Anderlecht-fans zien twee zondebokken: De slechtste in jaren

Anderlecht-fans zien twee zondebokken: "De slechtste in jaren"

zaterdag 23 september 2017 om 21:00

Anderlecht is niet bepaald goed bezig tegen Waasland-Beveren, na veertig minuten staat het nog altijd 1-0 achter. Heel wat paars-witte spelers werken een bleke match af, maar Emmanuel Sowah werkt wel een erg ongelukkige match af. Ook zijn collega Dennis Appiah laat heel weinig zien.

Plaats een reactie

Prpldynmt +2655
zaterdag 23 september 2017 om 21:17
Vorige week zei ik nog dat men Sowah nog eens een kans moest geven aangezien hij niet veel slechter dan Appiah kon zijn, maar blijkbaar heb ik me vergist. Hij speelt veel te zenuwachtig en wil zich te veel bewijzen, waardoor hij meer fouten maakt. Het spel is weer van een bedroevend niveau doordat men spelers weer uitspeelt op onnatuurlijke posities!

Frutos buiten olé olé ... ?!
Vind ik leuk
Patfey +2540
zaterdag 23 september 2017 om 22:26
Ja, ik vond dat ook, dacht dat hij misschien Najar kon vervangen, maar vandaag...
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:21
Sowah, appiah in januari verkopen!!
Leander laten gaan!!
Begin maar te bouwen aan een nieuwe ploeg en mss wat vehuurde spelers terug halen lukebakio!?!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 21:51
Misschien in het vervolg doen zoals Club Brugge & uitgeleende spelers niet zomaar tegen je laten spelen.

Ook al leek Frutos daar op de persconferentie van vrijdag mee te lachen.
Vind ik leuk
Dirk H +589
zaterdag 23 september 2017 om 21:54
Wij verlagen ons ni tot dat niveau
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:47
Idd als je spelers verhuurd mogen ze ook spelen tegen je, nee nog meer geld uitslaan omdat je eigenlijk bang bent dat deze spelers je pijn kunnen doen!!
Nee dank u, nie verlagen naar het Brugge niveau!!
Vind ik leuk
Regaal +560
zondag 24 september 2017 om 08:08
Het feit dat uitgeleende spelers wel tegen ploeg A maar niet tegen ploeg B mogen spelen is gewoon competitievervalsing. De rest doet er niet toe.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:41
Zou verboden moeten worden. Stel dat je een aantal sterke spelers aan een paar ploegen verhuurt. Ze kunnen vollen bak tegen alle tegenstanders, maar tegen de 'eigenaar' zitten ze in de tribune. Absoluut competitie vervalsing.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 21:51
Wat als de uitgeleende speler in het competitieslot een own-goal maakt tegen zijn moederclub in een match die beslist over de titel??? Dan zou het nog luider 'competitievervalsing" klinken.

Het is wat onnozel om dergelijke zaak éénzijdig te bekijken. Maar er komt misschien beter een algemene regel die voor alle ploegen uit de jupiler league gelijk is. Waarbij men met alle pro's & contra's rekening houdt.
Vind ik leuk
Dirk H +589
zaterdag 23 september 2017 om 21:57
Wij willen voetbal zien
Vind ik leuk
Mario_ +762
zondag 24 september 2017 om 08:42
Jonge gast die eerste kans krijgt na lange tijd, dan nog tegen zijn voet.... give the guy a break....
Bruno vind ik veel erger en Hanni was ook nergens, die hebben al veel meer kansen gekregen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:45
Vind ook dat we vooral Sowah wat krediet moeten geven. Maar hopelijk is Najar niet te lang out. En in een 3-5-2 of 3-4-3 zou ik Gerkens ook durven proberen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Anderlecht-fans zien twee zondebokken: "De slechtste in jaren"