Analist ziet Club Brugge goede zaak doen: Zij betaalden veel te veel

Analist ziet Club Brugge goede zaak doen: "Zij betaalden veel te veel"

donderdag 11 januari 2018 om 16:00

Laurens De Bock heeft na vijf jaar Club Brugge verlaten voor een avontuur bij het Engelse Leeds United. De traditieclub plukte de overbodige linksachter weg uit het Jan Breydelstadion. Bij Blauw-Zwart paste hij niet meer in de plannen van Ivan Leko.

Peter Vandenbempt werd door BBC Radio Leeds opgebeld om zijn licht te laten schijnen over De Bock. De radioman was gematigd positief. "Los van dat is hij wel een veelzijdige linksachter of linkerflankspeler. Technisch is hij niet de meest begaafde, maar hij heeft karakter. Hij is fysiek sterk en kan de lijn afgaan, is stevig in de duels en heeft een stevige tackle. Soms is hij wel wat impulsief."

Hoeveel Club exact ontving voor zijn linksachter is niet duidelijk, maar Vandenbempt hoopt dat het niet te veel was. "Als Leeds meer dan 3 miljoen euro heeft betaald, zou ik zeggen dat ze te veel betaald hebben. Maar ik weet dat in Engeland transfersommen iets anders werken dan wij in België gewoon zijn. Ik weet niet hoeveel hij gekost heeft, maar heel duur kan De Bock niet geweest zijn."

Plaats een reactie

donderdag 11 januari 2018 om 16:09
Fientje eist een deel van het geld...
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:18
was Fientje u ex of zo? De Bock is een kutboer maar da verhaaltje van u kn niemand iets schelen ze
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:30
Mijn nicht...
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:36
XD
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:44
HAHA ok zag ik niet aankomen excuses
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:53
Ich habe es nicht gewusst, zei De Bock nog :)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 18:06
Serieus?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 18:28
Ik ben altijd serieus, dat wist je toch al :-)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 18:45
Ben jij zelf.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 18:46
Zelf jij bent
Vind ik leuk
ElPimpi +468
donderdag 11 januari 2018 om 16:47
aha, gij zijt dus duidelijk familie van Ketje55? Nu werd die juist iets gematigder in zijne commentaar en nu duikt hier nen andere pippo op ... joepie, tis feest, tis feest ... dat is hier nog nooit zo plezant geweest ... tis feest
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 18:37
Als we VP dagelijks geloven, dan geloof ik ook Dag Allemaal. Kluivert is een verkrachter, Olli een gokker, George Best een alcoholist en Laurens is gaan lopen van zwangere Fientje... Tja, het is niet altijd rozengeur en maneschijn bij onze vedetten. De gladiatoren, heren multimiljonairs, zijn ook van vlees en bloed. En ik lach daar al eens mee...
Ik ben trouwens ook fan van Urbanus...
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 18:37]
Vind ik leuk
ElPimpi +468
donderdag 11 januari 2018 om 19:51
Tzal wel zijn. Urbain = H.E.L.D
Vind ik leuk
larédo +948
donderdag 11 januari 2018 om 16:31
4 dezelfde post's op 4 verschillende topics. Sterk Sa Freddy, Daydreamer gisteren van hetzelfde. Het moet toch frustrerend zijn als RSCA supporter laatste weken..
Vind ik leuk
Toca +13068
donderdag 11 januari 2018 om 16:40
Vraag me af hoeveel berichten er nog gaan komen over De Bock trouwens.. Denk dat iedereen in Brugge content is dat hij verkocht is. ;-)
Vind ik leuk
larédo +948
donderdag 11 januari 2018 om 16:43
Zijt maar zeker. Drie of één miljoen, wat maakt het uit. De bock weg is pure winst. ;-)
Vind ik leuk
Toca +13068
donderdag 11 januari 2018 om 16:55
helemaal waar, t is niet dat wij een percentage gestort krijgen hé.. :-)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 18:41
Ja, een echte hel. Ik ga elke week met tegenzin naar de voetbal. Mijn hamburger smaakt niet meer, geen schuim op de pint, boete voor fout parkeren en er zit elke week een vieze meneer op mijn stoeltje! Ik stop ermee...
Vind ik leuk
VeeDeeVee +5981
donderdag 11 januari 2018 om 16:12
Ze hadden toch maar 1,7 miljoen betaald? Die 3 miljoen is bullshit. Hoe kan Vandenbempt dat zelfs weten?
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 16:42]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:26
Of die 1,7 is bullshit? Dat weet ge hier nooit hè
Vind ik leuk
VeeDeeVee +5981
donderdag 11 januari 2018 om 16:38
Dat was toch gemeld door Club zelf, dacht ik?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:25
Waar halen ze die sommen geen enkele voorzitter heeft dat officieel bevestigd raden en vissers zijn er genoeg in de media en vdb waarom ongunstige comt op de bocks prijs er zijn zo al genoeg zotte prijzn bet in het voetbal
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:45
Laat Visser hierbuiten hé, Lodecol! Hij is ook maar een scheidsrechter van vlees en bloed. :))
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Analist ziet Club Brugge goede zaak doen: "Zij betaalden veel te veel"