'Totaal geen aandacht voor leiders Charleroi en Club Brugge, niet belangrijk'

'Totaal geen aandacht voor leiders Charleroi en Club Brugge, niet belangrijk'

dinsdag 22 augustus 2017 om 12:30

Na vier speeldagen staat Club Brugge fier aan de leiding in de Jupiler Pro League. Heel wat fans van Blauw-Zwart verwachten dat Extra Time daar aandacht aan besteed, maar het programma geeft volgens de fans niet thuis. Op Twitter was er weer de nodige kritiek op de show van Frank Raes en co.  

Poll

Ben jij fan van Extra Time?

(1691 stemmen)

Plaats een reactie

Toca +7841
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:39
En toch blijven ze kijken
Vind ik leuk
Boerken +1712
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:41
Geef toe, Sint truiden verdiende toch wel aandacht gisteren. Tegen wie doet er niet toe
Vind ik leuk
buck +1207
dinsdag 22 augustus 2017 om 12:51
Het ging inderdaad wel weer lang over Anderlecht.Had ook wel meer praat over Brugge verwacht zeker voor aankomende Europese match.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 13:00
Hier een sneak peak van hoe Clubsupporters naar Extra Time keken gisteren:

https://ibb.co/dKuC95
Vind ik leuk
Boktor +283
dinsdag 22 augustus 2017 om 13:07
Als Weiler of Van Haesebroeck 7 met 7 wijzigingen in de ploeg gingen winnen in Kortrijk dan waren de sportkaterns van de gevestigde bladen te klein geweest. Dan hadden wij een uur moeten luisteren naar het bewieroken van de genialiteit van de trainer, van zijn durf, van zijn seldoorzicht enz.. Nu doet Club dit , onder tra la la, en geen woord. Daarbij komt ook nog dat zij donderdag in zeer belangrijke wedstrijd, voor het Belgsich coëfficient , spelen in Griekenland, maar neen, geen woord van de beide onnozelaars. Hopelijk neemt men bij Bruggede accreditatie van beide heren af zodat ze zich voluit kunnen richten op hun favoriete mauve ploeg. Gratis eten en drinken zullen ze dan ergens anders moeten doen. Dat de VRT vasthoudt aan deze 2 onverlaten is onbegrijpelijk. Er zijn toch heel wat andere sportjounalisten die wel wat zinnig te vertellen hebben over voetbal dan deze 2 pipo's
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 14:21
Twaalf op twaalf en jullie denken al kampioen te zijn? :-) Bij Extra Time bespreken ze enkel hele goeie en hele slechte dingen. Anderlecht was heel slecht, maar Brugge was niet heel goed he. Gewonnen met geluk op Kortrijk, bravo. Op Lokeren zonder Maes, bravo, zou nu niet meer waar zijn. Wees blij dat ze niet begonnen over jullie Europese campagne. Hopeloze wedstrijden thuis en in Turkije. Hopeloze wedstrijd thuis tegen 10 Grieken. Ik hoop echt waar dat ze het redden donderdag, voor het Belgische voetbal, maar ik vrees ervoor, geef AEK dan ook 60/40 voordeel vd twijfel.
Vind ik leuk
Boerken +1712
dinsdag 22 augustus 2017 om 21:19
Ik wist niet da maes nog speelde! Geluk dwing je ook af he! En nee tuurlijk zijn
We geen kampioen , maar het ging wel gaan tussen Anderlecht en gent he. Zelf Oostende werd genoemd door Degrijse en brugge dat ging zwak zijn geen play-off 1 en zelf sommige konden niet laten te lachen dat het degradatie ging worden. Wel spelen jullie maar tegen gent eens om weg te geraken van de degradatieplaats !
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 22:26
4 op 12 Bravo.

Sorry ik kan het niet laten :)
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 14:18
beste college Club - Supporters en al diegenen die zich hierbij aangesproken voelen,

1) is het niet logisch dat er in Extra Time vooral aandacht gaat naar RSCA, AA Gent, Racing Genk en KV Oostende op dit moment? Natuurlijk wel! Dit zijn namelijk de ploegen die het verst van de verwachtingen presteren. Logisch dus dat men niet vermeld dat Club Brugge een 12 op 12 neerzet. Laat ons wel wezen: tegen Lokeren, Eupen, Zulte Waregem en Kortrijk mag dat gewoon logisch geworden noemen. Men hoeft ons niet te bewieroken voor een geniale prestatie wanneer we eigenlijk niet zo geniaal maar gemiddeld waren.

2) Laat ons vooral niet jaloers zijn op de 'aandacht' die ploegen als RSCA en AA Gent op dit moment krijgen. àls een van deze ploegen in de media komt, is het de laatste tijd énkel om ons op het ondermaatse spel te wijzen, de onrustwekkende resultaten, het krediet van de trainer en de nochtans veelbelovende transfers die niet renderen. Aangezien er van deze zaken niks gerapporteerd wordt uit Blauwzwarte hoek, moet het zijn dat er ook niks van die zaken te rapporteren valt. Een klopje op de borst is op onze plaats, maar laat ons dat gewoon zelf geven. Daar hebben we heus geen aandacht van een programma dat hier blijkbaar toch alleen maar uitgescheten wordt voor nodig.

3) Laat ons er stiekem maar blij om zijn dat we die aandacht op dit moment niet krijgen. Laat ons maar in stilte, in de schaduw en zonder media aandacht onze wedstrijden winnen. Laat ons maar punten verzamelen, terwijl de andere ploegen in de modder ploeteren. Misschien krijgen wij ook nog een dipje, maar dan hebben we tenminste de voorsprong om op terug te vallen. En hoe minder aandacht, hoe minder druk er is.

Ik wou dit even zeggen.
Ik dank u.

Vriendelijke groet,
Met-de-pet, J.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 22:27
Geen nieuws is goed nieuws.
Vind ik leuk
buck +1207
donderdag 24 augustus 2017 om 10:10
Inderdaad overal crisis!
Vind ik leuk
bolclbr +276
dinsdag 22 augustus 2017 om 17:16
Het feit dat Brugge met 7 echte Belgen speelde én won mocht wel eens benadrukt worden. Hoe dikwijls zie je dat nog?
Vind ik leuk
ketje55 +1057
donderdag 24 augustus 2017 om 09:30
De strontboeren laten vorige week weten dat ze niet meer naar Extra Time kijken, hun ploegske kwam te weinig aan bod. Een week later staan ze te bleiten dat er over hun matchke niets werd gezegd. Hoe kan je dat nu weten als je niet kijkt????
Vind ik leuk
Jawadde +102
donderdag 24 augustus 2017 om 12:20
De grootste strontboer op dit forum is zonder twijfel Ketje... Stront in overvloed en hersenen : nihil .....