus elke keer wordt gedaan. Het mag niet afhangen van wie de VAR is of wie de hoofdscheidsrechter is!
    Vind ik leuk
    Geertvdd +653
    zondag 20 mei 2018 om 22:36
    Die consequentie is net een beetje het probleem van de VAR, maar ter hunner verdediging: de richtlijnen die ze krijgen zijn niet echt goed afgelijnd hé...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    mani88 +716
    zondag 20 mei 2018 om 20:13
    Ten eerste een ccorrecte beslissing. Ten tweede geen enkele impact gehad op resultaat van de wedstrijd. In tegenstelling tot de ongeldige goal van Vossen vorige week, die de titel heeft beslist. Die goal moest altijd afgekeurd worden en dan was Standard vandaag kampioen...
    Vind ik leuk
    Geertvdd +653
    zondag 20 mei 2018 om 22:39
    We zullen nooit weten wie dan vandaag kampioen was geweest. Zo kan je van elke foute beslissing in PO1 wel een eigengereide interpretatie maken...
    Vind ik leuk
    Geertvdd +653
    zondag 20 mei 2018 om 20:26
    Dit soort discussies krijg je dus wanneer de top van de scheidsrechterscommissie, de bobo's van de UEFA en de verantwoordelijke voor de arbitrage van de FIFA mekaar tegenspreken; ik heb het niet voor de VAR, maar wanneer je hen wil gebruiken moet je hen een eerlijke kans geven en duidelijke eenduidige instructies geven. 'Ckear error' wat is dat? Dat je het ook zonder beelden zou moeten kunnen zien? Wat is dan nog het nut van die busjes hé??
    Vind ik leuk
    Rebel +388
    zondag 20 mei 2018 om 20:41
    Het was toch correct,100% buitenspel ,waarom dat gezeik ?
    Vind ik leuk
    TageMeister +1774
    zondag 20 mei 2018 om 22:35
    Correct dat het buitenspel was, maar is dit een clean error? Vaag begrip...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Videoref doet gemoederen opnieuw verhitten: "Twee maten en twee gewichten"