'Gedumpte Anderlecht-speler wordt weer afgewezen door twee clubs'

    'Gedumpte Anderlecht-speler wordt weer afgewezen door twee clubs'

    zondag 25 februari 2018 om 07:45

    Anderlecht nam enkele maanden geleden afscheid van de Spanjaard Diego Capel. Die speelde nog nauwelijks en mocht op eigen houtje een nieuwe club zoeken. Dat loopt niet van een leien dakje.

    Capel heeft ver na de transferdeadline nog altijd geen ploeg. Hij werd door zijn makelaar wel aangeboden bij de Italiaanse clubs SPAL en Verona, zo weet CalciomercatoZij bedankten echter voor die aanbieding.

    Eerder werd Capel al gelinkt aan Slavia Praag en Toulouse, maar beide keren kwam het niet tot een deal. De carrière van de voormalige Spaanse international zit duidelijk in het slop.

    Plaats een reactie

    Freddyploiks +10468
    zondag 25 februari 2018 om 07:55
    Nog zo’n voorbeeld van ons schitterend transferbeleid. Herman staat graag op de foto met deze gevallen sterren.
    Vind ik leuk
    dakcota +4338
    zondag 25 februari 2018 om 08:57
    dit soort spelers zijn toch dikke aanwinsten voor ploegen als beveren, moeskroen en dergelijken Uiteraard moeten ze inleveren en het zelf willen maar lkijkt me toch beter dan nergens te spelen?
    Vind ik leuk
    zondag 25 februari 2018 om 09:49
    Wil je dus zeggen dat de transferts van A'lecht wel super zijn ("dikke aanwinsten" ..voor de portemonnee zonder bodem van paarswit..?) voor die "belachelijk kleinere" ploegen, maar helemaal niet voldoende voor het "grote" Anderlecht? Dat grote mauvwitte ploegske staat nu wel op de 4° plaats vandaag. Misschien toch wat meer bescheidenheid zou hier passen.
    Vind ik leuk
    dakcota +4338
    zondag 25 februari 2018 om 11:00
    ongeacht onze positie in dit ENE jaartje, blijven wij de GROOTSTE ploeg van België, ploegen als Beveren en Moeskroen en ONGEACHT hun goede prestaties en mooi voetbal van dit jaar, zullen ze altijd zowel in als buiten België minder aanzien hebben.

    Dit is geen paars-witte bril die ik opheb, dat is nu eenmaal een feit. Ik heb niets negatief gezegd over minder grote ploegen, en dat spelers als Capel (indien hij fit is) een grotere waarde kan zijn voor die kleinere ploegen als voor Anderlecht is nu ook eenmaal een feit.

    Ik weet niet waarom je zo gefrustreerd bent, maar in tijden van grote onzekerheid en crisis staat Anderlecht inderdaad 4e(virtueel 3e) op dit moment en blijkbaar maakt dat jou boos?
    [Reactie gewijzigd op zondag 25 februari 2018 om 11:05]
    Vind ik leuk
    CedricVDE +1063
    zondag 25 februari 2018 om 15:31
    Ik zie het probleem niet. Capel is bij ons geflopt, maar is een zeer goede speler voor ploegen als Eupen en Moeskroen, maar te min voor Anderlecht. Alle respect voor die ploegen, maar ze hebben nog geen status à la Anderlecht en Brugge.
    Vind ik leuk
    firedwarf +2928
    zondag 25 februari 2018 om 16:02
    een goede Diego Capel als bij Sevilla zou zeker zijn plaats hebben bij dit anderlecht... jammer genoeg is hij na al zijn jaren blessures nooit meer dezelfde geworden en ondertussen zit de sleet er dik op...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Gedumpte Anderlecht-speler wordt weer afgewezen door twee clubs'