Kums bedolven onder steun na zijn verontschuldigingen

    Kums bedolven onder steun na zijn verontschuldigingen

    woensdag 13 september 2017 om 12:08

    Sven Kums beleeft een heel lastige start bij Anderlecht. De aankoop van 6,5 miljoen euro krijgt amper vertrouwen van coach René Weiler en kreeg dinsdag ook nog eens rood tegen Bayern München, nadat hij tegen zijn nature in als centrale verdediger werd opgesteld. Kums bood nadien al zijn excuses aan, maar de supporters nemen hém niets kwalijk.

    Plaats een reactie

    Toca +28069
    woensdag 13 september 2017 om 12:23
    Zaterdag in kortrijk speelt kums in de spits.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +6669
    woensdag 13 september 2017 om 12:26
    Wie anders? Nuytinck is weg...
    Vind ik leuk
    Polleken 77 +1753
    woensdag 13 september 2017 om 12:37
    Dus niet in doel?
    Vind ik leuk
    Zetterberg +6669
    woensdag 13 september 2017 om 12:38
    Daar hebben Stanciu toch voor...Polleken toch!
    Vind ik leuk
    12a34b +521
    woensdag 13 september 2017 om 15:12
    En Weiler op het middenveld, die kan het toch altijd beter
    Vind ik leuk
    GBAU +1538
    woensdag 13 september 2017 om 14:10
    Oli nog ni...
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5262
    woensdag 13 september 2017 om 12:34
    "-Pura Vida Patrik Vandyck- Tis de verkeerde die zijn excuses aanbied, wanneer gaat het bestuur het eindelijk eens inzien. Altijd dezelfde fouten van Weiler, spelers op verkeerde plaatsen opstellen, gisteren drie die niet op hun plaats stonden."
    3? lol ik denk dat de halve ploeg fout stond :s
    Chipciu stond fout (hoewel ik hem daar beter vind maar swat), Najar stond fout, Kums stond fout, Stanciu stond fout, Hanni stond fout, na de wissel stond Appiah fout.
    Vind ik leuk
    Holy Guido +692
    woensdag 13 september 2017 om 13:27
    De paal stond ook fout !
    Vind ik leuk
    Toca +28069
    woensdag 13 september 2017 om 12:49
    We kunnen er af en toe beter is mee lachen. Ik ben abonnee sinds 1993. Heb mij de laatste jaren al afgevraagd wat doe ik hier alle weken. En het is er onder weiler nog erger op geworden.
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1194
    woensdag 13 september 2017 om 15:44
    Diene Weiler doet toch echt rare dingen..
    Kums op een positie zetten waar hij nooit gespeeld heeft en dan nog wel tegen een van de beste spitsen ter wereld.
    Mocht hij dat nu met Dendoncker gedaan hebben had ik het nog ergens wel verstaan maar Kums toch niet.
    Lewandowski kon hem in principe omverlopen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 15:44]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 september 2017 om 17:16
    Herinner de uitspraak van VHB 99% van wat Weiler doet is goed , in 1% van zijn keuzes komt hij tussen , besluit gooi ze beiden buiten aub , zij maken de grootste club van Belgie helemaal kapot , dit is Anderlecht niet meer !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kums bedolven onder steun na zijn verontschuldigingen