Grote ergernis bij AA Gent-supporters: Hij mag er rap mee stoppen

    Grote ergernis bij AA Gent-supporters: "Hij mag er rap mee stoppen"

    Gepubliceerd: zondag 18 februari 2018 om 16:28zo 18-02-2018 om 16:28

    AA Gent heeft geen nieuwe thuisoverwinning kunnen boeken. Tegen KV Mechelen bleef het steken op 2-2. Heel wat fans waren niet tevreden over de prestatie van ref Wim Smet.

    Plaats een reactie

    Brubru +3809
    zondag 18 februari 2018 om 16:52
    En altijd is het de ref.
    Gent heeft maar een helft gevoetbald. Dan moet je het niet op het tijdrekken steken want iedere ploeg doet dat bij een voorsprong, ook Gent.
    Vind ik leuk
    azerty +1405
    zondag 18 februari 2018 om 16:53
    Wat kan men nu ref Smet eigenlijk verwijten ???? Ik vond zelf dat hij meer in het voordeel van Gent floot dan omgekeerd. Dit was een zwakke match van Gent.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15588
    zondag 18 februari 2018 om 17:02
    Overdreven en belachelijke commentaren van mijn mede Buffalo's. Smet floot in tegenstelling tot vele andere matchen heel kordaat vandaag. Alleen die afgekeurde goal wil ik nog eens zien, want bij die fase was ik naar de bal aan het kijken dan waar Chuck op dat moment stond.

    We hebben het verder aan onszelf te danken vandaag. Maakt Chakvetadze die kans af, dan winnen we hier vandaag met 3 - 2. Al is dat punt voor Mechelen meer dan verdiend en gegund.
    Vind ik leuk
    JLo +640
    zondag 18 februari 2018 om 17:26
    Was wel degelijk buitenspel.
    Vind ik leuk
    Toca +39747
    zondag 18 februari 2018 om 17:02
    Twitteraars mag je nooit serieus nemen. Van geen enkele ploeg. De spelers van Gent waren gewoon eerlijk.
    Vind ik leuk
    dakcota +4468
    zondag 18 februari 2018 om 19:09
    dat tijdrekken is gewoon een ziekte.
    Antwerp gaat op kop ermee, alszenogmaar voorstaan begint het al, maakt niet uit welke minuut zelfs in de eerste helft.

    En dan staan ze plots achter naar het einde toe en gaan ze janken bij de shceids van tijdrekken als iemand vervangen word en zaelfs nog niet eens stapt naar de kant, belkachelijk ploegske (op dat vlak)

    echt een kanker in't voetbal, moeten ze dringend eens aanpakken in plaats van andere onzin die ze aanpakken zoals alcoholvrij bier voor bezoekers, nog zo'n belachelijke verandering dat ze wilden invoeren in stilte
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15822
    zondag 18 februari 2018 om 19:41
    Het Hein-syndroom zit er toch nog een beetje in..
    Vind ik leuk
    zondag 18 februari 2018 om 21:21
    En Standard dan voor de beker. Dat was tijdrekken. Vanaf min 6.
    Vind ik leuk
    maandag 19 februari 2018 om 08:23
    Resultaat én het spel van Gent heeft niets, maar dan ook niets te maken met de (goede) ref. Zwakke partij van Gent,punt aan de lijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws