Antwerp stevig onder vuur na schoppartij: 'Degoutant, anti-voetbal'

    Antwerp stevig onder vuur na schoppartij: 'Degoutant, anti-voetbal'

    vrijdag 23 februari 2018 om 20:51

    Antwerp gaat er tegen Genk stevigt in. Na amper vijftien minuten had het al drie gele kaarten en werd Laszlo Bölöni naar de tribune gestuurd. Philippe Clement haalde flink uit naar de coach van Antwerp, ook de supporters vinden de partij van Antwerp niet aanvaardbaar.

    Plaats een reactie

    Dirk H +1965
    vrijdag 23 februari 2018 om 20:58
    Hebben we dan al iets anders gezien dit seizoen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:03
    Nee ...
    Vind ik leuk
    Shredder +2177
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:10
    En hopla, nu ook rood. Wat een lelijke ploeg. Hopelijk niet in Play-Off 1.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:11
    Dit antwerp vertegenwoordigt duidelijk de mentaliteit van de stad. Wat een vuile, smerige etterploeg. Hoort niet in 1e klasse.
    Vind ik leuk
    t757498 +514
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:22
    Heb je het ooit al anders geweten van Antwerp Houthakkers ploeg spijtig maar we zitten er volgend seizoen nog mee opgescheept ..Hopelijk vlug terug naar lagere reeks
    Vind ik leuk
    THOR4ever +834
    vrijdag 23 februari 2018 om 23:38
    Ja, ik heb ooit anders geweten. Ge zijt waarschijnlijk niet oud genoeg. Antwerp heeft Europees destijds dikke matchen gespeeld. Het was er zwaar over vandaag maar een beetje van hun fysiek zou ik toch graag terugzien bij Genk. Het spel is er serieus op vooruit gegaan, maar tegen fysiek sterke ploegen blijft het voorlopig moeilijk.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    t757498 +514
    zaterdag 24 februari 2018 om 12:45
    Denk dat jij maar half zo oud ben dan ikzelf ,en Antwerp heeft idd andere tijden gekend .weet ook wel dat ze onder Meeuws de finale speelden op Wembley .Maar dan ging het vlug bergaf. Ik weet veel meer over Antwerp of dat je denkt Ook hun memorabele wedstrijd waardoor ze zich alsnog plaatsen in de blessure tijd
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    THOR4ever +834
    zaterdag 24 februari 2018 om 14:05
    Dan ben ik blij de oudste man van Limburg ontmoet te hebben. Dat die de dingen niet in perspectief ziet is te betreuren. Antwerp komt van 1B en zit in hun eerste seizoen dichtbij de top 6. Ze vernieuwen hun stadion en hebben met D’Onofrio en Bölöni een tandem die al iets bewezen heeft, en een dikke geldschieter. De kans dat die snel terug gaan zakken lijkt me daardoor erg klein. Ze speelden veel te aggressief, maar van daaruit dan beweren dat ze niks te zoeken hebben in 1a is toch een brug te ver.
    Vind ik leuk
    t757498 +514
    zaterdag 24 februari 2018 om 17:21
    Mis gegokt ben geen limburger Maar maakt niets uit
    Vind ik leuk
    THOR4ever +834
    vrijdag 23 februari 2018 om 23:59
    Ja. Ge zijt waarschijnlijk niet oud genoeg. Antwerp heeft Europees destijds dikke matchen gespeeld. Het was er zwaar over vandaag maar een beetje van hun fysiek zou ik toch graag terugzien bij Genk. Het spel is er serieus op vooruit gegaan, maar tegen fysiek sterke ploegen blijft het voorlopig moeilijk.
    Vind ik leuk
    DVGenkie +125
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:24
    Ze laten zich kennen bij Antwerpen!
    Te trots om te verliezen in stijl, toonbeeld van weinig klasse...
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +1991
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:31
    Ook wel een sterke start van Genk gezien, naderhand ietsje minder maar dat kwam mss ook wel door het schoppen v Antwerp. Genk in PO1 kan het sommige ploegen nog wel moeilijk maken..eerst nog 2 matchen afwerken!
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 februari 2018 om 21:54
    Wat een smerige k*tploeg, aub geen playoff 1 voor antivoetbalwerp..
    Vind ik leuk
    Mckenzie +2583
    vrijdag 23 februari 2018 om 22:22
    Anti-rooie trol?
    Vind ik leuk
    zaterdag 24 februari 2018 om 01:58
    Nee, gewoon de waarheid.
    Vind ik leuk
    zaterdag 24 februari 2018 om 11:23
    bij welke kutploeg was dat weer dat er een speler na horortackle met gebroken been van veld moest en daar werd dan geen rood voor getrokken ma me nen blauw zwarte bond zal wel normaal zijn zeker
    Vind ik leuk
    zondag 25 februari 2018 om 00:00
    Verschil is dat dat eenmalig is. Bij jullie is het wekelijkse kost.
    Vind ik leuk
    DVGenkie +125
    zaterdag 24 februari 2018 om 07:12
    Geen enkele Antwerp- supporter die hier reactie geeft??
    Niet durven toegeven dat 'jouw ploeg' flink over de schreef ging?
    ZWAK!!
    Een echte supporter durft ook toegeven als 'zijn ploeg' fout is!
    Jammer!
    Voetbal moet een spel zijn!
    Vind ik leuk
    Marcus_A +763
    zaterdag 24 februari 2018 om 07:46
    Er zitten slechts 29 Antwerp voetbalfans op deze site
    Vind ik leuk
    zaterdag 24 februari 2018 om 11:08
    is de eerste keer da er genk (supporters) op de site komen zouden beter in hun stadion komen om te supporteren voor hun samenraapsel clubje
    Vind ik leuk
    THOR4ever +834
    zaterdag 24 februari 2018 om 14:14
    Genk heeft zoveel inwoners als Deurne. Toch zijn de resultaten van KRC over de laatste 10 jaar veel beter dan die van de eerste ploeg van wereldstad Antwerpen. Daarbij zich steeds verschuildend achter de rivaliteit paars vs rood. Samengevat : jullie wereldstad is er de laatse 10 jaar niet in geslaagd de prestaties te evenaren van een samenraapsel van mijnwerkersploegjes. Mijn welgemeende felicitaties !
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 24 februari 2018 om 09:05
    de eerste gele kaart kwam er omdat bolat een tweede bal in spel bracht nadat er onterecht een corner was toegekend tweede geel was ook geen kaart kwam hevig in maar raakte speler van genk niet en dan begon de frustratie die fout van dylan was er wel terecht rood was erover en dacht dat voetbal mannen sport was en geen janetten spel
    Vind ik leuk
    zondag 25 februari 2018 om 00:01
    C A L I M E R O S
    Vind ik leuk
    zaterdag 24 februari 2018 om 08:48
    Pfff.... altijd da negatieve op de antwerp club, scheidsrechters da tegen fluiten, altij slechte dingen. En de andere ploegen weten dit en gaan dan voor het minste op de grond liggen en zo telkens foute mijkrijgen. Antwerp blijft teminste staan en vecht om te winnen kunnen veel andere ploegen van leren. En anti voetbal ha jees nog nooit geen engels voetbal gezien zekers, daar zitte ze toch ook niet steeds te zeiken om elk foutje. THE GREAT-OLD!!!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zaterdag 24 februari 2018 om 09:44
    Wat een oneer voor den Antwerp. Moeten in 4de provinciaal spelen en dan nog ! Wanhopig. ANTI-VOETBAL moeten we bannen uit ONS voetbal . Shame!
    Vind ik leuk
    vampire81 +792
    zaterdag 24 februari 2018 om 15:06
    deze zeer schandalige dingen doet antwerp al heel het seizoen door (en eigenlijk al een heel seizoen geheel straffeloos), nu zo ineens is dat erg en eerder op het seizoen niet,

