Vormer gooit olie op het vuur in aanloop naar Club Brugge - Anderlecht

    Vormer gooit olie op het vuur in aanloop naar Club Brugge - Anderlecht

    Gepubliceerd: donderdag 14 december 2017 om 13:39do 14-12-2017 om 13:39

    Club Brugge was in het jaar 2017 de meest opgezochte Belgische club op Google. Raar genoeg staat Anderlecht niet eens bij de eerste tien. Ruud Vormer verneemt dat duidelijk met plezier!

    In een filmpje van Mark Uytterhoeven worden alle resultaten onder de loep genomen. Ook Vormer komt op het einde aan bod, en die vindt het logisch dat Club Brugge ver boven Anderlecht staat.

    "Ik denk dat wij gewoon een groot team zijn hier in België, daarom zijn wij trending. Anderlecht? Misschien vinden ze Anderlecht momenteel niet zo belangrijk. Ook door de resultaten in de Champions League dat het wat minder is, en dan gaan ze andere clubs opzoeken. Misschien is dat het wel", lacht de Nederlander.

    Plaats een reactie

    Toca +40195
    donderdag 14 december 2017 om 14:03
    Je wordt gegoogeld als ze je niet kennen Ruud. Maar goed in België is club wel groot :-)
    Vind ik leuk
    freeman +11972
    donderdag 14 december 2017 om 16:02
    Dat heb je met die diversiteit aan nationaliteiten in onze JPL . De Hollanders hebben soms wel een lekker bekkie, terwijl sommige Roemenen en Polen dan andere zaken " ontberen " .... Zo zie je maar , doei ! :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 14:22
    onze Ruud is blijkbaar zijn eigen Europees parcours van verleden seizoen vergeten :)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 14:35
    Niet alleen vorig jaar , ook dit jaar . Waar waren ze Europees .
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6570
    donderdag 14 december 2017 om 14:50
    Ze zaten thuis in hunne zetel ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 23:06
    Nog paar slecht wedstijden van Anderlecht !!! van dit jaar en alle supporters zitten thuis in un zetel dat vindt ik erg dat ze in slecht tijden un ploeg niet kunnen blijven steunen
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6570
    vrijdag 15 december 2017 om 06:32
    Rustig man, dat was maar gewoon om te "plagen" (zonder kwade bijbedoelingen). Op deze website gebeurd dat wel vaker tussen supporters van verschillende clubs.

    Fyi, ik kijk nu ook al alle wedstrijden vanuit mijne zetel (uit financiële overwegingen, of ze nu goed spelen of niet). :-)
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12386
    donderdag 14 december 2017 om 15:13
    2 jaar nougabollen en toch dat typisch arrogant Hollands smikkeltje, onwaarschijnlijk!
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10614
    donderdag 14 december 2017 om 19:16
    Bwa, ik kan dat wel hebben...beetje steuken, hoort er toch bij!
    Vind ik leuk
    Dany RSCA +216
    donderdag 14 december 2017 om 15:12
    En waar was Brugge vorig jaar? 0 op 18!!! En dit jaar noiet goed genoeg voor europeesch voetbal.De man heeft duidelijk een slecht geheugen!!!
    Vind ik leuk
    TheRolle +617
    donderdag 14 december 2017 om 15:17
    Stomme kaaskop...je zal nooit in een club met zo'n palmares spelen...
    Vind ik leuk
    Rimka96 +1047
    donderdag 14 december 2017 om 15:31
    Zo'n reactie hoort hier niet TheRolle!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 22:40
    Ik denk dat Anderlecht in het zelfde vaarwater zo wat zit dan dat van Molenbeek het geld op en geen supporters meer !!!!
    Vind ik leuk
    Rimka96 +1047
    donderdag 14 december 2017 om 15:27
    Daarom bestaat Google, om zaken op te zoeken die men niet kent, zoals Club Brugge... elke Premier League-, La Liga-, of eender welk supporter van eender welk team kent RSC Anderlecht, maar wie kent Club Brugge? Nu ze 1ste staan gedurende een aantal speeldagen, zoekt men dat op... "Groot team" zoals Vormer zegt ( ik apprecieer hem zeker als speler) is maar tijdelijk...
    Vind ik leuk
    azerty +1409