Rode Duivels mogen zich opmaken: de vier potten voor het WK 2018

    Rode Duivels mogen zich opmaken: de vier potten voor het WK 2018

    dinsdag 14 november 2017 om 13:15

    Ondertussen zijn er al heel wat WK-deelnemers bekend, 28 van de 32 om precies te zijn. De potten liggen zo vrijwel vast. De Rode Duivels zitten in Pot 1 en kunnen deze tegenstanders loten.

    Er zijn wel nog vier barrages te spelen, maar drie van die wedstrijden gaan tussen ploegen die sowieso in dezelfde pot terechtkomen. Dat ligt anders voor de wedstrijd tussen Peru en Nieuw-Zeeland. Als Peru wint, zoals hier wordt aangenomen, zit het in Pot 2. Nieuw-Zeeland zou in Pot zitten. De heenwedstrijd in Nieuw-Zeeland eindigde op een 0-0.

    Poll

    Maken de Rode Duivels kans op een wereldtitel?

    (888 stemmen)

    Plaats een reactie

    ronkes +8
    dinsdag 14 november 2017 om 13:50
    Belgie in een groep met Marokko, vrees dat we dreigingsniveau 4 terug mogen inroepen en het leger laten patrouilleren dan voor de nationale veiligheid.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 14:01
    uit pot 2 moeten we enkel Kroatie en Spanje vermijden, al de rest valt goed mee, potten 3 en 4 mogen geen probleem vormen
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5391
    dinsdag 14 november 2017 om 15:06
    Ahja? Vond jij ons dan zo goed tegen Mexico?
    Vind ik leuk
    Mario_ +1452
    dinsdag 14 november 2017 om 16:08
    ik zou liever Spanje wel in mijn poule hebben.
    Dan heb je meteen een sterke tegenstander waar je jezelf mee kan meten. Dit zonder directe gevolgen voor de rest van het WK, het is pot 3 en pot 4 die je moet verslaan. Daarna ga je door en speel je normaal niet meer tegen Spanje tot in de finales, als we zover raken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 14:40
    Belgie, Zwitserland, Servie en Australie zou mooi zijn
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +2906
    dinsdag 14 november 2017 om 16:24
    In proncipe moet het België niets uitmaken wie ze loten..1 topmatch en 2 oefenmatchkes! Maarja, zo zal het wel niet gaan.. het zal weer krasselen worden totdat iemand "het systeem" kraakt :-)
    Vind ik leuk
    Na +115
    dinsdag 14 november 2017 om 18:17
    Engeland, Servie, Panama.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Rode Duivels mogen zich opmaken: de vier potten voor het WK 2018