    dit had eerder op het seizoen al erg moeten bevonden worden en eerder op het seizoen al streng moeten aangepakt worden, geen antwerp in PO1 is zeker iets om enorm toe te juichen, die ploeg is gewoon rechtuit gezegd een schande die zeker en vast kan gemist worden als kiespijn en niet alleen uit PO1 maar ook uit klasse 1A, dit laatste zal spijtig genoeg niet snel weer het geval zijn vrees ik, heb deze ploeg absoluut niet gemist toen ze meer dan een decennia weg waren uit de hoogste afdeling
    Vind ik leuk
    Chris1880 +130
    zaterdag 24 februari 2018 om 20:06
    Ocharme sukkelaar.
    Vind ik leuk
    zondag 25 februari 2018 om 00:04
    Denk dat de grootste sukkelaar diegene is die mekkert op iemand die meer medestanders heeft dan diegene die mekkert !
    Vind ik leuk
    treamol +47
    zondag 25 februari 2018 om 10:56
    Jullie moeten toch eens rustig de wedstrijd terug bekijken op jullie TV. Die reacties zijn er ver over. De pers speelt hier lekker mee om een bepaalde sfeer te scheppen. De rode kaart ... volledig mee akkoord maar voor de rest ??? Er zijn al andere wedstrijden te zien geweest. En die reactie van vampire81 gefrustreerde sup zou ik zeggen.