'Genk shopt in de Belgische competitie en kondigt nog een transfer aan'

'Genk shopt in de Belgische competitie en kondigt nog een transfer aan'

woensdag 10 januari 2018 om 09:30

Racing Genk heeft zich tot dusver zeer rustig gehouden op de transfermarkt, maar mogelijks komt daar snel verandering ing. De Limburgers azen al een hele poos op Ibrahima Seck van Waasland-Beveren, de club waar het ook trainer Philippe Clement wegplukte.

Een akkoord tussen beide partijen is er nog niet, maar de deal zit volgens Het Laatste Nieuws wel in een beslissende fase. Het blijft voorlopig wel wachten op een akkoord, toch wanhopen de Limburgers niet, zij blijven geduldig. De Senegalees gaf zelf al aan terug met Clement te willen werken.

De boomlange middenvelder deed dinsdag niet mee in het oefenduel van de Waaslanders tegen het Duitse Darmstadt, naar verluidt door een blessure. Vermoedelijk speelt de transferkoorts ook zijn rol en wil Seck een blessure absoluut vermijden. Naast de Senegalees wil Genk er ook graag nog een flankaanvaller bij, daar bewandelen de Limburgers enkele pistes.

Poll

Is Seck de schakel die Genk ontbreekt?

(955 stemmen)

Plaats een reactie

Verne +101
woensdag 10 januari 2018 om 09:45
Lestienne als linksbuiten ?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6045
woensdag 10 januari 2018 om 10:00
Dat lijkt me inderdaad wel wat voor Genk.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6045
woensdag 10 januari 2018 om 10:01
De kroniek van een aangekondigd vertrek zeker..
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 21:58
So what by the way ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Vind ik leuk
Toca +13125
woensdag 10 januari 2018 om 10:06
Die Seck wordt sowieso een toptransfer voor Genk.
Vind ik leuk
ricky 2 +840
woensdag 10 januari 2018 om 11:16
Een kaakslag voor de supporters van W.B.
Wat een bende schapen
Aktie !
Of is het Dwaasland Beveren?
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 12:09
wordt tijd dat ze seck nu kopen want binnen 2 weken is het al tegen Kortrijk voor de beker.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 13:18
Het duurt allemaal veel te lang. Straks tekent hij en is hij nog niet ingepast in het geheeL. Net nu het zo een belangrijke weken zijn voor de rest van het seizoen. Remember vorig jaar, uitschakeling halve finale beker en geen POI.
De geschiedenis herhaalt zich. Ze kennen blijkbaar het gezegde van die ezel en die steen nog niet in Genk!
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 14:23
Ik begrijp de fans van Beveren wel. Nu hadden ze een goede ploeg en dan kopen wij het allemaal weg. Dat is nu eenmaal voetbal spijtig genoeg! Als Genk een paar goede spelers heeft, staan de heren van de Primier Legeau ook aan de deur met een paar miljoen in hun binnenzak en we zijn ze ook kwijt. Belgieis te klein geworden voor goede spelers. Tv gelden alleen alin Engeland, waanzinnige bedragen.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 20:48
Ik ben nen bear en ons bestuur zijn bange saapjes.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 21:59
Franky Vanderelst naar Genk vv ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Genk shopt in de Belgische competitie en kondigt nog een transfer aan'