Scheidsrechter voor Standard - Club Brugge is bekend, opvallende vierde ref

    Scheidsrechter voor Standard - Club Brugge is bekend, opvallende vierde ref

    vrijdag 11 mei 2018 om 12:54

    Zondag staat de topper tussen Standard en Club Brugge op het programma. Het duel wordt ongetwijfeld spannend. Bram Van Driessche krijgt de opdracht om de match in goede banen te leiden.

    Van Driessche is zondag de eerste man. Opvallend, Sébastien Delferière is aangeduid als vierde man. Dat wil zeggen dat hij bij een blessure Van Driessche de fluit in handen krijgt. Delferière lag de laatste weken in de lappenmand. Pas deze week kreeg hij groen licht om te fluiten in Play-Off 2, maar zondag kan hij eventueel tussen zijn comeback maken tijdens de meest belangrijke match van het seizoen.

    Zondag kan Club Brugge zich tot Belgisch landskampioen kronen. Pakt Club Brugge minstens een punt dan mag het vieren. Standard moet winnen als het op de slotspeeldag nog kampioen wil worden.

    Poll

    Wat verwacht je van de wedstrijd?

    (768 stemmen)

    Plaats een reactie

    THOR4ever +809
    vrijdag 11 mei 2018 om 13:11
    De Rouches zitten in een flow. Ik verwacht dat ze de 3 punten thuis houden. Dan kan Club de week daarna thuis de titel vieren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 13:50
    Dat doen ze toch. Maar liever save spelen en gelijkspel op STL is voldoende en haalbaar.
    Vind ik leuk
    freeman +7358
    vrijdag 11 mei 2018 om 14:34
    Puntje pakken op Standard en dan 2 keer vieren erna !
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 13:17
    Anderlecht wordt kampioen
    Vind ik leuk
    Paljaske +101
    vrijdag 11 mei 2018 om 13:18
    Whoehahahaha
    Vind ik leuk
    Vlaming +723
    vrijdag 11 mei 2018 om 13:33
    Ik weet dat anderlechtsupporters dom zijn maar jij bent wel één van de exponenten. Trouwens waar zit dikkenek calimeros ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 13:51
    Mss.... ja in een ander seizoen maar niet, nooit, never anno 2017-2018
    Vind ik leuk
    Boerken +5729
    vrijdag 11 mei 2018 om 13:59
    Kurtje is terug ! Welkom weer!
    Vind ik leuk
    freeman +7358
    vrijdag 11 mei 2018 om 14:35
    Dacht dat Gein ging voor de DERDE plaats ?
    Het weze hem van harte gegund !
    Vind ik leuk
    Mathifcb +283
    vrijdag 11 mei 2018 om 14:51
    We dachten al dat je iets voor had kurtje
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 13:23
    Ik zie hier achtereenvolgens 43-20 en 38 % staan. Nu al ongelooflijk straf: reeds 101% van de stemmen zijn dus binnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 mei 2018 om 13:49
    Ik blijf zeggen gelijk spel. Deze arbitrage zijn in mijn inziens de betere.cordaat, soms streng, maar neutraal. Meer kan je niet verwachten. Dit is ok.
    Vind ik leuk
    Mathifcb +283
    vrijdag 11 mei 2018 om 14:52
    Ik hoop op een gelijkspel of winst club maar standard is op de moment zeer sterk bezig als je ziet waar ze begonnen zijn aan de play offs en waar ze nu staan legt nogmaals de zwaktes boven van de play offs in mijn ogen
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +602