Frutos snoert boze supporters de mond: Hij speelde een goeie match

Frutos snoert boze supporters de mond: "Hij speelde een goeie match"

maandag 25 september 2017 om 11:26

Nicolas Frutos zorgde zaterdag voor een complete verrassing door Emmanuel Sowah opnieuw op te stellen. Hij mocht de licht geblesseerde Ivan Obradovic vervangen. De verdediger kreeg heel wat kritiek op de sociale media, maar absoluut niet van zijn coach.

Sowah lag aan de basis van de tegengoal door al vroeg uit te glijden. Ook daarna toonde hij zich erg onzeker op de linksback, sowieso een ongebruikelijke positie voor hem. Frutos lijkt dat ook in te zien en zet zijn eigen speler dan ook uit de wind.

"Wanneer Obradovic niet kan spelen, hebben we geen alternatieven voor die positie. Het is jammer dat hij weggleed, want hij speelde een goede wedstrijd. Sowah is een groot talent. Ik heb veel vertrouwen in hem", zo verklaart de Argentijnse coach in La Dernière Heure. Staat hij dinsdag opnieuw in de basis in de Europese clash met Celtic?

Plaats een reactie

Toca +9648
maandag 25 september 2017 om 11:36
Vond nu niet dat hij een goede match speelde maar t was niet op zijn positie en we mogen die jonge gasten niet te snel afbreken.
Vind ik leuk
maandag 25 september 2017 om 11:42
Dat wisten we op voorhand al dat er daar geen alternatnieven voor obra zijn. Nu niet mee afkomen. Sowah was uiterst zwak zaterdag. Snap het niet dat die uit het niets verscheen.
Vind ik leuk
Patfey +2560
maandag 25 september 2017 om 12:03
Dus wat als Obradovic gekwetst is (net als trouwens Najar)? Je moet toch iets proberen? Misschien was Trebel een betere oplossing geweest, maar ik begrijp ook dat de trainer aan de match tegen Celtic denkt en daarom Kums op de bank hield, waardoor Trebel naast Dendoncker kwam.
De linkerkant is een drama, dank u Herman.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 september 2017 om 12:04]
Vind ik leuk
Boerken +2055
maandag 25 september 2017 om 12:31
Dat lijkt ook geen ne trainer die gaat vriendjes worden met de fans
Vind ik leuk
buck +1246
maandag 25 september 2017 om 13:11
Frutos denkt ook dat hij alles beter weet.Zou beter is terug één geheel maken van de ploeg.Combinaties of driehoekjes nog niet gezien dit jaar bij Anderlecht.
Vind ik leuk
buck +1246
maandag 25 september 2017 om 13:08
Iedereen wist dat er op de flanken nog versterking moest komen.Hanni is superslecht maar staat er altijd in versta ik ook niet.Anderlecht is geen geheel altijd zelf tegenstander proberen te passeren,Combineren kennen ze bij Anderlecht niet meer.Ieder voor zich wordt tijd dat ze weer is één geheel worden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Frutos snoert boze supporters de mond: "Hij speelde een goeie match"