Bekerfinale één grote chaos: Fans moesten plassen in hun bierflesjes

Bekerfinale één grote chaos: "Fans moesten plassen in hun bierflesjes"

maandag 19 maart 2018 om 11:15

De bekerfinale eindigde zaterdag op een grote teleurstelling voor Racing Genk, maar eigenlijk was het de volledige dag al ergeren geblazen. Op sociale media regende het klachten over de slechte organisatie.

Het Belang Van Limburg bundelde de reacties, en die laten weinig aan de verbeelding over. "Anderhalf uur hebben we gedaan over de laatste zes kilometer. Natuurlijk heb je dan honger, maar aan de frietkraam in het stadion was het een uur aanschuiven. Bovendien was er in ons deel van het stadion maar een frietkot open en daar stond dan 200 man of meer in de rij om uiteindelijk koude frieten te krijgen."

Het kon echter nog erger dan dat. "Pas tegen 19.00 uur waren we ter plaatse, terwijl we rond 15.00 uur vertrokken waren. De mensen begonnen in de bus in hun bierflesjes te plassen, omdat er geen wc was. De chauffeur kon niet anders dan zijn deuren te openen in de file. Maar we stonden amper in de berm of de politie was er al."

Door het gebrek aan catering probeerden sommige fans om chips te kopen bij de drankstanden, maar dat was niet verkrijgbaar. Toch een beetje pijnlijk voor een tornooi dat de Croky Cup heet. Helemaal absurd werd het toen een promodame na de wedstrijd... gratis chips begon uit te delen. De organisatie kon op zijn zachtst gezegd dus een flink stuk beter.

Plaats een reactie

Toca +22318
maandag 19 maart 2018 om 11:20
Voetbal in België, een feest !! Lachwekkend maar vooral heel triest.
Vind ik leuk
Drekovic +6891
maandag 19 maart 2018 om 16:28
Deze zomer in Rusland voor de Bobo's zal alles wel in orde moeten zijn zeker
Vind ik leuk
VeeDeeVee +9370
maandag 19 maart 2018 om 11:26
Only in Belgium.. En maar verschieten dat niemand ons serieus neemt, LOL.
Vind ik leuk
SD +3908
maandag 19 maart 2018 om 11:31
Thuis blijven voor de TV
Vind ik leuk
VeeDeeVee +9370
maandag 19 maart 2018 om 11:36
Dat is wellicht wat ze willen.. Nog meer inkomsten. De fans doen er in dit apenland al een hele poos niet meer toe met al die midweekmatchen, combiregelingen en andere bullshit.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:09
Lekker warm!
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 11:40
Laat ons blij zijn dat we niet het EK moeten helpen organiseren, want anders kwamen we daarna nooit meer in aanmerking daarvoor.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 13:09
ja als de bond in handen is van boer Verhaeghe dan krijg je zulke toestanden
Boer verhaeghe ging ook iets in Vilvoorde zetten : uplace geloof ik
de sukkelaar , achter 10 jaar nog geen centimeter opgeschoten
Het nieuw station voor de boeren ?
Nog altijd spelen ze en delen ze hun station met Cercle
en zo'n sukkelaar komt dan in de bond
logisch dat het allemaal misloopt
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 13:47
Kunt gij eigenlijk wel eens normaal reageren of is dat echt te moeilijk voor u ? Blijkbaar alles wat met Brugge te maken heeft, is oorlog in uw ogen ! Precies alsof het de jaren daarvoor beter was met die paarse bond ?!
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 14:54
waarschijnlijk nog te groen achter je oren om te weten dat vroeger het zeker beter was in belgie
RSCA won europeser finales en de boeren hebben er zelfs ook twee gespeelt
maar ja , jij droeg dan nog waarschijnlijk een pampertje
Vind ik leuk
Drekovic +6891
maandag 19 maart 2018 om 16:30
Kochten Europese finales hé vriend
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 17:18
het steekt hé het steekt hé dat RSCA bekers in hun kast staan hebben strontboer
Vind ik leuk
Julien +859
maandag 19 maart 2018 om 13:15
Dergelijke mistoestanden zijn alleen in ons kleine landje mogelijk. En ze zijn zodanig ingeburgerd dat je er nog moeilijk schande kunt over spreken, tenzij je ze aan den lijve ondervindt. Bij de KBVB hopen ze : "het zal wel overwaaien". Dat zal wel. Maar hoelang nog ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Bekerfinale één grote chaos: "Fans moesten plassen in hun bierflesjes"