'Arsenal kijkt naar Anderlecht om vertrek van Oxlade-Chamberlain op te vangen'

'Arsenal kijkt naar Anderlecht om vertrek van Oxlade-Chamberlain op te vangen'

dinsdag 15 augustus 2017 om 18:04

RSC Anderlecht moet het al een tijdje stellen zonder trouwe soldaat Andy Najar. De Hondurees behoort normaal gezien tot de topspelers van de Brusselaars, maar komt vanwege een blessure al maandenlang nauwelijks in actie. Toch lonkt een bijzonder mooie transfer.

Volgens London Sources is Arsenal FC namelijk uitgekomen bij Najar. The Gunners zouden binnenkort wel eens afscheid kunnen nemen van Alex Oxlade-Chamberlain. Als vervanger voor de Britse vleugelspeler denkt de club dus aan Najar. De Anderlecht-man staat echter niet als enige op het lijstje: ook Adama Traoré van Middlesbrough FC past in het profiel.

De interesse van Arsenal valt om meerdere redenen opmerkelijk te noemen. Eerst en vooral kwam Najar de voorbije maanden nauwelijks in actie voor paars-wit, al is hij wel op de weg terug na zijn blessure. Daarnaast zien de Londenaren Najar blijkbaar als rechtervleugelaanvaller, terwijl de Hondurees bij Anderlecht toch vaker vanop de backpositie voetbalt.   

Plaats een reactie

dinsdag 15 augustus 2017 om 18:45
Laten vertrekken, hij kan nog wat euro's in de kas brengen. Nu er nog interesse is.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 19:07
En door wie wordt deze dan vervangen?
Een fitte Najar is een verrijking voor de competitie en kan het verschil beteken tussen overwinteren in Europa of niet... En, als het dan toch om geld gaat, dus meer geld opleveren dan een bod van Arsenal.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 augustus 2017 om 19:08]
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 19:23
Klopt, maar gaan we dezelfde Najar terugzien, is de speler die nu momenteel op zijn plaats speelt, dan zo slecht dat hij geen basisplaats verdiend, de malaise ligt niet aan de rechterverdediger, En dan Champions league overleven, op deze manier, ik geloof er niet in. Kijkt naar Brugge, Gent, Oostende is volgens mij de enige die Europees gevochten heeft voor wat het waard is. Dus momenteel zal Anderlecht al zeer blij zijn als ze een wedstrijd kunnen winnen op Champions league niveau, het moet veel beter worden dan nu, dat is bij ons ook het geval, Standard trekt ook op niks momenteel, ik geloof in de eigen jeugd. Dit is maar Jupiler pro league. Wij staan momenteel nergens nie, Gent heeft vorig jaar een goede Europees campagne gehad, Genk heeft het ook eens gedaan, Brugge ook eens, Anderlecht heeft ook goeie jaren gehad met Koller en Radzinski, Standard heeft ook na hun kampioen jaar ook tot de achtste finales kunnen gaan, laat de jeugd hier doorgroeien, jullie U21 zijn geweldig momenteel geef die jongens een kans. STVV werkt ook veel met eigen jeugd.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 19:29
Door telkens je beste spelers te verkopen kan je als competitie niet groeien. Je hebt natuurlijk doorstroming nodig vanuit de jeugd maar er moet niet ieder jaar een nieuwe ploeg staan, je moet van ergens kunnen bouwen en Najar zie ik als zo'n basispion.

Een niet te weigeren bod oké maar voor minder dan 15m zou ik hem niet laten gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 19:38
Klopt maar als met je eigen jeugd speelt ga,je langer U spelers kunnen houden, zonder enige euro uit te geven, een ploeg van eigen jeugd moet zeker vier jaar samen kunnen spelen, en dan zullen er genoeg aanbiedingen komen voor U sterspelers uit eigen jeugd, dat hebben ze al lang ingezien in Nederland en Duitsland ook. Jeugd van negentien of achttien zelf vertrekken regelmatig uit onze clubs richting Nederland of Frankrijk. Jullie hebben de mooiste voorbeeld gehad, Hazard die vertrokken is al U12 of U11 naar Lille. Nu heb je nog een betere voorbeeld Tielemans is de mooiste voorbeeld hoe we hier in Belgie moeten werken.
Vind ik leuk
Patfey +2378
dinsdag 15 augustus 2017 om 20:17
En wie er nu speelt, zeker Appiah en voor het moment ook Chipciu zijn echt veel slechter en echt een deel van het probleem.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 20:28
Wil je zeggen dat er bij de U21 geen rechterflank spelers zijn. Daar heb ik toch mijn twijfels over. Chipciu is geen jeugdspeler, en ik vindt dat Appiah dat niet slecht doet, maar als Chipciu geen steun kan biedén houdt het op. U rechterflank heeft genoeg kwaliteit bij de U19 en U21 geef ze gewoon eens vertrouwen.
Vind ik leuk
Patfey +2378
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:32
Dan moeten we wel eerst een andere trainer hebben. Ik zou graag eens Sowah zijn kans zien krijgen. Appiah zijn voorzetten zijn wel een ramp.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:41
Klopt maar hij heeft ook weinig vertrouwen.
Vind ik leuk
Toca +8130
dinsdag 15 augustus 2017 om 19:06
Zou ik zeker niet laten gaan, een fitte najar kan 1 van de belangrijkste schakels worden dit seizoen op onze magere rechterkant .
Vind ik leuk
Patfey +2378
dinsdag 15 augustus 2017 om 20:17
Niet elke bron geloven, ik geloof er niets van.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Arsenal kijkt naar Anderlecht om vertrek van Oxlade-Chamberlain op te vangen'