'Clasie spreekt zich verrassend uit over een langer verblijf bij Club Brugge'

'Clasie spreekt zich verrassend uit over een langer verblijf bij Club Brugge'

woensdag 17 januari 2018 om 07:45

Club Brugge won dinsdagavond met ruime 5-1 cijfers van Charleroi in de kwartfinales van de Beker van België. Een ware demonstratie van de competitieleider, dat zo zijn naaste achtervolger een serieuze tik uitdeelt. De grote man bij Blauw-Zwart was Jordy Clasie.

De Nederlander knokte zich de laatste weken in de ploeg van Ivan Leko, bovendien is het publiek helemaal wild van hem. "Hoe meer ritme ik krijg, hoe beter ik in mijn spel kom", reageert Clasie bij Het Laatste Nieuws. "Antwerp wordt knokken zondag, maar net als Nakamba ben ik ook een vechter Ik hou van druk zetten, ik hou van duels winnen en vooruit voetballen."

De centrale middenvelder waagt zich zelfs al aan een uitspraak over zijn verdere toekomst. "Champions League-voetbal zou heel mooi zijn, maar we moeten niet vooruitlopen op de feiten. Nu richt ik mij vijf maanden volledig op de dubbel, daarna zal ik samen met mijn zaakwaarnemer en mijn vrouw alle opties bekijken", gaat Clasie verder.

Nare periode
Met Blauw-Zwart zat Clasie voorlopig nog niet rondom de tafel. "Met Club is er nog niet gepraat: dat is voor mij nu ook niet belangrijk. Na een nare periode in Engeland ben ik hier gelukkig en dan zien we in de zomer wel wat de beste optie zal zijn."

Poll

Moet Club Brugge hem definitief inlijven?

(685 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 17 januari 2018 om 07:51
Gewoon doen, al kost hij 10 miljoen !
Vind ik leuk
VeeDeeVee +11119
woensdag 17 januari 2018 om 07:53
Als je die ziet spelen, niet twijfelen. Beter vandaag dan morgen.
Vind ik leuk
freeman +7145
woensdag 17 januari 2018 om 08:26
Heeft al meteen een plaats in de formatie van Leko gevonden !
Kan bovendien op velerlei plaatsen uitgespeeld worden .
Dus .... niet twijfelen , gewoon definitief binnenhalen !
Vind ik leuk
JanB +3717
woensdag 17 januari 2018 om 08:30
Ik denk niet dat Club al ooit een betere speler op die positie heeft gehad
Vind ik leuk
Toca +25894
woensdag 17 januari 2018 om 08:37
Ik denk het ook niet, en indien hij blijft spelen gewoon de beste speler in onze competitie.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 08:36
Doen!!! Aleen al om geen kwaliteit te verliezen bij blessures of schorsingen van de driehoek op het middenveld. In matchen waar we initiatief moeten nemen nog een tikkeltje beter dan Nakamba. Die dan wel weer beter tot zijn recht komt in de moeilijkere wedstrijden. Kortom de extra mogelijkheden en de kwaliteit van de speler zijn gewoon gigantisch.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 09:06
Ik wil geen afbreuk doen op zijn prima wedstrijd gisteren, ook al was de tegenstand onherkenbaar, maar 1 zwaluw maakt de lente niet. Er zijn er nog gepasseerd die na een paar goede weken helemaal terugvallen. Dan heeft Nakamba imo al veel meer bewezen.
Vind ik leuk
ElPimpi +791
woensdag 17 januari 2018 om 09:44
Klopt, maar je merkt die intrinsieke kwaliteit wel op. Lang geleden dat ik iemand op Club gezien heb die op korte termijn zo een impact heeft op zijn ploeg en het spel. (en zeggen dat die nog maar juist fit is)
Je merkte dat al toen die de eerste keer inviel voor 10'. Soit, zal sowieso moeilijk zijn hem te houden.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 10:06
Dat zag je bij Feyenoord al, als hij draaide speelden ze goed. De Engelsen zullen inderdaad wel stevig doorvragen als hij dit niveau kan aanhouden.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 09:41
Ik zou Clasie meteen proberen aantrekken. Zo een klassespeler heb ik nog niet veel gezien op de Belgische velden.
Vind ik leuk
larédo +1159
woensdag 17 januari 2018 om 14:59
Wie wil hem nu niet? De vraag is wil hij wel bij Club blijven als er straks betere ploegen op de proppen komen? Ookal wonnen we gisteren met 5-1 van Charleroi, ik zou in zijn plek bij momenten gek zijn geworden van sommige ploegmakkers. Hij probeert elke keer vooruit te voetballen terwijl sommige steeds het tegenoverstelde bleven doen. Voetballend is de ploeg nog niet op het niveau Clasie..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Clasie spreekt zich verrassend uit over een langer verblijf bij Club Brugge'