Genk-supporters zijn het kotsbeu: 'Bloed, zweet en tranen!'

Genk-supporters zijn het kotsbeu: 'Bloed, zweet en tranen!'

zaterdag 23 september 2017 om 20:00

Genk geraakte zaterdag niet voorbij rode lantaarn KV Oostende. Het werd 1-1 tegen de West-Vlamingen. Een resultaat dat de Genk-supporters absoluut niet konden aanvaarden.

De supporters toonden tijdens de wedstrijd meermaals hun frustratie. Wanneer het niet snel genoeg ging, werd er gefloten op de eigen spelers. Bij de 1-1 van KVO schreeuwden de supporters ook om 'bloed, zweet en tranen'. Dat klonk meermaals op het einde van de wedstrijd. Een duidelijk signaal naar het bestuur en de spelers, de Genk-supporters zijn niet tevreden met de gang van zaken.

Genk begon bijzonder ambitieus aan het seizoen, maar kon na acht speeldagen amper negen punten sprokkelen. Het staat op een achtste plek, al kan het nog enkele plaatsen dalen op het einde van de speeldag. KVO blijft achter met twee punten en een laatste plek.

Plaats een reactie

larédo +756
zaterdag 23 september 2017 om 20:09
Nog een trainer waar de dagen van geteld zijn. Zo zie je maar..
Schoon voetbal is héél aangenaam om naar te kijken maar het moet wel iets opleveren natuurlijk.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:26
Idd, met balbezit alleen kom je nergens en zelfs dat trok op niks vandaag. Ieder seizoen gaan ze meer en meer achteruit.
Vind ik leuk
stama +265
zaterdag 23 september 2017 om 20:36
Te traag, te laks verdedigen... Teveel salonvoetballers. Dringend snelheid in ploeg brengen en meer diepgang. Hoeveel achterwaartse passen, hoeveel balverlies Pozuelo, Malinovsky en Berge. Gevolg van traagheid in het afspelen. Teveel spel in kleine ruimte. Plein is nochtans groot genoeg.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:45
Het zijn geen salonvoetballers, maar pampervoetballers. Hebben pas kruippampers gewisseld voor pull ups.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 20:56
We missen ook een kopbalsterke spits die goed is met de rug naar de goal. Inz snelheid liet Trossard vorig seizoen mooie dingen ziet maar het lijkt erop dat hij zijn dijspieren toen heeft opgeblazen. En dat is een kwetsuur die nefast is voor zijn snelheid. Hij is nog maar een schim van de Trossard van vorig seizoen. Malinovskyi en Berge blinken dit seizoen ook niet uit in snel denken en handelen, en dus is uw opmerking over snelheid meer dan terecht.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:15
er is meer aan de hand dan dat
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 22:12
Het was gewoon slecht vandaag. nieuwe trainer die hollander hup eruit.want nu spelen ze zoals een zak pattaten ze kunnen play of 1 al vergeten als het zo verder gaat
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:45
Het is op Stuyvenberg , welkom Yves Vanderhaeghe !!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 01:29
enige die genk uit dit dal kan halen is het tactisch genie Vercauteren. ga hem dus maar snel halen.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 22:27
En toch, is het een herkenbaar en aangename speelstijl. Eens Pozuelo, Malynovski, Karelis en Uronen terug op niveau zijn. Is KRC niet meer te stoppen, just wait and see. Doorbreek de negatieve spiraal nu eens, wij kunnen niet telkens in een opbouwfase van trainer wisselen. De herkenbare speelstijl zit er nu in, die is aangenaam op te zien. Eens op toerental is dit hetgeen dat ons eindelijk een kampioenschap kan bezorgen. Niet het paniekvoetbal dat de supporters, wij nu weer scanderen. Neem het voorbeeld maar eens van de Antwerp supporters, wat een voorbeeld op gebied van achter je ploeg staan. Wij als supporters zijn nl. ook maar middelmatig tot goed als supporters, toch verwachten wij van onze ploeg en bestuur topprestaties aan de lopende band. Denk daar ook maar even over na, een twaalfde man doet wedstrijden winnen die anders dreigen te verliezen, doet een ploeg naar een hoger niveau tillen. Niet als het goed gaat, als het wat minder gaat zijn wij de belangrijkste schakel en toch vinden wij het nodig te gaan fluiten, te gaan zeuren, klagen. Klote maatschappij
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 22:32]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Genk-supporters zijn het kotsbeu: 'Bloed, zweet en tranen!'